Gå til innhold

Foto

Astroèn "Moosekiller"

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
5 replies to this topic

#1 camarocab

camarocab

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 407 Innlegg:

Posted 14 October 2007 - 10:39

Jeg er kjempeglad jeg lever og jeg er ganske sikker på at Astroen min reddet livet mitt torsdagkveld, da denne her ville inn gjennom front og sidevinduet mitt i rundt 80 kmt

Elgen døde momentant, så det var antagelig A-stolpen som knakk nakken på den. Jeg hadde hvert på hyglig visit hos gutta i lefsedumpa hvor vi hadde tulla og ledd mye, så skulle jeg kjøre vidre hjem og etter kun 500 meter på E18 smalt det, jeg så ikke Elgen, bare opplevde et sinnsykt smell og en skygge, bilen flytta seg sikkert en meter sideleng (2200kg). Slapp gassen og rulla i min kjørebane en 100-150 meter for jeg stoppa bilen, kjente på kroppen om jeg var hel, og ja alt iorden hadde også fått to ruter med glass i tryne men ingen kutt,bra at jeg bruker briller, tok så opp telefon og ringte politiet og fortalte at jeg stå på E18 sør for Lefsedumpa og hadde kolidert med en elg, hva gjør jeg nå. Polti lurte på om alt var OK med meg etc. så det var bare å vente på Viltnevnda. Da gikk jeg tilbake til elgen og pratet med et vitne som komm etter meg som også er naboen min fortalte at han så elgen treffe bilen først i fronten så i bakskjermen. Elgen døde momentant. og ja alle som så dette var alle overbesvist om at det var bilen som redda meg. Du kødder ikke med 300 kg av skogens konge.
flere bilder av bilen og en glad sjafør:

CamaroCab.
Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

#2 wazzza

wazzza

oljearbeider/bilberger

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3657 Innlegg:

Posted 14 October 2007 - 10:51

Fy fan ohmy.gif noexpression.gif Bra at du er OK....
Øystein Grønås
2001 Dodge Ram 2500 QCSB, HO Cummins, NV5600, Dana 80 FF, Smarty stacked w/Edge juice w/attitude CTS, BHAF, BD FlowMaX, BD SBS, Kenwood D710E, 5" MBRP, Carli/Bilstein, 3.rd gen trackbar, Borg Warner S363

#3 Ståggå

Ståggå

Grand offroader

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 799 Innlegg:

Posted 14 October 2007 - 11:04

Dæsken!

Godt det gikk bra med deg.
Iron Maiden & V8 Diesel er musikk i mine ører.

#4 Jeeps

Jeeps

4x4-Høvding

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5440 Innlegg:

Posted 14 October 2007 - 11:09

Hadde dette vore en vanlig personbil, så hadde det sannsynligvis gått værre ja.

Uffa meg, du har hatt rimelig flaks ja.
Er lykkelig eigar av en bensinslukande Tahoe!

#5 camarocab

camarocab

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 407 Innlegg:

Posted 14 October 2007 - 14:09

QUOTE(Jeeps @ 14 Oct 2007, 11:09) <{POST_SNAPBACK}>
Hadde dette vore en vanlig personbil, så hadde det sannsynligvis gått værre ja.

Uffa meg, du har hatt rimelig flaks ja.

Ja , jeg føler meg heldig, og stor amerikaner vil alltid være bilen for meg, tror vel at en hiace eller lignende som jeg kunne fått for de samme pengen ikke hadde tatt vare på meg på en slik god måte.
CamaroCab.
Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

#6 ChevyHoe

ChevyHoe

4x4-Høvding

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3938 Innlegg:

Posted 14 October 2007 - 20:25

Fy faen.. Det er verdien av å kjøre amriss ja!
Godt du er like hel!

Kai

08 Tahoe

14 Tesla Model S

73 Camaro Z28 LT/RS ZZ383/700R4

"Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler"

Sjekk ut garasjen min! Mye info om 6,5TD.
Nyttige forkortelser på motorpraten
V8 Dieseltech Forum