Prøvde 31-10,5-15 på biln idag.
Tok borti både støtfangern og innerskjerm/skvettlapp.
Nånn som veit ka i guds navn man kan gjøre?
31" som ikke vil passe på L200
Started by
Silencer
, Mar 11 2010 12:11
8 replies to this topic
#1
Posted 11 March 2010 - 12:11
Mvh
Silencer
Silencer
#2
Posted 11 March 2010 - 12:20
det var da rart:) er det ikke en pajero da litt modding så går det glatt 35" på men skru opp på torsjon foran du og sjakkel løft bar ; eller du kan begynne å kappe:)
#3
Posted 11 March 2010 - 12:44
Ser ut til at det der er en L200?
Da må du isåfall heve maks på torsjon, og muligens kappe litt i bakkant.
Jeg måtte kappe ca 2cm i bakkant på min for å få på dekk i samme dim, på originale vinterfelger.
Da må du isåfall heve maks på torsjon, og muligens kappe litt i bakkant.
Jeg måtte kappe ca 2cm i bakkant på min for å få på dekk i samme dim, på originale vinterfelger.
#4
Posted 11 March 2010 - 19:48
Noen som vet hva som er orginal dimensjon?
Står bare 205 R16 i vognkorte og Håndboka.
Står bare 205 R16 i vognkorte og Håndboka.
Mvh
Silencer
Silencer
#5
Posted 11 March 2010 - 20:06
Da er det 205/82-16.
If it ain't broken, you haven't been looking good enough!
HardKåres Pajeroer
HardKåres Amerikanere
HardKåres Pajeroer
HardKåres Amerikanere
#6
Posted 11 March 2010 - 20:08
QUOTE(HardKåre @ 11 Mar 2010, 20:06) <{POST_SNAPBACK}>
Da er det 205/82-16.
Øøh, 82?
Står 205-80-16 på nu, e det orginaldim?
Mvh
Silencer
Silencer
#7
Posted 12 March 2010 - 10:55
Det er originaldimensjonen på denne bilen og de fleste andre japanske pickuper fra denne tiden. Jeg hadde en L 200 fra -95 og måtte både heve og kappe for å unngå subbing med 31" foran.
Bak er det bedre plass. Det enkleste og rimeligste du kan gjøre er å montere Toyotasjakler bak og å stramme opp torsjon og kappe litt foran. Husk forstillingskontroll etterpå. Ulempen er at bilen blir veldig stiv og får dårlig fleks foran. Et 2" bodylift er jo også en mulighet ! Mvh Odd Buhund
Bak er det bedre plass. Det enkleste og rimeligste du kan gjøre er å montere Toyotasjakler bak og å stramme opp torsjon og kappe litt foran. Husk forstillingskontroll etterpå. Ulempen er at bilen blir veldig stiv og får dårlig fleks foran. Et 2" bodylift er jo også en mulighet ! Mvh Odd Buhund
Stopper bare for tog og elefanter !
#8
Posted 12 March 2010 - 20:53
Æ fær rundt å hompa med 33"X12,5 -15 på pajeroen min (1988 mod)
Dette er gjort førr å få plass tel de.
Tosjonen nesten på max.
Toyota Hevesjakkel bak
thats it.
Dette er gjort førr å få plass tel de.
Tosjonen nesten på max.
Toyota Hevesjakkel bak
thats it.
http://www.youtube.com/watch
Pajero snowfun
http://www.youtube.com/watch
Pajero Mudding
#9
Posted 14 March 2010 - 14:20
QUOTE(teddjak @ 12 Mar 2010, 20:53) <{POST_SNAPBACK}>
Æ fær rundt å hompa med 33"X12,5 -15 på pajeroen min (1988 mod)
Dette er gjort førr å få plass tel de.
Tosjonen nesten på max.
Toyota Hevesjakkel bak
thats it.
Dette er gjort førr å få plass tel de.
Tosjonen nesten på max.
Toyota Hevesjakkel bak
thats it.
Men så må du huske på det at det er vesentlig mye bedre plass i hjulbuen fremme på Pajero da