motoren stod 3 cm for langt bak i ramma på det orginale 410 girkassefestet, så her er motoren flyttet frem til 413 stilling.
passer litt bedre ut med hullet til girstanga oxo:
girkasse feste:
blei jaggu litt for langt. festet skal kortes inn så jeg kan bruke de orginale bolthulla, og skal endre på den forsterkinga i midten, da det kun er en midlertidig løsning.
for at fordeleren med lokk og full pakke skal gå klar av torpedoveggen, må egentlig motoren flyttes ca 4,5 cm fremover. forran så kan jeg flytte den 2 cm før vifta går i radiatoren. men skal helst bruke el. vifte forran radiatoren. og må finne på noe lurt for å få vinklet fordeleren.
heiv på den ene framskjermen og planet:
passa ikke helt bra med div bolthull.......
planet derimot, passet perfekt på de nye festene:
så litt på plasseringer av bensintanken:
ville jo helst hatt påfyllinga skjult bak skiltholderen, som kan vippes opp, men fant ut av det at det hadde blitt meget tungvindt ved tanking og fikk lite fall fra påfyllingshullet og ned til tanken.
men plasseringa av tanken er jo genial med tanke på å få vekt så langt bak på bilen som mulig. så prøvde en annen løsning med påfyllingsrøret:
men det blei ikke noe veldig aktuelt dette heller.
så prøvde jeg å ha påfyllinga rett bak høyre hjulbue:
med tanken hevtet max opp er det fortsatt litt helling på påfyllingshullet:
enkel løsning på innfesting kan løses greit på venstresiden:
på høyresida brukte jeg bare de orginale trankfestene jeg hadde kappet av, og kortet de inn litt:
tanken står litt trangt ja:
akselen kommer ca 1,5 cm forran tanken. men forhåpentligvis endel underThefinger
nå står tanken helt tilbake mot tverrøret bak:
bilen hadde vært penere å se bakfra uten tanken, men må jo ha med litt bensin oxoThefinger så får se om jeg kan senke skiltopphenget litt for å få dekt tanken litt mer.
4x '85 suzuki sj 413.
1x '86 suzuki sj 413.
2x '85 suzuki sj410 pickup
1x '84 suzuki sj410 pickup
1x '92 suzuki Samurai
1x '88 suzuki samurai
2x '82 suzuki LJ 80
Mats Moe