Har hatt en 1987 2,6bensin pajero et par år nå, med planer om restaurering, uten at noe har skjedd til nå.
I sommer bestemte jeg meg for å fikse den, og begynte demontering.
Den står per dags dato uten motor, og karosseriet er skilt fra ramma.
Kjøpte en 91mod lang pajero 2,5TDI som skal være donor for motorbyttet.
Motor er 97mod og kjørt 150.000km.
All info om prosjektet står forresten på pajerofun.no
Dette er gjort:
-Sandblåse og lakke ramme
-Det meste av understell nytt. Foringer, bremser, dempere, fjærblad osv..
-35" dekk
-PTO + winch
-Bodylift 2" (Godkjent 28/2-12 og skrevet inn i vognkort:D)
-Keyless entry, keyless go. dvs jeg skal ikke bruke nøkkel en eneste plass på bilen.
-Alarm som ringer meg ved innbrudd.
-GPS tracking med killswitch via tlf
-Stereoanlegg
-Takgrind m/arbeidslys
-V6 drivverk
-ARB air locker bak
-Lakkering av karosseri , lastebilhvit
-Bremsekraftforsterker fra v6 da dem har større ratio
-Lakkering av interiør
-Nytt taktrekk
Videre planer:
-Montere Audi S6 seter
-ARB air locker fremme
-2stempla caiiptere fra gen2
-Montere bushwacker bredderne
-gå ned til 33" dekk
Innspill mottas med takk;)
Edited by TeamVest, 02 March 2012 - 22:29.