Har nettop gått til anskaffelse av 2 Suzukier. En 413 og en 410.
413 er orginal og skal fortsette med det. Driver å "pynter" litt på den og skal straks sende den inn på EU-kontroll og få den registrert.
Er det noe jeg burde sjekke/gjøre når jeg først er i gang?
Hva burde gjøres?
Started by
Emdee
, Nov 20 2011 19:03
2 replies to this topic
#1
Posted 20 November 2011 - 19:03
#2
Posted 19 December 2011 - 23:04
QUOTE(Emdee @ 20 Nov 2011, 19:03) <{POST_SNAPBACK}>
Har nettop gått til anskaffelse av 2 Suzukier. En 413 og en 410.
413 er orginal og skal fortsette med det. Driver å "pynter" litt på den og skal straks sende den inn på EU-kontroll og få den registrert.
Er det noe jeg burde sjekke/gjøre når jeg først er i gang?
413 er orginal og skal fortsette med det. Driver å "pynter" litt på den og skal straks sende den inn på EU-kontroll og få den registrert.
Er det noe jeg burde sjekke/gjøre når jeg først er i gang?
se over hele bilen for rust. er det rust så få det vekk, samt tektyler understellet og inni alle hulrom. bytte oljer, reimer og tenningsdeler er heller ikke dumt.
ser du holder til i tromsø, burde få til et mini zukitreff utpå nyåret der da. holder til på Setermoen fortiden.....
4x '85 suzuki sj 413.
1x '86 suzuki sj 413.
2x '85 suzuki sj410 pickup
1x '84 suzuki sj410 pickup
1x '92 suzuki Samurai
1x '88 suzuki samurai
2x '82 suzuki LJ 80
Mats Moe
1x '86 suzuki sj 413.
2x '85 suzuki sj410 pickup
1x '84 suzuki sj410 pickup
1x '92 suzuki Samurai
1x '88 suzuki samurai
2x '82 suzuki LJ 80
Mats Moe
#3
Posted 04 February 2012 - 23:00
QUOTE(MOE413 @ 19 Dec 2011, 23:04) <{POST_SNAPBACK}>
se over hele bilen for rust. er det rust så få det vekk, samt tektyler understellet og inni alle hulrom. bytte oljer, reimer og tenningsdeler er heller ikke dumt.
ser du holder til i tromsø, burde få til et mini zukitreff utpå nyåret der da. holder til på Setermoen fortiden.....
ser du holder til i tromsø, burde få til et mini zukitreff utpå nyåret der da. holder til på Setermoen fortiden.....
Blei sveisa litt rust i dørken på passasjersiden og vindusramma måtte byttes. I tillegg sleit jeg litt med jordingsfeil her og der. Fikk seg en del tektyl også :-) Oljeskift står for tur. Bilen hadde 3 1'er-feil på EU; slitte vinduspussere, feil oblater på skiltene(Det var prøveskilt på bilen) og manglende tåkebaklys ;-p
Fikk du tak i en SJ å ha her oppe?
Det er bare å gi beskjed hvis du har tenkt deg til Tromsø, så tar vi et treff :-D
Edited by Emdee, 04 February 2012 - 23:10.