Engh sin Rocky!
#41
Posted 23 March 2012 - 20:39
#42
Posted 24 March 2012 - 16:12
#43
Posted 25 March 2012 - 10:10
#44
Posted 25 March 2012 - 11:02
Det vil tiden vise om de er solide nok
#45
Posted 25 March 2012 - 11:19
#46
Posted 25 March 2012 - 11:35
Vet ikke åssen de orginale er jeg.....
#47
Posted 25 March 2012 - 12:19
#48
Posted 25 March 2012 - 13:17
HardKåres Pajeroer
HardKåres Amerikanere
#49
Posted 25 March 2012 - 15:11
^ja du tenker på der bladfjørene sitter ja. Skjønner
#50
Posted 25 March 2012 - 15:12
Det er til å slepe med ja
#51
Posted 25 March 2012 - 17:09
#52
Posted 25 March 2012 - 18:27
#53
Posted 26 March 2012 - 07:34
HardKåres Pajeroer
HardKåres Amerikanere
#54
Posted 26 March 2012 - 13:31
Takker!
Nei, alt er sveiset mid TIG
Edited by EnghRacing, 26 March 2012 - 17:08.
#55
Posted 31 October 2012 - 23:42
#56
Posted 28 April 2013 - 16:05
Edited by EnghRacing, 28 April 2013 - 16:12.
#58
Posted 29 April 2013 - 15:14
Hvis noen trenger noen ny sandblåste og grunnet patrol 160 aksler med noe nye deler, så si ifra!
#59
Posted 25 November 2013 - 06:10
Sist jeg var ute og kjørte offroad, så hoppet fordelingkassa ut av gir.... Og det ble ett resultat av en skjev gaffelaksel. Og da klarte ikke vakumet og dra ut akselen lenger. Så istede for og plukke fra hverandre fordelingskassa, tok jeg og mekket en egen ordning så den ble mekanisk styrt
#60
Posted 25 November 2013 - 19:18
Er det vakumutkobling av forakselen du har fikset her?? Du drar i spaken for å koble fra?
HardKåres Pajeroer
HardKåres Amerikanere