Motor til Volvo Felt
#1
Posted 16 May 2005 - 23:00
thaugen
#2
Posted 16 May 2005 - 23:00
#3
Posted 17 May 2005 - 23:00
#4
Posted 17 May 2005 - 23:00
Tommy Olsen
#5
Posted 17 May 2005 - 23:00
Kopi av melding:
en B19-B21-B23 er vanskeligere å få til å passe og krever endel ombygging
Tommy Olsen
Opprinnelig postet av Tommy
thaugen
#6
Posted 17 May 2005 - 23:00
2stk. b18, og 1 stk. b20 i ukjent stand for 100kroner inkludert pall og jekkestropp:o
#7
Posted 17 May 2005 - 23:00
Kopi av melding:
Tilbud på volvomotorer idag:
2stk. b18, og 1 stk. b20 i ukjent stand for 100kroner inkludert pall og jekkestropp:o
Opprinnelig postet av Einar
thaugen
#8
Posted 17 May 2005 - 23:00
#9
Posted 17 May 2005 - 23:00
Har du felten din enda?
Kopi av melding:
Bolte i bilen tja, du må isåfall skru over grenrør, innsug/forgasser, dynamo,starter fra den motoren du har. Vet ikke åssen stand disse motorene er i , de fulgte med noen deler jeg kjøpte en gang, b20 er den uten topp.
Opprinnelig postet av Einar
thaugen
#10
Posted 19 May 2005 - 23:00
Felten ble solgt i fjor høst.
#11
Posted 05 November 2005 - 00:00
e da flytte over bunnpanne og oljepump fra b.20/18 en og sete den på plass
tlf 97670022
#12
Posted 05 November 2005 - 00:00
Kopi av melding:
sett ned i en B23 E .. 140 hp,
e da flytte over bunnpanne og oljepump fra b.20/18 en og sete den på plass
tlf 97670022
Opprinnelig postet av skrotnissen
Er vel ikke helt det samme. B19, B21 og B23 ligger på skrå. B18 og B20 står rett opp og ned. B19, B21 og B23 har overliggende kam. B18 og B20 har støtstenger. Ikke samme motorene i det hele tatt.
B18 og B20 er veldig overkommelig for alle og enhver å skru på.
Masse småtrim å få tak i. Kammer, gassere etc. En B20 kan en få i godt skikk for noen tusinger hvis ikke utgangspunktet er alt for råttent da.
Sats på en B20. Tror det blir sinnsykt mye skruing for å få i en B23.
#13
Posted 06 November 2005 - 00:00
så vis du butter over bunnpanna og oljepumpa/silen så sette den inn på kassa der b 20en stod så står den rett...
og er akkurat like enkel å skru på . toler like masse hjuling +støtstengene bøyer seg ikke med ventilflyt!! og du får so masse deler av forskjellig slag at det sku ik vere noke problem. trut faktis at motrfesta av b20 passa og..
tlf 97670022
#14
Posted 06 November 2005 - 00:00
Hva med en dieselmotor?
Smt ab i Sverige lager adaptere for Mercedes og VW motorer.
Mvh håper
#15
Posted 06 November 2005 - 00:00
trodde det var snakk om gode gamle volvoer her eg...
tlf 97670022
#16
Posted 06 November 2005 - 00:00
________________________________________________
"THE MASTERPIECE OF SUZUKI'S ORIGINAL ENGINEERING"
"powerful & high performance engine "
#17
Posted 06 November 2005 - 00:00
Mvh håper
#18
Posted 06 November 2005 - 00:00
tlf 97670022
#19
Posted 06 November 2005 - 00:00
#20
Posted 06 November 2005 - 00:00
har da trosalt jobba på motrverksted i flere år (volvo penta)
tlf 97670022