Har stilt spørsmål på teknisk/mekking hvordan det er å fjærne et blad fra bladfjærene bak for bedre kjøreegenskaper på vei,er det noen hær som har testet dette på Korando?
Jon
Remove a leaf
Started by
Scuba
, May 19 2008 14:48
1 reply to this topic
#1
Posted 19 May 2008 - 14:48
#2
Posted 04 June 2008 - 16:12
VBI.........Very Bad Idea!!!!!!! vilken fjarer her du? (merke,hoyde, alder dempere)......
det fines tabell fra produsenter som poenterer med Hard top eller uten , ogsaa kilogram per inch (total lengde i inch fra oye feste til oye feste). husk dette skal v. noelunde progresiv vis du ta et blad du over belaste resten paa unormal viss, dette begrense levetiden betraktelig . toyota h.lux er ikke ukjent med sprak blader pga feil vekt forhold/feil kg per inch/ bilig steel.
et annet poeng er hoyde ...mer arch mer roff /hard raid. ideelt set er nesten flat de mikkere raidet.
det fines tabell fra produsenter som poenterer med Hard top eller uten , ogsaa kilogram per inch (total lengde i inch fra oye feste til oye feste). husk dette skal v. noelunde progresiv vis du ta et blad du over belaste resten paa unormal viss, dette begrense levetiden betraktelig . toyota h.lux er ikke ukjent med sprak blader pga feil vekt forhold/feil kg per inch/ bilig steel.
et annet poeng er hoyde ...mer arch mer roff /hard raid. ideelt set er nesten flat de mikkere raidet.