Gå til innhold



Foto

Korando delelageret avvikles !!


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
1 reply to this topic

#1 Newton

Newton

    Grand offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 846 Innlegg:

Posted 05 April 2009 - 22:31

Ja - nå skjer det altså.
Korando-lageret går i o p p l ø s n i n g.


auto010.gif
Nå selger jeg store deler av lageret ut i bulk til en oppkjøper fra det store utland,
men beholder litt saker og ting her hjemme for fremtiden.
Trolig får jeg bare en mulighet til dette, og griper sjangsen.
Prisen er lav, så for de av dere som vil kjøpe litt større volum av noe, kan benytte sjangsen for å få et knallkjøp.
Det øvrige salget fortsetter med samme pris som før. Det samme gjelder selvfølgelig også for skaffevarer.

Det er ikke mer enn et sted i nærheten av 60 biler i Norge som er i bruk og da har jeg talt med korte og lange, med og uten tak.
Av disse er ca 40 biler i svært god stand, så det er egentlig en brukbar gjeng.

For at dere skal få tilgang til spesielle deler for fremtiden er det viktig å enten kjøpe dette nå,
antyde behovet eller rett og slett ta kontakt for et kjøp nå med betaling om noen måneder.
Handelen finner sted om 1 til 2 uker, så det blir ikke lange fristen.

Nå nettopp har jeg fått hit BREMSETROMLER. Det er 10 stk og trolig de siste vi får se på Norsk jord .
Jeg har også tatt ut de siste handbremsekablene og cluchwirene.
I fremtiden vil jeg fortsatt kunne skaffe hjullagre, bære og styrekuler, drivakselkryss, bremsedeler,
filtre og andre ting vi trenger for å få bilene EU godkjent- så frykt ikke.

MEN ! Det vil gå tomt for karroserideler, eksos, spindler, motordeler, støtfangerdeler og en del andre saker.

Er det noe dere trenger så er det lurt å si ifra- for når delene er sendt, så er de sendt ...
Ta en titt på http://www.korando.no her er noen deler.

For dere med Musso, Family, ny Korando og Rexton så er det litt her : http://www.bilsalong.as/musso.html + mye mer.

Hilsen Steinar

#2 Newton

Newton

    Grand offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 846 Innlegg:

Posted 26 April 2009 - 22:33

Veeeeeelllll huh.gif

Det er kun et par som har benyttet seg av å få et skikelig bulk-kjøp til halve prisen nå.
Hvorfor ikke fler benytter sjangsen vet jeg ikke,
men trolig sitter en del og lurer på om staten skal gi 15' i vrakpant til sommeren- for deretter å vrake bilen.
De som har slike planer kan godt sende meg et bilde av bilen og et tilbud, så vil jeg vurdere å kjøpe.
Jeg har stadig forespørsel på dette.

Det er også mulig å sende/kjøre bilen hit- og få en skikkelig face-lift, men da må dette bestilles nå
(og utføres senere ved avtale)
Grunnen er igjen at det jeg ikke kan se at skal selges eller brukes innen rimelig tid selges til oppkjøper nå.

wink.gif