Jump to content



Photo

Kanskje bli Ringeriking!


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
8 replies to this topic

#1 marting

marting

    Offroad-wannabe

  • Medlem
  • PipPip
  • 77 posts

Posted 16 May 2009 - 12:58

Hei.

Jeg vurderer å kjøpe meg et hus i Hønefosstraktene. Blir det no av så kanskje jeg vil være med i klubben deres. Jeg har vært inne på hjemmesidene deres og det ser ut som dere har en fin klubb... Jeg er medlem i NLCK, så da skjønner dere kanskje hva slag biler jeg liker rolleyes.gif ....men er ikke så nøye på det (bare det er toyota) tongue.gif Jeg er veldig fan av dugnadsarbeid og denslags og lar meg lett engasjere..

Fortell litt da gutter.. greit å bo på Ringerike eller ? Fint klubbmiljø? mye som skjer? klubbhus? faste kjøreområder? (kunne sikkert lest meg til mye av dette, men det er fint med litt dialog!)

Edited by marting, 16 May 2009 - 13:01.


#2 are

are

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 429 posts

Posted 18 May 2009 - 10:51

Heisann

Ringerikstraktene er nok et greit sted og bosette seg, her kan man bo litt "landlig" samtidig som det er kort vei til sentrum som har begynt og bli veldig bra, du får stort sett tak i det meste. Ellers er det jo ikke lange svippen til Oslo.

Miljøet i klubben vil jeg påstå er veldig bra, og det er mange toyota entusiaster blandt medlemmene. Vi har ikke noe klubbhus eller garasjeanlegg men vi møtes to ganger i uka på en fast restaurant hvor vi pimper kaffe og ljuger. Vi har kjøring siste søndag hver måned, da delt på en 3-4 kjøreområder/spor. Vil man kjøre oftere er det grei avstand for og ta en dagstur til f.eks. NAF Romerike, Svinndal eller Svarstad.

#3 Pappa Wolf

Pappa Wolf

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 271 posts

Posted 21 May 2009 - 09:28

flyttede til tyristrand, i september måned i 2008, og har ikke fortrudt det, et øjeblikk

herligt terreng å kjøre i, å greie naboer (som ikke gnåler og griner, bare fordi vinkelsliperen kjører!)
har 200 meter til fjorden, og verdens bedste utsigt!

skal bare ha taget mig sammen, til å kjøre på kokkens, i hønefoss en torsdag! hehe

#4 marting

marting

    Offroad-wannabe

  • Medlem
  • PipPip
  • 77 posts

Posted 21 May 2009 - 19:05

Jaja... da blir det flytting til ringerike...enten der vil ha meg eller ikke tongue.gif Har kjøpt meg en plass


#5 MPS

MPS

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 16 posts

Posted 21 May 2009 - 21:17

Kan du røpe hvor da?

#6 marting

marting

    Offroad-wannabe

  • Medlem
  • PipPip
  • 77 posts

Posted 22 May 2009 - 16:03

Mellom Hallingby og Hen... Mot elva.. smile.gif

#7 Pappa Wolf

Pappa Wolf

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 271 posts

Posted 23 May 2009 - 11:34

QUOTE(marting @ 22 May 2009, 17:03) <{POST_SNAPBACK}>
Mellom Hallingby og Hen... Mot elva.. smile.gif


jammen velkommen da! hehe

kommer du forbi nakkerud, så stikk innenom, å ta en kaffe! hehe

#8 marting

marting

    Offroad-wannabe

  • Medlem
  • PipPip
  • 77 posts

Posted 23 May 2009 - 17:47

Hmja... takk for det.. Først må jeg finne ut hvor Nakkerud er.. rolleyes.gif

Regner med å overta 1. juli... og da blir det full fres for alle penga (hvis det blir noe til overs) med oppussing og reprasjoner.. det er blant annet en 40 år gammel traktor som det skal bli spennende å få i gang..

#9 Pappa Wolf

Pappa Wolf

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 271 posts

Posted 24 May 2009 - 07:36

QUOTE(marting @ 23 May 2009, 18:47) <{POST_SNAPBACK}>
Hmja... takk for det.. Først må jeg finne ut hvor Nakkerud er.. rolleyes.gif

Regner med å overta 1. juli... og da blir det full fres for alle penga (hvis det blir noe til overs) med oppussing og reprasjoner.. det er blant annet en 40 år gammel traktor som det skal bli spennende å få i gang..



nakkerud, ligger på rv 35 mellem hønefoss og vikersund!

gøy med gamle maskiner! hehe