Gå til innhold



Foto

Hva skjer med forumet?


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
6 replies to this topic

#1 El Duce

El Duce

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 806 Innlegg:

Posted 13 September 2009 - 17:27

Det har blitt slik en gang før og var slik i ganske mange uker før det rettet seg. Mulig jeg mangler noe java eller noe slikt? Er det slik hos dere andre også?

Det som skjer er at når jeg trykker på en tråd så kommer hovedinnlegget opp og resten av svartrådene kommer i lister nedover slik at man må trykke på hvert innlegg for å lese det?...

Er jo veldig tungvindt når man leter etter noe etc.

Setter pris på om noen kan beskrive hva jeg må gjøre for å rette på dette, kan jo ikke vare meningen det skal være slik?
01' Dodge Ram2500 Truckmaster med 4" Magnaflow og aFe stage 2. Edge Juice w/Attitude og Fass HPFP 150gph. Kore Recon hevesett og trackbar + DSS. RATS oppgradert girkasse med shift-kit og converter fra Precision Industries

#2 teddjak

teddjak

    Grand offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 973 Innlegg:

Posted 13 September 2009 - 18:17

QUOTE(El Duce @ 13 Sep 2009, 18:27) <{POST_SNAPBACK}>
Det har blitt slik en gang før og var slik i ganske mange uker før det rettet seg. Mulig jeg mangler noe java eller noe slikt? Er det slik hos dere andre også?

Det som skjer er at når jeg trykker på en tråd så kommer hovedinnlegget opp og resten av svartrådene kommer i lister nedover slik at man må trykke på hvert innlegg for å lese det?...

Er jo veldig tungvindt når man leter etter noe etc.

Setter pris på om noen kan beskrive hva jeg må gjøre for å rette på dette, kan jo ikke vare meningen det skal være slik?


Saken løser seg med at oppe til høyre står det valg, trykk på den å litt dedenfor står det visningsmodus, trykk standard.
Så e alt som det gammle wink.gif

#3 El Duce

El Duce

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 806 Innlegg:

Posted 13 September 2009 - 18:33

Heeeey!!!

Hjertelig takk skal du ha! tongue.gif
01' Dodge Ram2500 Truckmaster med 4" Magnaflow og aFe stage 2. Edge Juice w/Attitude og Fass HPFP 150gph. Kore Recon hevesett og trackbar + DSS. RATS oppgradert girkasse med shift-kit og converter fra Precision Industries

#4 Jeeps

Jeeps

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5440 Innlegg:

Posted 13 September 2009 - 18:35

Oppskriften på løysinga av dette burdesikkert ha stått på hovedsida som fast info...
Tru meg El Duce, du er ikkje den første som lurer på dette:) Er jamt og trutt nye tråder om akkurat det samme emne biggrin.gif

Men regner med du får det til etter beskrivelsen over her...
Er lykkelig eigar av en bensinslukande Tahoe!

#5 teddjak

teddjak

    Grand offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 973 Innlegg:

Posted 13 September 2009 - 18:42

Ja problemet kommer oftest etter en har googla litt, da har det en tendens (utrulig nokk) tel å skift visningsmodus uten å si fra cool.gif
Å koffør det tar me sæ alle forum å alle ellers visninge kan æ ikke svar på..
Men det e nu en gang sånn rofl.gif

#6 svk

svk

    offroad-wannabe

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3980 Innlegg:

Posted 13 September 2009 - 19:21

hvis en søker på et emne via google..og google linker deg videre til offroad.no.
da skjer dette...hver gang
HAR LYSTPÅ SKIKKELIG 4X4 IGJEN....

#7 teddjak

teddjak

    Grand offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 973 Innlegg:

Posted 13 September 2009 - 20:01

QUOTE(svk @ 13 Sep 2009, 20:21) <{POST_SNAPBACK}>
hvis en søker på et emne via google..og google linker deg videre til offroad.no.
da skjer dette...hver gang


ja min erfaring e det sånn.