Gå til innhold



Foto

Suzuki XL7 ARTIC TRUCK


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
1 reply to this topic

#1 XL7 Artic truck

XL7 Artic truck

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 1 Innlegg:

Posted 24 January 2010 - 18:13

Jeg har en Suzuki XL7 ARTIC TRUCK 2,7 L V6 denne har jeg en lekasje på frostvesken, men jeg kan ikke se hvor det kommer fra.
Noen som har tips til hvor jeg kan lete??
Ellers ser jeg etter felger til denne bilen, ønsker crome 10"X15"felger tror boltsirkelen er 5X139,7 noen tips til hvor jeg kan slike felger?
Ellers skal jeg til og montere vinsj i fronten på denne bilen noen tips til meg rundt denne opprasjonen ??
På forhand takk for hjelpen cool.gif

Attached Images

  • Bilen_min.jpg


#2 Nöcke Gunnar

Nöcke Gunnar

    Forskrudd i skuffelse over myndighetene.

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3691 Innlegg:

Posted 25 January 2010 - 00:22

QUOTE(XL7 Artic truck @ 24 Jan 2010, 18:13) <{POST_SNAPBACK}>
Jeg har en Suzuki XL7 ARTIC TRUCK 2,7 L V6 denne har jeg en lekasje på frostvesken, men jeg kan ikke se hvor det kommer fra.
Noen som har tips til hvor jeg kan lete??
Ellers ser jeg etter felger til denne bilen, ønsker crome 10"X15"felger tror boltsirkelen er 5X139,7 noen tips til hvor jeg kan slike felger?
Ellers skal jeg til og montere vinsj i fronten på denne bilen noen tips til meg rundt denne opprasjonen ??
På forhand takk for hjelpen cool.gif



Om den lekker ut av systemet kan du legge en pappplate under bilen når du parkerer og se hvor det drypper, eller om det drypper. Det beste er uansett å sette hele kjølesystemet under trykk om du leter etter lekkasjer. Jeg lette før jul etter en lekkasje i to timer uten å finne den, men når jeg trykksatte fant jeg feilen umiddelbart.