Gå til innhold



Foto

Gummiforing, transfer


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
11 replies to this topic

#1 Lundblad

Lundblad

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 624 Innlegg:

Posted 26 January 2010 - 17:09

Hei gutta, er drittlei av at transferkassa låser seg i nøytral.. Skulle bestille foringa som ligger under transferspaken i dag på den lokale Suzuki forhandleren, men de sa den var umulig å skaffe. Ser det RR/TT osv har disse, men er for dumt å bestille noe fra USA for 9$.
Det er ikke noen av dere som skal til å bestille noen deler fra USA som kunne slengt med en slik til meg?
Evt har en ny en dere vil selge smile.gif

#2 Nöcke Gunnar

Nöcke Gunnar

    Forskrudd i skuffelse over myndighetene.

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3691 Innlegg:

Posted 26 January 2010 - 18:49

QUOTE(Lundblad @ 26 Jan 2010, 17:09) <{POST_SNAPBACK}>
Hei gutta, er drittlei av at transferkassa låser seg i nøytral.. Skulle bestille foringa som ligger under transferspaken i dag på den lokale Suzuki forhandleren, men de sa den var umulig å skaffe. Ser det RR/TT osv har disse, men er for dumt å bestille noe fra USA for 9$.
Det er ikke noen av dere som skal til å bestille noen deler fra USA som kunne slengt med en slik til meg?
Evt har en ny en dere vil selge smile.gif


Jeg skal bestille deler fra Petroworks en av de første dagene, det skal sendes med båt så det tar sikkert 6 til 7 uker før det kommer hit. Men om det ikke haster kan du legge en melding til meg her.

#3 yakuza

yakuza

    Yakuza

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4058 Innlegg:

Posted 26 January 2010 - 21:05

Eg har strøken brukt, eller muligens ei ny liggande..

sjekker på veg til jobb i morgon, så kan eg droppe den i en konvolutt til deg.

Men er du sikker på at dei ikkje har den på suzuki? kan dei å søke i det gamle systemet, eller spurte dei deg om regnummeret på bilen? Temmelig sikker på at trailtough selger dei originale, men dette kan eg sjekke..
Mellom Bakkar og Berg Aaffroad - terrengbil.com
Medlem nr.63 Suzuki 4x4 Klubb Norge

Har deaktivert PM, men send gjerne en epost :)

#4 Lundblad

Lundblad

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 624 Innlegg:

Posted 26 January 2010 - 21:47

QUOTE(yakuza @ 26 Jan 2010, 21:05) <{POST_SNAPBACK}>
Eg har strøken brukt, eller muligens ei ny liggande..

sjekker på veg til jobb i morgon, så kan eg droppe den i en konvolutt til deg.

Men er du sikker på at dei ikkje har den på suzuki? kan dei å søke i det gamle systemet, eller spurte dei deg om regnummeret på bilen? Temmelig sikker på at trailtough selger dei originale, men dette kan eg sjekke..


Høres kjempe bra ut!

Ja, fikk han til å sjekke papirkatalogene etter han ikke fant på dataen, men han sa han ikke få tak i den lengere..

#5 Lundblad

Lundblad

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 624 Innlegg:

Posted 26 January 2010 - 21:49

QUOTE(Nöcke Gunnar @ 26 Jan 2010, 18:49) <{POST_SNAPBACK}>
Jeg skal bestille deler fra Petroworks en av de første dagene, det skal sendes med båt så det tar sikkert 6 til 7 uker før det kommer hit. Men om det ikke haster kan du legge en melding til meg her.


Yakuza skal sjekke om han har i morgen, om han ikke finner bestiller jeg via deg.
Tar likesågodt 2 stk, driver på med ei krypekasse og som kan få i samme slengen smile.gif

#6 yakuza

yakuza

    Yakuza

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4058 Innlegg:

Posted 27 January 2010 - 08:05

Om du skal bestille for ei kasse du bygger, bør du bestille settet på TT som har simringer, pakninger i delinga og denne foringa. Vel verdt pengane.

no glømte eg såklart å sjekke i dag tidlig på veg forbi garasja. men stikker muligens heimom i lunchen eller sjekker på veg heim.


Mellom Bakkar og Berg Aaffroad - terrengbil.com
Medlem nr.63 Suzuki 4x4 Klubb Norge

Har deaktivert PM, men send gjerne en epost :)

#7 Lundblad

Lundblad

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 624 Innlegg:

Posted 27 January 2010 - 10:17

QUOTE(yakuza @ 27 Jan 2010, 08:05) <{POST_SNAPBACK}>
Om du skal bestille for ei kasse du bygger, bør du bestille settet på TT som har simringer, pakninger i delinga og denne foringa. Vel verdt pengane.

no glømte eg såklart å sjekke i dag tidlig på veg forbi garasja. men stikker muligens heimom i lunchen eller sjekker på veg heim.



Neida, bestiller til kassa som står i bilen. Krypekassa er et litt 'langtidsprosjekt' jeg har stående. Har så mye annet som og skal gjøres, så stresser ikke så alt for mye med den..

Ja, om du hadde sjekka hadde det vært helt supert smile.gif

#8 yakuza

yakuza

    Yakuza

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4058 Innlegg:

Posted 27 January 2010 - 10:26

då var eg heimom pga en rørlegger som plutselig kom så då fant eg ei fin brukt ei.

ta kontakt på sms 90159159 eller epost arnfinn(a)melkebart.com så eg får adressa di så sender eg i dag.
Mellom Bakkar og Berg Aaffroad - terrengbil.com
Medlem nr.63 Suzuki 4x4 Klubb Norge

Har deaktivert PM, men send gjerne en epost :)

#9 Lundblad

Lundblad

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 624 Innlegg:

Posted 27 January 2010 - 14:07

QUOTE(yakuza @ 27 Jan 2010, 10:26) <{POST_SNAPBACK}>
då var eg heimom pga en rørlegger som plutselig kom så då fant eg ei fin brukt ei.

ta kontakt på sms 90159159 eller epost arnfinn(a)melkebart.com så eg får adressa di så sender eg i dag.



Takk Arnfinn, du er en engel!

#10 Nöcke Gunnar

Nöcke Gunnar

    Forskrudd i skuffelse over myndighetene.

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3691 Innlegg:

Posted 27 January 2010 - 15:48

En del slike "forbruksartikler" bør en ta med når en bestiller deler fra statene. For egen del har jeg begynt med å ta med noen ekstra småting hver gang jeg bestiller, så får jeg etterhvert et lite lager av deler og slipper å sitte med skjegget i postkassa og få dyre transportutgifter på flyfrakt når noe ryker.

Slikt som clutchwire, speedowire, kryss til akslinger, foringer kobliger og diverse smårusk. litt pakninger og lager etc. om en deler det opp litt over tid så er det ikke så farlig å ha deler for et par tre tusen liggende til påkommende tilfeller og det er fort spart inn ved kriser.

Problemet nå er jo at jeg har alt pakket ned og ikke er hjemme så ofte.



#11 Lundblad

Lundblad

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 624 Innlegg:

Posted 27 January 2010 - 15:54

QUOTE(Nöcke Gunnar @ 27 Jan 2010, 15:48) <{POST_SNAPBACK}>
En del slike "forbruksartikler" bør en ta med når en bestiller deler fra statene. For egen del har jeg begynt med å ta med noen ekstra småting hver gang jeg bestiller, så får jeg etterhvert et lite lager av deler og slipper å sitte med skjegget i postkassa og få dyre transportutgifter på flyfrakt når noe ryker.

Slikt som clutchwire, speedowire, kryss til akslinger, foringer kobliger og diverse smårusk. litt pakninger og lager etc. om en deler det opp litt over tid så er det ikke så farlig å ha deler for et par tre tusen liggende til påkommende tilfeller og det er fort spart inn ved kriser.

Problemet nå er jo at jeg har alt pakket ned og ikke er hjemme så ofte.



Satt faktisk og vurderte om jeg bare skulle få deg til å ta med en slik en til meg uansett.. Kjekt å ha liggende!

#12 Nöcke Gunnar

Nöcke Gunnar

    Forskrudd i skuffelse over myndighetene.

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3691 Innlegg:

Posted 27 January 2010 - 19:00

QUOTE(Lundblad @ 27 Jan 2010, 15:54) <{POST_SNAPBACK}>
Satt faktisk og vurderte om jeg bare skulle få deg til å ta med en slik en til meg uansett.. Kjekt å ha liggende!


Du får sjekke hva de har på petroworks.