Gå til innhold



Foto

noen som vil selge meg deler til 93mod (ny-type) rocky!!


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
6 replies to this topic

#1 krsitiangr

krsitiangr

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 12 Innlegg:

Posted 11 December 2010 - 19:24

har akkurat dratt hjem en litt skadet rocky av den nye typen(93mod). den er skadet på høyresiden og litt front.
det jeg hovedsaklig trenger er :

-Frontrute
-venstre hovedlykt
-grill
-blinklys/parklys begge sider frem
-org skjermutbyggere frem og bak på høyre side
-baklykter begge sider
-fremskjerm høyre side

-komplette fangere frem og bak viss det er mulig.

send meg mail med priser på det du har viss du vil bli kvitt noe du har liggende. kristiangr@hotmail.com

#2 andy

andy

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 915 Innlegg:

Posted 13 December 2010 - 23:08

Har nettopp bygd opp en Rocky med litt mindre skade.. Du kan glemme å finne deler til denne i Norge. Eneste tipset jeghar er å høre med Haldorsen bilopphuggeri i Sørreisa. De har nettopp lagt ut en bil på finn.no. Men er frontskadet.
Selv endte jeg opp med å bestille hele fronten fra England. . Der går det mange slike biler...

#3 krsitiangr

krsitiangr

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 12 Innlegg:

Posted 14 December 2010 - 23:19

QUOTE(andy @ 14 Dec 2010, 00:08) <{POST_SNAPBACK}>
Har nettopp bygd opp en Rocky med litt mindre skade.. Du kan glemme å finne deler til denne i Norge. Eneste tipset jeghar er å høre med Haldorsen bilopphuggeri i Sørreisa. De har nettopp lagt ut en bil på finn.no. Men er frontskadet.
Selv endte jeg opp med å bestille hele fronten fra England. . Der går det mange slike biler...


ble det en kostbar afære å få det opp fra uk?
kan du tipse meg med noen nettsider på deler?

#4 andy

andy

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 915 Innlegg:

Posted 15 December 2010 - 15:54

Det kostet meg 5300, hvor av 1000 kr var mva og frakt var 350 pund.
Da kjøpte jeg: Forskjerm med skjermbredder, alle bjelker i front, panseråpner, grill, støtfanger, blink/park på begge sider, lykteramme og steinbrett under grill.

Veil priser nytt er:
1264 for steinbrett
3511 for Forskjerm

3140 for skjermbredder fremme
544x2 for Blinklys/parklys
3553 for Grill
1140 for Bjelke i karosseriet som panserlås sitter fast i.
Tror det var ca 1300 eller 1700 for fremlykter. (lyktering selges ikke løs, så jeg bestillte heller de fra england for 10 pund inkl frakt.smile.gif
Alle priser er inkl. mva

Du kan sende ut request til The Parts Gateway [enquiries@partsgateway.co.uk]. Der fikk jeg tilbakemelding fra flere huggere. Fra de andre søkemotorene fikk jeg ingen respons. Evt ser jeg det er flere spesialister og huggere på ebay.co.uk. Søk på Daihatsu Fourtrak. Angående frakt så vet jeg ikke hvem det var jeg fikk frakta hos. Men den ble ekspedert av norsk trailerexpress i norge.

Er dette den bilen som lå på finn som var kollisjonsskadet. Den som hadde gått med 33" dekk tidlegere??





#5 krsitiangr

krsitiangr

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 12 Innlegg:

Posted 15 December 2010 - 18:24

ok.
ja, det er står 33" på den. den har ligget både i hel stand og skadet..
jeg kjøpte den skadet.

jeg har kommet over en komplett bil jeg skulle få til overkommelig pris.
denne er dog av den typen med firkantete lykter men gammelt chassi.

#6 andy

andy

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 915 Innlegg:

Posted 15 December 2010 - 18:30

Hva er gjort for å få plass til 33?
Er det ikke firkantige lykter hos deg også? Tror det er forskjell fremme i grill,, men kanskje du kan få det til å passe.

#7 krsitiangr

krsitiangr

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 12 Innlegg:

Posted 15 December 2010 - 23:14

bilen er skrudd opp på torsjon frem og så var det satt inn soiralfjærer fra bmw tror jeg han sa han jeg kjøpte bilen av.
det er firkantede lykter på min, men den dele bilen jeg fant hadde ikke brede skjermer som min (altså gammel kaross) og så hadde den firkantede lykter.
får se om jeg rekker hente bilen i morgen.