Jump to content



Photo

Div. ang. Isuzu campo


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
4 replies to this topic

#1 Rabies

Rabies

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 14 posts

Posted 06 March 2011 - 22:39

Etter å ha vært bimmerpilot i 4 år nå så var det på tide med noe som ikke setter seg fast hver gang det faller mer enn 10 cm snø, og da endte jeg opp med en 88 mod. Isuzu Campo DLX 2,3.
Men som alle andre som skriver sitt første innlegg på et forum som omhandler et bestemt tema så har jeg selvfølgelig en haug med dumme spørsmål som sikkert kan få den mest tålmodige til å dra seg i både hår og skjegg tongue.gif
1: Skjermbreddere, hvor får man tak i det?
2: Heving, hva er enkleste og billigste måte å gjøre dette på?
3: På dekkene mine står det så mye som 205R16C (Hva betyr dette? Profilen er jo vekk... ohmy.gif )

#2 lafterolf

lafterolf

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 642 posts

Posted 18 March 2011 - 20:48

205x16 har pofilen 82.


#3 Aaring

Aaring

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 7 posts

Posted 24 March 2011 - 19:14

QUOTE(Rabies @ 6 Mar 2011, 23:39) <{POST_SNAPBACK}>
Etter å ha vært bimmerpilot i 4 år nå så var det på tide med noe som ikke setter seg fast hver gang det faller mer enn 10 cm snø, og da endte jeg opp med en 88 mod. Isuzu Campo DLX 2,3.
Men som alle andre som skriver sitt første innlegg på et forum som omhandler et bestemt tema så har jeg selvfølgelig en haug med dumme spørsmål som sikkert kan få den mest tålmodige til å dra seg i både hår og skjegg tongue.gif
1: Skjermbreddere, hvor får man tak i det?
2: Heving, hva er enkleste og billigste måte å gjøre dette på?
3: På dekkene mine står det så mye som 205R16C (Hva betyr dette? Profilen er jo vekk... ohmy.gif )


Og C`en betyr forsterket dekk

Edited by Aaring, 24 March 2011 - 19:57.


#4 Rabies

Rabies

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 14 posts

Posted 12 April 2011 - 16:24

Ok, takker.

Noen som har noen formening om hvor store dekk jeg kan klare å klemme på denne uten heving? Virka litt for omfattende med bodylift og sånn for en stakkar som er mer vandt til å senke søte små personbiler enn å heve store pickuper.
Dette er jo bruksbilen så trenger ikke å kunne kjøre gjennm hva som helst så lenge jeg kommer meg fram på vinteren og til litt lett offroadbruk smile.gif
Svære hjul blir mest for å se tøff ut tongue.gif

#5 Rabies

Rabies

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 14 posts

Posted 14 May 2011 - 22:37

Jaja, siden ingen andre svarte så kan jo i hvertfall jeg bekrefte at 265 75 16 på org 7x16 et30 felg funker knirkefritt wink.gif