Jump to content



Photo

Hva burde gjøres?


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
2 replies to this topic

#1 Emdee

Emdee

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 6 posts

Posted 20 November 2011 - 19:03

Har nettop gått til anskaffelse av 2 Suzukier. En 413 og en 410.
413 er orginal og skal fortsette med det. Driver å "pynter" litt på den og skal straks sende den inn på EU-kontroll og få den registrert.
Er det noe jeg burde sjekke/gjøre når jeg først er i gang?

#2 MOE413

MOE413

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 603 posts

Posted 19 December 2011 - 23:04

QUOTE(Emdee @ 20 Nov 2011, 19:03) <{POST_SNAPBACK}>
Har nettop gått til anskaffelse av 2 Suzukier. En 413 og en 410.
413 er orginal og skal fortsette med det. Driver å "pynter" litt på den og skal straks sende den inn på EU-kontroll og få den registrert.
Er det noe jeg burde sjekke/gjøre når jeg først er i gang?


se over hele bilen for rust. er det rust så få det vekk, samt tektyler understellet og inni alle hulrom. bytte oljer, reimer og tenningsdeler er heller ikke dumt.

ser du holder til i tromsø, burde få til et mini zukitreff utpå nyåret der da. holder til på Setermoen fortiden.....
4x '85 suzuki sj 413.
1x '86 suzuki sj 413.
2x '85 suzuki sj410 pickup
1x '84 suzuki sj410 pickup
1x '92 suzuki Samurai
1x '88 suzuki samurai
2x '82 suzuki LJ 80

Mats Moe

#3 Emdee

Emdee

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 6 posts

Posted 04 February 2012 - 23:00

QUOTE(MOE413 @ 19 Dec 2011, 23:04) <{POST_SNAPBACK}>
se over hele bilen for rust. er det rust så få det vekk, samt tektyler understellet og inni alle hulrom. bytte oljer, reimer og tenningsdeler er heller ikke dumt.

ser du holder til i tromsø, burde få til et mini zukitreff utpå nyåret der da. holder til på Setermoen fortiden.....


Blei sveisa litt rust i dørken på passasjersiden og vindusramma måtte byttes. I tillegg sleit jeg litt med jordingsfeil her og der. Fikk seg en del tektyl også :-) Oljeskift står for tur. Bilen hadde 3 1'er-feil på EU; slitte vinduspussere, feil oblater på skiltene(Det var prøveskilt på bilen) og manglende tåkebaklys ;-p

Fikk du tak i en SJ å ha her oppe?
Det er bare å gi beskjed hvis du har tenkt deg til Tromsø, så tar vi et treff :-D

Edited by Emdee, 04 February 2012 - 23:10.