Gå til innhold



Foto

Noen som har peil på hva jeg kan ta igjen får takgrind(roof rack)


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
2 replies to this topic

#1 patrolkåre

patrolkåre

    Offroad-wannabe

  • Supermedlem
  • PipPip
  • 87 Innlegg:

Posted 05 September 2013 - 14:00

Er noe flassete i lakken så sku vel hatt seg litt lakk, men virker ellers til å være hel å grei. Har nå stått på en 97 pajero, men vil tro den passer mange flere biler ta stativet på det er justerbart.

Attached Thumbnails

  • IMG_8207.JPG


#2 KapteinMike

KapteinMike

    her er je

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5929 Innlegg:

Posted 06 September 2013 - 23:57

hva er måla på grinda?


Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------

98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
 


#3 KapteinMike

KapteinMike

    her er je

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5929 Innlegg:

Posted 07 September 2013 - 21:20

send med nr på pm jeg kan muligens kjøpe hvis den er ca 130cm x 180cm for jeg er ute etter en sånn til subben min


Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------

98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF