Gå til innhold



Foto

MC tips.


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
6 replies to this topic

#1 firelude

firelude

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 429 Innlegg:

Posted 18 April 2014 - 14:47

Hei folkens ! Nå tenker jeg at det må handles motorsykkel og det er nok mange der ute som har gode tips....selvfølgelig utifra mine ønsker.. :thumbsup:. Jeg skal ha en naken lettkjørt , nødvendigvis ikke det største og værste , helst noe fra  midten av 80 -tallet til slutten av 90 - tallet. Jeg vil ikke ha en "vinkelsliper"...,,,,det er en slik sykkel der en vrir litt så er det full åpning...mao plastsykkel.

 

Er det noen som har erfaring med  f eks Suzuki GR 650 , Suzuki VX 800 ...eller  f eks Kawazaki ER-5... :wacko:



#2 RogSam

RogSam

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 26 Innlegg:

Posted 19 April 2014 - 18:11

Hei! Har en 97 mod Suzuki Marauder vz 800 til salgs! Flott allroundsykkel med avslappet kjørestilling og mye kromdetaljer
Nye dekk mm. Kmst. 44000. Prisantydning. Kr 35000.
Ring meg på 95131860 om du er interessert
Roger

#3 firelude

firelude

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 429 Innlegg:

Posted 21 April 2014 - 19:58

Neeeiiiii....har vært igjennom en Virago periode , deretter en plastikracer periode. Nå skal jeg prøve nakensykkel en periode...:-)



#4 Nemesis83

Nemesis83

    Offroad-wannabe

  • Medlem
  • PipPip
  • 79 Innlegg:

Posted 06 May 2014 - 06:20

Ducati Monster er i mine øyne den mest tiltalende nakensykkelen :) Har ikke nevneverdig erfaring med den, annet enn en liten dag på en. Men der finner du mye sjel :) (For den som er ute etter det) :P


Hold my beer and watch this :shiftyninja: 


#5 haasen

haasen

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 2 Innlegg:

Posted 06 May 2014 - 11:41

Monster er fin den.
Andre alternativer er jo:
- Yamaha fzs600 (mk1 med forgasser), den har ei lita kåpe, men morsom og overraskende sprek sak :) hadde en sånn en i et par sesonger. Utrolig driftssikker og lettkjørt. Med sliponpotte høres den ikke så ille ut heller. Morsomst mellom 8k-12k rpm :)

Andre alternativer jeg kikket på før jeg skulle handle:
- Honda hornet
- suzuki sv650 og bandit
- ducati monster

Tror alle disse er gode sykler for pengene.

Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk

Edited by haasen, 06 May 2014 - 11:44.


#6 SKlev

SKlev

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 31 Innlegg:

Posted 06 May 2014 - 13:31

Hva med Buell? Streetfighter med Harley motor. Stilig kombo :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

#7 firelude

firelude

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 429 Innlegg:

Posted 19 June 2014 - 16:49

Takk for tips !

 

Valget ble.........Kawasaki 550 Zephyre - 98 mod. Ja jeg vet den er liten , får slengt etter meg at jeg har kjøpt "moped"...men overlever det.. ^_^. Greit nok , skal uansett til neste sesong kjøpe Honda 1100 XX. Selvfølgelig I første utgave , fatter ikke at det skal være nødvendig med digitale instrumenter !!!! Jeg skal ha en sykkel der 2 nåler går "om kapp" rundt I klokka :thumbsup: :thumbsup: