Gå til innhold



Foto

GMC Suburban Silverado 6.2 Diesel,1990, Oslo, kr 30.000

silverado 6.2 diesel 1990 selges

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
No replies to this topic

#1 jman

jman

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 30 Innlegg:

Posted 11 September 2014 - 07:29

SOLGT

 

Ny pris 25 eller kom med bud.

 

Spesiell bil, forrige eier kostet på den veldig mye penger. EU godkjent  i august2014.

Har hatt den i to år. Den hadde stått i tre år og jeg kjøpe den av en bekjent. Og jeg har kjørt ca 16000 km i løpet av to år. Og vi må selge den siden kona har kjøpt K2500 1995 med camper på.

Går veldig godt.

Det meste av verkstedjobben er utført av Chevrolet ekspertene på Skaugs i Brumunddal. De har sikkert historikken på bilen fortsatt.

 

I løpet av noen år skal nesten alt av motor og driv være skiftet untatt bakaksel  og bakfjærer.

Ellers er all rust sveiset, inkl tverrbjelke bak,  bare dette kostet mange titalls tusen.

Jeg tok det siste av rust dvs nye skjermer innerskjermer på venstre side.og kostet på nye bremser bak og handbrekk. Det gjenstår å sveise en liten kanal under bilen ene siden.

Byttemotor 6.2D går meget pent.

Nyoverhalt begge girkasser skiftet ny front, radiator og all 4wd drivverk foran, skiftet alle agregater -starter dynamo aircon osv, begge eksosanlegg, spesielle støtdempere, sikkerhetseler. Jeg satte inn to nye Redtop batterier da jeg kjøpte. Sprøytet sagkjedeolje på undrstell i fjor.

 

Ekstra nærlys og opplegg til fjernlys men jeg tok av selve 1000metrene siden den ene var rusten.

Ekstra isolasjon i alle gulv i kupeen.

Nesten nye dekk med grovt mønster som jeg bruker både sommer og vinter. Alu felger

Motorvarmer.

Rødt interiør og en del tre, hele seter osv men man ser jo at dette er brukt endel.

KM stand står på 260.000.

kontakt : djahrmann@gmail.com

skal se om jeg får tatt noen nærbilder og lagt ut.

Attached Thumbnails

  • 001.jpg
  • 023.jpg
  • 534.jpg
  • 537.jpg
  • 562.jpg
  • 563.jpg
  • 564.jpg
  • 578.jpg
  • IMAG0419.jpg

Edited by jman, 23 September 2014 - 08:21.