Gå til innhold



Foto

dokumentasjon på safari grill

safari grill

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
3 replies to this topic

#1 gass

gass

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 583 Innlegg:

Posted 13 February 2016 - 13:13

Jeg har fått tak i en ubrukt kufanger som er orginal levert fra Nissan. Jeg prøver å få tak i dokumentasjon på denne.

Har vært hos Nissan og sjekka, de har ikke dokumentasjon på den eller de ikke vil gi meg den.

Det må da være noen andre som har denne type kufanger med dette delenr som har papirene på den ?

Det hadde vært fantastisk viss jeg kunne fått tak i en kopi av disse dokumentene

Håper noen kan hjelpe

ekaas1@online.no

Attached Thumbnails

  • Nissan safari grill.JPG
  • Nissan Front bumper protector.JPG


#2 98dt

98dt

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 20 Innlegg:

Posted 14 February 2016 - 23:23

Hei dær, ser av dette nr :N09905ES at denne er produsert av Cobra, 4x4vest.no  er forhandler av cobra produkter i norge,kan være du kan få hjelp dær. tlf 55 53 00 42.  :blink:

 

Etter eit raskt søk til fann eg at BG nor.as  er hovedimportør av cobra produkter til norge,kansje dær er lettest å henvende seg. bgnor.com


Edited by 98dt, 14 February 2016 - 23:43.


#3 gass

gass

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 583 Innlegg:

Posted 16 February 2016 - 07:28

Ok, takk for svar. Har også fått svar av biltilsynet, hehe de seier at jeg aldri vil få det inn i vognkortet og godjent.

En hel side med referanser til regelverk osv., så det med å få dette til på lovlig vis er tydligvis umulig.

Vel, det var vel verdt å prøve å få det til på lovlig vis, men det er ikke lett med så mye regler og byrokrati som skal forseres for å få til noe.

xbiggrin.png.pagespeed.ic.yJVH25T4ne.png



#4 98dt

98dt

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 20 Innlegg:

Posted 17 February 2016 - 18:17

He he , ja tilsynet bruker å slenge ut regler å slikt, men er ikkje alltid dei har oversikt over regelverket som dei skal følge, finnes det eit såkalt "TÜV certificate " kufangeren er dei nok pent nødt til å godkjenne den, eg hadde ikkje gjitt opp så lett, fant ei anna side dær dei selger slike, og siden det er cobra  i tyskland som produserer og selger dei er det veldig rart om dei ikkje er godkjente for veibruk,er trossalt eu regler som skal følges, å tyskland er jo eit eu land.

 

sjekk på denne linken. http://www.cardesign...r-y61-2004.html