Gå til innhold



Foto

Dodge Durango


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
5 replies to this topic

#1 Jegern

Jegern

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 5 Innlegg:

Posted 17 July 2004 - 23:00

Hei. Er det noen som har erfaring med Dodge Durango, kvalitet, forbruk, har en 99 mod på hånden for 199000, er det en kurant pris, bilen har gått 100000 km. Takknemmelig for alle svar.
Mvh Ole cool.gif

#2 Chris

Chris

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1378 Innlegg:

Posted 18 July 2004 - 23:00

har jobba litt med disse bilene og klart det bruker jo bensin osv men hva slags motor er det på den du har sett på?
Sjekk alt du finner av biler på nettet og samenlign priser
og sånn btw. trenger du felger til bilen så vet jeg om 4 nye som går billig.
Men ring alfaset auto og hør litt med dem hva du burde se etter osv

Chris

#3 Jegern

Jegern

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 5 Innlegg:

Posted 18 July 2004 - 23:00

Det er en 5,9 liter som står i. 250 hester.

#4 Chris

Chris

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1378 Innlegg:

Posted 22 July 2004 - 23:00

Prisen hørtes bra ut hvis bilen ser pen ut så burde det jo være et godt kjøp
Ta den på naftest så er du sikker

Chris

#5 Andersrol

Andersrol

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 3 Innlegg:

Posted 06 August 2004 - 23:00

Har selv hatt en -99 Durango med 5,9l nå i ett år, total kjørelengde nærmer seg 130000km. Så langt er det absolutt ikke noe å utsette på kvaliteten. På siste service var det kun et par foringer som begynte å bli litt slitte. Det samme kunne jeg ikke si om Audi-dritten som var min forrige bil.

Når det gjelder forbruk har jeg vært nede i 1,13l/mil på rolig langkjøring. Synes slett ikke det er verst for en bil som veier 2,3tonn med automatgir og svær V8. Ved småkjøring må man derimot regne med forbruk rundt 1,5-1,6 l/mil.

Selve bilen er en drøm å kjøre, ser megatøff ut og er etter min mening bra "value for money". Er du på utkikk etter SUV og finner du et bra holdt eksemplar er det ikke noe å lure på.

#6 Andersrol

Andersrol

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 3 Innlegg:

Posted 06 August 2004 - 23:00

Har selv hatt en -99 Durango med 5,9l nå i ett år, total kjørelengde nærmer seg 130000km. Så langt er det absolutt ikke noe å utsette på kvaliteten. På siste service var det kun et par foringer som begynte å bli litt slitte. Det samme kunne jeg ikke si om Audi-dritten som var min forrige bil.

Når det gjelder forbruk har jeg vært nede i 1,13l/mil på rolig langkjøring. Synes slett ikke det er verst for en bil som veier 2,3tonn med automatgir og svær V8. Ved småkjøring må man derimot regne med forbruk rundt 1,5-1,6 l/mil.

Selve bilen er en drøm å kjøre, ser megatøff ut og er etter min mening bra "value for money". Er du på utkikk etter SUV og finner du et bra holdt eksemplar er det ikke noe å lure på.