Gå til innhold



Foto

dårlig påmelding for Hønefoss


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
8 replies to this topic

#1 Tommy

Tommy

    Pirate....

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6300 Innlegg:

Posted 12 November 2004 - 00:00

Er det fler på gang eller?? har de som organiserer dette hatt kontakt med noen andre enn de som er påmeldt

Tommy Olsen

#2 nilskt

nilskt

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 116 Innlegg:

Posted 12 November 2004 - 00:00

Tommy!

Dette er helt håpløst. Har hatt en artikkel inne på forsida på gps.no, samt innlegg i forumet der, men 0 (NULL) respons.

Så jeg er redd dette er siste gangen vi i det hele tatt prøver å arrangere løp på Østlandet.

Har du noen andre kanaler å tipse om?

Nils

#3 Tommy

Tommy

    Pirate....

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6300 Innlegg:

Posted 12 November 2004 - 00:00

Er det virkelig ingen på østlandet som vil prøve dette, det er jo rett og slett sykt morro, og enkelt, GPSer lånes ut, opplæring vil bli gitt...

dere som leser dette kom ihvertfall med noe respons!!!


Tommy Olsen

#4 nilskt

nilskt

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 116 Innlegg:

Posted 12 November 2004 - 00:00

Det hadde vært veldig hyggelig av deg, Tommy, om du kunne skrevet noe lignende på forumet på gps.no. For eks som svar under mitt innlegg der. Under Generelt.

Nils

#5 Jeepir

Jeepir

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3070 Innlegg:

Posted 12 November 2004 - 00:00

Dette har jo gått meg i allefall hus forbi, hmmm DERSOM Tommy sier det er artig så er det vel det, kanskje kunne vi ha stabblet noen Pajero`er og kommet på besøk..?

Det viktigste er jo ikke å vinne, men være på meldt.. wink.gif



#6 Big noZ

Big noZ

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 544 Innlegg:

Posted 12 November 2004 - 00:00

Må se litt på dette.. datt plutselig på en tråd her... Hvor? Når? Og hva går det ut på?? Hvis det er morro, så må en jo være med, men nå må jeg først kikke litt på hva jeg begir meg ut på..cool.gif

#7 junkern

junkern

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1451 Innlegg:

Posted 12 November 2004 - 00:00

Dette høres morro ut, løpene nede på sørlandet har jo vært kjempemorro:D

ER det håp om at noe av kjøringa kan skje ute i ødemarken, f.eks. helgelandsmoen? Hadde vært morro:P

#8 Tommy

Tommy

    Pirate....

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6300 Innlegg:

Posted 12 November 2004 - 00:00

Det må nesten arrangøren se, jeg tviler vel på det, ble vel for en tid siden postet et gravøl for helgelandsmoen, men jeg lover alle som prøver en utrolig morsom, strevsom, utfordrende oppgave.

GPS-Challenge høres kanskje ikke så spendtig ut men det der det, alle som prøver sier at dette er sinnsykt gøy

Tommy Olsen

#9 nilskt

nilskt

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 116 Innlegg:

Posted 12 November 2004 - 00:00

Her ble det liv!

Det er bra!

Gå inn på http://www.gps-challenge.no og les mer. Her finnes også link til påmeldingssisa.

Kan også lese en artikkel her:
http://www.gps.no/vi...d=119&seksjon=4


Tommy: Kan du ikke riste liv i innlegget mitt på gps.no på forumet i emnet GPS generelt (litt langt ned nå da)

-Nils


Om det blir noe på helgelandsmoen får vi se på. Det bør nok ikke legges noe slik at det ikke kan nåes med vanlig personbil, da det vanligvis er noen som stiller med det også. Vi får se. Hvis ikke har vi mange fine områder rundt Hønefoss. Nevner bare Eggemoen, Hvalsmoen, Hensmoen og sikkert mange andre moer :-)