Gå til innhold



Foto

Kristiansandsløpet


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
10 replies to this topic

#1 Bergum

Bergum

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2838 Innlegg:

Posted 26 November 2004 - 00:00

Vurderer å lage Kristiansandsløpet til 4 timer, da det kommer tilbakemeldinger på lengden.

Om det ikke kommer protester på dette, vil løpet bli 4 timer, vanlig starttidspunkt

________________________________________________________________________________
______
GPS Fantomet - Alle har hørt om han, og denne sesongen satser vi på at det blir en sesong.

#2 KatManDu

KatManDu

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 37 Innlegg:

Posted 01 December 2004 - 00:00

Hallo. Dette vil jeg være med på! Er helt grønn, så kanskje baksetet er den rette plassen, men det spiller ingen rolle. Ut på tur osv.

U-rygg e tøffere for nakken enn u-sving
1986 Blazer K5
1985 Harley WideGlide

#3 Jørgen

Jørgen

    Offroad-wannabe

  • Medlem
  • PipPip
  • 80 Innlegg:

Posted 03 December 2004 - 00:00

jeg mener nå at det er mere sosialt å gøyere med flere i bilen. men så har jeg jo ganske bra med plass i den største gps bilen da. chevy subb er tingen på løp for å sitte godt å skreme vannet av pygme bilene rundt neste sving.

Sjefen sjølv

#4 Tommy

Tommy

    Pirate....

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6300 Innlegg:

Posted 03 December 2004 - 00:00

Du trenger da ikke å ha med så mange som 3, vi kjører 2 stk i bilen, fungerer supert, vi vant jo det siste løpet selv om det kke var mange deltagere.....

Jeg har vel alltrid ment at man ikke skulle fått lov til å være flere enn 2 i hver bil

Tommy Olsen

#5 KatManDu

KatManDu

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 37 Innlegg:

Posted 03 December 2004 - 00:00

Grei samling av hobbier der Bergum. GPS kan festes til deltavingen, så finner du den igjen når den flyr utenfor radiorekkevidde ...
De stiller nok opp, ellers er de dårlige kamerater.smile.gif

U-rygg e tøffere for nakken enn u-sving
1986 Blazer K5
1985 Harley WideGlide

#6 Bergum

Bergum

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2838 Innlegg:

Posted 03 December 2004 - 00:00

Overvåkning av løpet blir foretatt med en Deltavinge, så dere hører meg ikke.

Hilsen løpsansvarlig sjef, med Modellfly, data, GPS, og radiodille....

________________________________________________________________________________
______
GPS Fantomet - Alle har hørt om han, og denne sesongen satser vi på at det blir en sesong.

#7 Halvor

Halvor

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 41 Innlegg:

Posted 02 December 2004 - 00:00

Du kan si til kammeratene dine at de er meldt tett tåke og kaste vind i orkan styrke 20 m over bakken.. Så det er ikke noe vits og planlegge flygning denne dagen. DETTE må du bli med på dtte er kjempe morro...


-Halvor Medlem av Team Dirty Tricks

#8 KatManDu

KatManDu

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 37 Innlegg:

Posted 02 December 2004 - 00:00

Tre kamerater med modellfly-dilla ... får satse på litt ekkel vind den dagen. Jeg kommer uansett sjøl, om så som bakkemannskap.

U-rygg e tøffere for nakken enn u-sving
1986 Blazer K5
1985 Harley WideGlide

#9 nilskt

nilskt

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 116 Innlegg:

Posted 01 December 2004 - 00:00

Hva med å sette det til 4 timer i utgangspunktet, for å se hvor mange som melder seg på. Så kan man evt spørre om de som er påmeldt er interessert i å kjøre et noe lenger løp.

4 timer er jo utrolig kjipt da. Noe av morroa er jo planleggingen, rutevalget osv.

Dessuten, hvordan i all verden skal vi rekke å ta i bruk våre Dirty Tricks på bare fire timer?

-Nils

#10 Bergum

Bergum

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2838 Innlegg:

Posted 02 December 2004 - 00:00

Du er hjertyelig velkommen.
Vi har hatt førstegangsdeltakere som har tatt pallplass før, så det er ikke vanskelig.
Har du 3 kammerater og en bil, er du kommet langt.
Ellers så skal vi nok få plasert deg i en eller annen bil....

________________________________________________________________________________
______
GPS Fantomet - Alle har hørt om han, og denne sesongen satser vi på at det blir en sesong.

#11 Tommy

Tommy

    Pirate....

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6300 Innlegg:

Posted 26 November 2004 - 00:00

jeg stiller uansett, men synes det er fryktelig synd at løpene blir korte... rett og slett litt tragiskt.

På den andre siden så vet jeg at det er lettere å få med folk på litt kortere løp

Stå på Bergum, er sikker på at dette løpet blir bra uansett:D

Tommy Olsen