Gå til innhold



Foto

Vil ha KTM :)


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
4 replies to this topic

#1 SnowKing

SnowKing

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 277 Innlegg:

Posted 27 August 2005 - 23:00

Hei!

Den her skal vel egentlig ligge under kjøp/salg, men det e vel størst sjangs for at dokker ser den her.

Driv å ser mæ om etter en KTM av nåkka slag 200-250 ccm 2/4-takt. Helst fra 2000 modell og opp, men kan gå under, hvis den e pent brukt og ikke e gått så mye.
Huske ikke helt de forskjellige modellbetegnelsan, men det må være en enduro-sykkel med mulighet for å få skilt på. Den ska gå på Svalbard, så det blir avgiftsfritt, svart skilt uansett.
mvh

Glenn

81' CJ7 Renegade
Chevy 305, TH 350, Dana 300
Explorer Pro Comp 4"
Dick Cepek 35x12,5"
MT 15x10,5"

#2 SnowKing

SnowKing

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 277 Innlegg:

Posted 27 August 2005 - 23:00

Høres bra ut. Ka det e slags årsmodel? E det oppned-gaffel på den? Det va faktisk den æ har mest lyst på Det går vel godt nok i massevis, men ser at det selges et ganske billig 350-kit te den, + et ganske heftig effektanlegg. Prøvde en 400 med den potta her om dagen. Holdt på å gå rett på ræv. Skummelt morro smile.gif Passe sikkert meget godt inn i samlinga mi av diverse råe kjøretøy.


mvh

Glenn

81' CJ7 Renegade
Chevy 305, TH 350, Dana 300
Explorer Pro Comp 4"
Dick Cepek 35x12,5"
MT 15x10,5"

#3 Raymond

Raymond

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1699 Innlegg:

Posted 27 August 2005 - 23:00

Har nylig kjøpt meg en 250EXC 4-T og er superfornøyd med den (selv om bakdemperen plutselig fikk akutt inkontines og måtte overhales etter forrige runde i skogen). Fyf.. å skøy. HAr alltid fått klager fra andre at jeg har det så travelt når jeg kjører rundt med bil i skogen, her har jeg funnet noe som passer mitt tempo bedre :-) Personlig synes jeg det er gull med 4takt, men det er vel smak og behag. Hvertfall utrolig lettkjørt og fin, suverent bunndrag. EXC er endurovariantene til KTM BTW. Kjøper du en litt nyere får du også med lenkefritt bakfjæringssystem, og skikkelige WP fjæring foran og bak.

-Raymond, formann i Kortitdsminneforeningen Kort.
-88 Jeep YJ 4.0 HO 33" BFG MT 4" Procomp 7" Warnflares
-Rocky B230, Nå har`n Hiluxaksler og 35" på Beadlockfelger

#4 Raymond

Raymond

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1699 Innlegg:

Posted 27 August 2005 - 23:00

2002, og oppnedgaffel ja. Har kjørt enduro i skikkelig tøffe løyper med den, og det er pokker ikke ofte du kan ha full gass med den. Til det den er laget for går den mere enn fort nok. Flere toppførere som bruker 250 i skogen så vidt jeg har skjønt. Der jeg kjører er det skjelden man bruker høyere enn andre gir (nå er jeg supernybegynner da men...). Men skal du dundre mye rundt på åpne områder/grusveier og sånn så kunne den sikkert gått bedre. Er ikke sånn at man blir redd akkurat når man tømmer gira på et jorde eller noe sånt. Men ikke noe problem å runde 100 km/t. Ga 28.000,- for min, og er rundt der de ligger har jeg sett (uten skilter da..).

-Raymond, formann i Kortitdsminneforeningen Kort.
-88 Jeep YJ 4.0 HO 33" BFG MT 4" Procomp 7" Warnflares
-Rocky B230, Nå har`n Hiluxaksler og 35" på Beadlockfelger

#5 GD300

GD300

    Offroad-wannabe

  • Medlem
  • PipPip
  • 65 Innlegg:

Posted 28 November 2006 - 00:00

Har en KTM 576 til salgs den er ikke for de med svakt hjerte. den er gjort alt med. Hvite skilt. Send pm for mer info og bilder

GD300