Gå til innhold



Foto

Nissan Mountain Truck VS Toyota Artic Truck


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
5 replies to this topic

#1 TGS

TGS

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 645 Innlegg:

Posted 26 September 2006 - 23:00

Nissan Mountain Truck VS Toyota Artic Truck


Ligger å "lurer" på ny bil. Må ha plass til fire derfor blir ombygd Patrol eller LC for dyr.
Så alternativet blir Navara eller Hilux ombygd fra sine respektive firma,
da en Double cab registrert for fler en to.
Er usikker på hva som er best bil, og hvem som har best "bygg" av Fjallasport og Artick Truck.
Navara og Hilux er jo like, men også relativt ulike.
Hvis noen med erfaring fra disse bilene kunne delt litt av sin erfaring slik at jeg får et bredere grunnlag for avgjørelse hadde dette vært fint.

PS: Legger inn samme "topic" på Toyota.



Mvh
TGS

#2 Kaare

Kaare

    Rett til himmels

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1462 Innlegg:

Posted 26 September 2006 - 23:00

Garantert mest motor i Navara Mountain Truck. Pathfinder Mountain Truck bør du også sjekke ut - topp kjøreegenskaper og går som ett uvær. Navara og Pathfinder har samme motor, men stort mer enn det er ikke likt. En Mountain Truck kan du få bygd nøyaktig som du selv ønsker. De har en "grunnpakke" kan man si, men ønsker du deg "Stage 2, 3 eller 4...++" er det bare å legge frem ideer eller komme med ønsker. Pass bare på å få med sperre :-). Anbefaler deg å ta kontakt med Jon-v. Han har selv en Navara 37" og har lang erfaring med King Cab 35". Se: http://www.offroad.n...?TOPIC_ID=55312

#3 Kaare

Kaare

    Rett til himmels

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1462 Innlegg:

Posted 26 September 2006 - 23:00

Garantert mest motor i Navara Mountain Truck. Pathfinder Mountain Truck bør du også sjekke ut - topp kjøreegenskaper og går som ett uvær. Navara og Pathfinder har samme motor, men stort mer enn det er ikke likt. En Mountain Truck kan du få bygd nøyaktig som du selv ønsker. De har en "grunnpakke" kan man si, men ønsker du deg "Stage 2, 3 eller 4...++" er det bare å legge frem ideer eller komme med ønsker. Pass bare på å få med sperre :-). Anbefaler deg å ta kontakt med Jon-v. Han har selv en Navara 37" og har lang erfaring med King Cab 35". Se: http://www.offroad.n...?TOPIC_ID=55312

#4 Jon-v

Jon-v

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 117 Innlegg:

Posted 27 September 2006 - 23:00

Jeg velger helt klart Navara, ikke så rart kanskje da jeg har en på Navara Mountain Truck 37" smile.gif
Bilen skal nå få nye dempere og heves ytterligere(i løpet av 14 dager) smile.gif
Min er ikke giret om, men det går greit. Vil anbefale deg automat, da merker du ikke noe til ombygningen. Da får du KONGE bil
PS Snart skal jeg få meg sperre også, da må du gi gass Retttilhimels smile.gif



#5 Kaare

Kaare

    Rett til himmels

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1462 Innlegg:

Posted 27 September 2006 - 23:00

Gass skal bli! PS: Nye dempere og fjærer blir du ikke alene om, kanskje ikke 37" heller... Den som venter på noe godt biggrin.gif

#6 Guest_Punisher_*

Guest_Punisher_*
  • Guests

Posted 04 October 2006 - 23:00

nei det er helt sikkert. kommer en litt tilårs kommen patrol snart på 37... da blir det stas i Svarstad...


Gi gass