Jump to content



Photo

eventuelle treff av innteresse legges her


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
5 replies to this topic

#1 Svenna25

Svenna25

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 486 posts

Posted 05 October 2006 - 23:00

sett inn treff liste så skal vi forsøke og finne på noe...cool.gif

#2 sven

sven

    4x4-Høvding

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4833 posts

Posted 06 October 2006 - 23:00

jeg kan begynne med noen tanker jeg har gjort meg..

1. mai - vårmønstringa til Detroit Cars påTunejordet.. det var jo her klubben fikk sin spede begynnelse. og da synes jeg vi bør fortsette å bruke dette arrangementet som en slags sesongstart på kjøring og ikke minst på å rett og slett lage en slags promo for klubben..

Motorshow i Halden Ishall her har jeg tenkt tanken på å få dratt to tre biler og halve skauen for å lage en stand... ren promo.

pinsa svinndal.. kjøring.. pleier jo alltid å være SKIKKELIG liv der oppe da. evt Wolfroad for de som ønsker det og som har skilter

Påsken svinndal

Midtsommers omtrent svinndal med bålfest om GP og brannvesenet tillater det

Bilens dag, rakkestad og sarpsborg her har vi jo og mulighet til å vise oss fram, og iallefall i Rakkestad er det jo full mulighet til å kjøre selv, og jeg regner med at det kan ordnes i Sarp også..

Minitrophy i svinndal i midten av september??? dette er jo et flott treff, om ikke litt for hardt for mange av bilene våre..

Powermeet kongsten. Her er det og snakk om å stille ut og vise fram hva vi driver med..

Dette er arrangementer jeg har tenkt meg utover det vi plutselig finner på smile.gif

på motorshow o.s.v er det jo bare snakk om utstilling og opp og nedrigging.
noen synspunkter








#3 Roar Hovet

Roar Hovet

    Bygdetulling

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5180 posts

Posted 07 October 2006 - 23:00

Vi kommer snart til å oppdatere trefflisten til 4x4 Drivers snart, men vi har som regel treff den siste helgen hver mnd. Prøv å ikke legg treffene på disse datoene da, er jo mange østfoldinger som tar turen over til Svarstad de helgene det er treff der.





#4 sven

sven

    4x4-Høvding

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4833 posts

Posted 07 October 2006 - 23:00

blir nok tatt hensyn til i den grad vi kan det Roar:) topp at du sier ifra:)




#5 Roar Hovet

Roar Hovet

    Bygdetulling

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5180 posts

Posted 07 October 2006 - 23:00

Ja, må jo si i fra. Det beste hadde jo vært om vi kunne reist på treff hver eneste helg:)

PS: Sjekk mob'en din.



#6 nygaard

nygaard

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 628 posts

Posted 07 October 2006 - 23:00

vi har jo mange muligheter med tanke på at det ikke er langt til ed........ der oppe er det en HYGGELIG gjeng som virkelig brenner for offroad og ikke minst festen på kvelden he he


Ole Kristian Nygaard