Jump to content



Photo

VOR 503


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
4 replies to this topic

#1 Nilsh

Nilsh

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 306 posts

Posted 01 July 2007 - 09:08

Har sett en 99 mod VOR 503 tilsalgs som kan se litt interesant ut. Men er skeptisk til merke angående deler og forhandlere. Finner ut lite ved og google sykkelen og.
Power windows are a great convenience, but if they're not working, it's like having no windows at all.

#2 Sobe

Sobe

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 42 posts

Posted 06 December 2007 - 20:49

Vor er stort sett noe alle innen motocross og enduro har hørt om. men nesten ALDRI og se.
jeg vil helt erlig satsa på noe mere seriøst. mye mulig det er gode sykler. men det er vel en grunn til at det er en brøkdel som kjører dem.
honda, yamaha, suzuki, ktm, kawasaki er de merkene som er og anbefale med god kvalitet og lett og få tak på deler til.
Røste#44

#3 Nilsh

Nilsh

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 306 posts

Posted 06 December 2007 - 21:09

QUOTE(Sobe @ 6 Dec 2007, 20:49) <{POST_SNAPBACK}>
Vor er stort sett noe alle innen motocross og enduro har hørt om. men nesten ALDRI og se.
jeg vil helt erlig satsa på noe mere seriøst. mye mulig det er gode sykler. men det er vel en grunn til at det er en brøkdel som kjører dem.
honda, yamaha, suzuki, ktm, kawasaki er de merkene som er og anbefale med god kvalitet og lett og få tak på deler til.

Kjøpte Husqvarna 610 i stedet. Kostet noen kroner mer, men er ikke så ukurant.
Power windows are a great convenience, but if they're not working, it's like having no windows at all.

#4 Sobe

Sobe

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 42 posts

Posted 13 December 2007 - 15:26

genialt wink.gif det kommer du ikke angre på wink.gif
Røste#44

#5 P-K

P-K

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 40 posts

Posted 26 February 2008 - 14:35

Vor er råe sykler med tanke på kjøreegenskaper og ytelse. få som kan måle seg med dem på det området. Men deletilgangen er det så som så med siden vor er konkurs, men ettersom jeg har skjønt er det investorer som er interesert.