Jump to content



Photo

Reklame for firma, økonomi på forumet og diverse krangling


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
89 replies to this topic

#1 colormax

colormax

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 640 posts

Posted 27 September 2007 - 21:11

[quote name='Husquarna' post='1372090' date='26 Sep 2007, 16:03']
Er det mulig og oppdrive et sett som passer da? Eller må jeg smi noe sjøl??
[/quo
skaffer deg nye OME dribble.gif

Edited by colormax, 27 September 2007 - 21:12.


#2 Husquarna

Husquarna

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 25 posts

Posted 27 September 2007 - 21:51

Hva er prisen da? Hvor mye løfter det?

#3 colormax

colormax

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 640 posts

Posted 29 September 2007 - 21:07

QUOTE(lømo @ 27 Sep 2007, 23:00) <{POST_SNAPBACK}>
Ring 4x4 butikken eller 4x4 supply, der får du pris. Løfter rundt 2" hvis jeg ikke tar helt feil.
Ellers kan du jo gå for 2-3" bodylift.

Lurt dribble.gif Så kan han samenligne med den prisen han har fått cool.gif

#4 lømo

lømo

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 481 posts

Posted 30 September 2007 - 13:02

QUOTE(colormax @ 29 Sep 2007, 21:07) <{POST_SNAPBACK}>
Lurt dribble.gif Så kan han samenligne med den prisen han har fått cool.gif



ja også får han kanskje det han betaler for ? Eller hva tror du om det colormax?

Et godt råd, stol ikke på folk du ikke kjenner 100 % det er ikke alle som er det de utgir seg for.............

Edited by lømo, 30 September 2007 - 21:34.

Kenneth 97785639

................................

#5 colormax

colormax

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 640 posts

Posted 01 October 2007 - 23:12

QUOTE(lømo @ 30 Sep 2007, 13:02) <{POST_SNAPBACK}>
ja også får han kanskje det han betaler for ? Eller hva tror du om det colormax?

Et godt råd, stol ikke på folk du ikke kjenner 100 % det er ikke alle som er det de utgir seg for.............


jeg tror de aller fleste får minst det de betaler for. men altid noen som ønsker å lage litt galle.
undertrykte personligheter velger noen å kalle det.
forstår det ikke er vanskelig å få gode sponsorer med seg, på å prøve lage det surt for meg.
Men tenk på en ting, jeg gjør dette for dere. ikke for meg, og du skal også vite at jeg har jobbet mange hundre timer gratis for derre, og stilt opp bestandig når noen spør.
De prisene derre har på dekker, felger, OME ,er kun pågrund at jeg gidder å ordne det.
Dette kan fort endre seg fra min side. isåfal bør vel alle her takke deg for det LØMO devil.gif
du har kjøpt 2 OME Sett 2 sett dekk 2 sett felger og fått 1 sett felger gratis, riktignok tok det unødig lang tid med de siste 2 felgene,du fikk gratis da den ene av de var niklet, feil felg, så det måtte skaffes en ny mad.gif da di lå i dk, men også dette er ordnet.
Når det gjelder å stole på folk , anbefaller jeg deg å lese litt i dine gamle dagbøker,
Personlig ser jeg denne saken som avsluttet her og nå.da jeg ikke ser den som annet en ødelegende.
men vi bør vel ikke se bort fra at det nettopp er meningen. whistle.gif
når folk har fått det de skall og mere til. og da likevel fortseter prøver å gi utryk for det motsatte, Da tilater jeg meg å tro de er noe annet som ligger bak.
MVH Roger
TLF 97616000

Edited by colormax, 01 October 2007 - 23:27.


#6 lømo

lømo

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 481 posts

Posted 02 October 2007 - 06:53

QUOTE(colormax @ 1 Oct 2007, 23:12) <{POST_SNAPBACK}>
jeg tror de aller fleste får minst det de betaler for. men altid noen som ønsker å lage litt galle.
undertrykte personligheter velger noen å kalle det.
forstår det ikke er vanskelig å få gode sponsorer med seg, på å prøve lage det surt for meg.
Men tenk på en ting, jeg gjør dette for dere. ikke for meg, og du skal også vite at jeg har jobbet mange hundre timer gratis for derre, og stilt opp bestandig når noen spør.
De prisene derre har på dekker, felger, OME ,er kun pågrund at jeg gidder å ordne det.
Dette kan fort endre seg fra min side. isåfal bør vel alle her takke deg for det LØMO devil.gif
du har kjøpt 2 OME Sett 2 sett dekk 2 sett felger og fått 1 sett felger gratis, riktignok tok det unødig lang tid med de siste 2 felgene,du fikk gratis da den ene av de var niklet, feil felg, så det måtte skaffes en ny mad.gif da di lå i dk, men også dette er ordnet.
Når det gjelder å stole på folk , anbefaller jeg deg å lese litt i dine gamle dagbøker,
Personlig ser jeg denne saken som avsluttet her og nå.da jeg ikke ser den som annet en ødelegende.
men vi bør vel ikke se bort fra at det nettopp er meningen. whistle.gif
når folk har fått det de skall og mere til. og da likevel fortseter prøver å gi utryk for det motsatte, Da tilater jeg meg å tro de er noe annet som ligger bak.
MVH Roger
TLF 97616000


Det er vel greit og få frem hvordan du driver butikk.
Fått 4 felger gratis ?? Det var fordi felg ringene jeg skulle få ettersendt til de 8 felgene jeg kjøpte aldri kom.Og da skulle jeg få 4 felger som kompensasjon for manglende ringer.
Det tok meg mange måneder ,masse tid og løgner i telefonen fra din side for og få de felgene.
Det endte med at jeg måtte kontakte din leverandør der jeg får beskjed om at de felgene har du fått utlevert. Hva er det a ?
Heldigvis tok de ansvar og ordnet opp i dette helt uavhengig av deg.

Selvsagt vil du ha denne saken avsluttet,det er vel ikke så bra reklame for butikken at folk får se hvem du egentlig er.
Synes det var greit og få frem, så får folk selv velge om de tar risikoen med og handle med deg.

Edited by lømo, 02 October 2007 - 07:29.

Kenneth 97785639

................................

#7 colormax

colormax

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 640 posts

Posted 02 October 2007 - 09:32

QUOTE(lømo @ 2 Oct 2007, 06:53) <{POST_SNAPBACK}>
Det er vel greit og få frem hvordan du driver butikk.
Fått 4 felger gratis ?? Det var fordi felg ringene jeg skulle få ettersendt til de 8 felgene jeg kjøpte aldri kom.Og da skulle jeg få 4 felger som kompensasjon for manglende ringer.
Det tok meg mange måneder ,masse tid og løgner i telefonen fra din side for og få de felgene.
Det endte med at jeg måtte kontakte din leverandør der jeg får beskjed om at de felgene har du fått utlevert. Hva er det a ?
Heldigvis tok de ansvar og ordnet opp i dette helt uavhengig av deg.

Selvsagt vil du ha denne saken avsluttet,det er vel ikke så bra reklame for butikken at folk får se hvem du egentlig er.
Synes det var greit og få frem, så får folk selv velge om de tar risikoen med og handle med deg.


Jeg regner med du har sett hva det står på kitteringene dine blink.gif har du glemt det så vil jeg hjelpe deg med å huske det, Fjærene har du kjøpt av Team Bertelsen. felger og dekk har du kjøpt av Scandi dekk senter.
men det er helt riktig at jeg har brukt min fritid til å hjelpe deg med å få dette levert på kvelden, samt å sende dellene til deg.
på telefon for noen dager siden forklarte du at alt var i orden, og ingen dårlige tanker runt dette.
så går du å lager galle som dette noen dager senere.
For meg viser det bare hem man ikke kan stole på.
du kan ikke beskylde meg for ikke være erlig, det er ingen ting du er lovet/ betalt for du ikke har fått.
Så dine hensikter bunner ikke i dette,
du begynte med pm, der kom du heller ikke i mål unsure.gif så da måtte du gå videre.
det du driver med nå er direkte ødelegende for oss alle.
Personlig er jeg ferdig med denne saken og håper også du er ,
ER DET RART DET BLIR KRIG I VÆRDEN biggrin.gif

#8 lømo

lømo

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 481 posts

Posted 02 October 2007 - 10:06

QUOTE(colormax @ 2 Oct 2007, 09:32) <{POST_SNAPBACK}>
Jeg regner med du har sett hva det står på kitteringene dine blink.gif har du glemt det så vil jeg hjelpe deg med å huske det, Fjærene har du kjøpt av Team Bertelsen. felger og dekk har du kjøpt av Scandi dekk senter.
men det er helt riktig at jeg har brukt min fritid til å hjelpe deg med å få dette levert på kvelden, samt å sende dellene til deg.
på telefon for noen dager siden forklarte du at alt var i orden, og ingen dårlige tanker runt dette.
så går du å lager galle som dette noen dager senere.
For meg viser det bare hem man ikke kan stole på.
du kan ikke beskylde meg for ikke være erlig, det er ingen ting du er lovet/ betalt for du ikke har fått.
Så dine hensikter bunner ikke i dette,
du begynte med pm, der kom du heller ikke i mål unsure.gif så da måtte du gå videre.
det du driver med nå er direkte ødelegende for oss alle.
Personlig er jeg ferdig med denne saken og håper også du er ,
ER DET RART DET BLIR KRIG I VÆRDEN biggrin.gif


På telefon for noen dager siden ???
- jeg har ikke snakket med deg siden treffet på Rena hvor du på forhånd hadde lovet og ta med felgene.
Og som et sjokk på meg hadde du selvsagt "glemt" det og skulle sende de Mandagen etter men det gjorde du heller ikke.
Du må ikke tro at selv om Scania dekksenter gikk inn og ryddet opp etter rotet ditt at vi er enige.
Sånn jeg ser det prøvde du og svindle meg.
Ja jeg husker den kvitteringen som var delt opp så du skulle gå under en viss sum så du fikk smugla delene inn i Norge.
Men det er rart at når det er noe som skal fikses er det du som ordner det og så fort det er litt motgang fraskriver du deg alt ansvar.som at Scania dekksenter og Team Bertelsen har noe med ditt rot og gjøre.
Ja jeg har nå fått alle delene jeg skal(skal hente de to siste felgene idag hvis de er kommet) men det var i begynnelsen av april jeg egentlig skulle få dem.
Det jeg driver med er kanskje ødeleggende for deg og dine lysskye handler, men det bryr meg mitt på leggen, jeg vil bare at andre skal vite hva som kan skje hvis de handler med deg................
Kenneth 97785639

................................

#9 colormax

colormax

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 640 posts

Posted 02 October 2007 - 11:00

QUOTE(lømo @ 2 Oct 2007, 10:06) <{POST_SNAPBACK}>
På telefon for noen dager siden ???
- jeg har ikke snakket med deg siden treffet på Rena hvor du på forhånd hadde lovet og ta med felgene.
Og som et sjokk på meg hadde du selvsagt "glemt" det og skulle sende de Mandagen etter men det gjorde du heller ikke.
Du må ikke tro at selv om Scania dekksenter gikk inn og ryddet opp etter rotet ditt at vi er enige.
Sånn jeg ser det prøvde du og svindle meg.
Ja jeg husker den kvitteringen som var delt opp så du skulle gå under en viss sum så du fikk smugla delene inn i Norge.
Men det er rart at når det er noe som skal fikses er det du som ordner det og så fort det er litt motgang fraskriver du deg alt ansvar.som at Scania dekksenter og Team Bertelsen har noe med ditt rot og gjøre.
Ja jeg har nå fått alle delene jeg skal(skal hente de to siste felgene idag hvis de er kommet) men det var i begynnelsen av april jeg egentlig skulle få dem.
Det jeg driver med er kanskje ødeleggende for deg og dine lysskye handler, men det bryr meg mitt på leggen, jeg vil bare at andre skal vite hva som kan skje hvis de handler med deg................



Først vil jeg beklag på det sterkeste ovenfor Husguora, som åpner en fil og stiller seriøse spørsmål og ender med at tråden fortsetter som dette, Unskyld rolleyes2.gif
Når det gjelder Lømo så har jeg ikke ord, men han har mange og jeg velger å la de tale for han. måtte erligheten jobbe for din sak Lømo.
jeg har aldri spørt deg om hjelp.
du har spørt meg mange ganger om hjelp, og altid fått det.
vedrørende disse felgene , så kan du historien, og du har fåt de.
et gamelt ordtak sier ! som man tenker, er man,
tror det passer godt i denne saken.
så til sist må du ikke glemme at dette er min hobby ikke min jobb. dribble.gif
om du snakker med meg eller Scania, spiller ingen rolle, det er hva du sier som er viktig.
tror ikke du har mange med deg når det gjelder ansvaret fraskrivelsen heller.
Du burde begynne skrie en bok istede, før du vet ordet av det så kansje du har forfattet en konkurent til ringenes herre. tror du har mye å fare med der.

MVH Roger biggrin.gif

#10 lømo

lømo

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 481 posts

Posted 02 October 2007 - 11:22

slettet av hensyn til trådstarter

Edited by lømo, 02 October 2007 - 23:35.

Kenneth 97785639

................................

#11 roger holm

roger holm

    Offroad-wannabe

  • Medlem
  • PipPip
  • 74 posts

Posted 02 October 2007 - 13:11

Hvor er 37" Goodyear dekka som ble lovet å komme før 13 juli..

Edited by anders, 03 October 2007 - 11:05.


#12 necals2003

necals2003

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 499 posts

Posted 02 October 2007 - 15:12

Kan dere ikke ta en EGEN tråd om dette..!? Blir så lei av useriøse diskusjoner..

Har hørt bare godt av Colormax jeg!!!:)
flink, og sitter med mye kunnskap som kanskje vi også drar nytte av smile.gif

Slutt og suttre.. se på alt som en positiv mulighet til og lære...

jobber også for et firma, vi impoterer varer direkte fra kina osv, man, må tåle litt ventetid.. smile.gif
etter vår bestilling kommer det 20-22fot containere med varer, hender det tar fort 2-3mnd wink.gif
Mvh Eskil...
------------------------------------
Kafè, Røyk & Country, kainn det bli ber?
------------------------------------
Nissan Patrol 3,3td... - wrooom
Nissan King-Cab 2,5d - bompid
Subary Legacy 2,2 - wriiiiiil......
King-cab delebil -plokkplokk
------------------------------------
IPB Image

#13 Allpro

Allpro

    Team Hilux

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2141 posts

Posted 02 October 2007 - 15:33

Det er ikke vits i å si noe galt om colormax, bare drit i det.. Alle eg kjenner som har hatt noe med han å gjøre er strålende fornøyde. Er ikke i tvil om kven eg skal ringe og snakke med, og kjøpe deler av når eg skal, ringer colormax på flekken.
Frode Flottorp

- 07 Toyota Hilux 37" AT
- 87 Toyota Hilux 38" Allpro V8

#14 Kinck

Kinck

    Offroad-wannabe

  • Medlem
  • PipPip
  • 57 posts

Posted 02 October 2007 - 15:35

QUOTE(-Turbolux- @ 2 Oct 2007, 16:33) <{POST_SNAPBACK}>
Det er ikke vits i å si noe galt om colormax, bare drit i det.. Alle eg kjenner som har hatt noe med han å gjøre er strålende fornøyde. Er ikke i tvil om kven eg skal ringe og snakke med, og kjøpe deler av når eg skal, ringer colormax på flekken.

Helt enig. colormax stiller alltid opp.

#15 lømo

lømo

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 481 posts

Posted 02 October 2007 - 17:16

slettet av hensyn til trådstarter

Edited by lømo, 02 October 2007 - 23:33.

Kenneth 97785639

................................

#16 Allpro

Allpro

    Team Hilux

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2141 posts

Posted 02 October 2007 - 17:56

Vist du absolutt skal hyle å klage på colormax, så send han disse bibel versene på PM heller.. smile.gif

Edited by -Turbolux-, 02 October 2007 - 18:06.

Frode Flottorp

- 07 Toyota Hilux 37" AT
- 87 Toyota Hilux 38" Allpro V8

#17 lyx

lyx

    Offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPip
  • 360 posts

Posted 02 October 2007 - 18:08

hærregud lømo. d er greit at du kansje er missfornøyd me colormax men vi har da vel ingen interrese av å høre på at du ikke er fornøyd.når jeg er missfornøyd med noe ringer jeg til personen å tar d dirrekte opp med den persnen ikke skriver om d i aftenposten. shutup.gif
Terje Pedersen
93289602

#18 lømo

lømo

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 481 posts

Posted 02 October 2007 - 23:53

Moderator må gjerne flytte eller slette inlegg som ikke passer inn i tråden her, jeg har begynt med mine,men det er flere som må bidra her.
Sorry Husquarna for kupping avb tråden din,håper du har fått svar på det du egentlig lurte på.
lyx nr mitt står i signaturen.
Kenneth 97785639

................................

#19 Frode

Frode

    Jeep-bygger

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3881 posts

Posted 27 September 2007 - 21:11

Vi flytter over den kranglingen som foregikk i en annen tråd til denne. Vi bidrar også med litt synspunkter fra vår side uten at vi tar stilling til Lømo sin kritikk eller andre sin støtte til Colormax.

Vi vil jo helst unngå å slette. Det hender seg at vi anser det som det mest hensiktmessig for miljøet på forumet, men vi ender som regel med å få på pukkelen selv om det var godt ment. Enig i at slike ting bør ordnes uten å ødelegge en i utgangspunktet fornuftig tråd.

Ang Colormax.. Vi har sendt ham mange PM'er om hans komersielle reklameaktivitet på forumet, vi har diskutert frem og tilbake med ham. Vårt standpunkt er at komersielle aktører tjener penger på aktivitet på forumet og tilgang til vår medlemsmasse. Derfor må de som et minimum være med og støtte forumet med reklame. At Team Bertelsen og Scania dekksenter har en representant på forumet som i følge ham selv ikke tjener penger på sin aktivitet må nesten stå for egen regning, noen tjener iallefall penger på det som blir handlet. Våre annonsører blir også naturligvis provosert over at noen aktører skal få selge sine varer gjennom forumet uten å yte et rødt øre, mens noen er seriøse og forstår hvordan ting fungerer.

Etter det vi har lest utfra en del tråder/pm'er kommer også en del av tingene over grensa uten så altfor mye fortolling, dette er naturligvis fint for dere som handler, men umulig å konkurere med for norske forhandlere som forholder seg til Norske avgifter og lønsnivå.
Personlig ser jeg verdien i å ha et Norsk fagmiljø og velger derfor i all hovedsak å støtte de.

Vi ønsker ikke med denne tråden å legge noe bånd på deres mulighet til å handle billig, men vilkårene må fungere likt for alle aktører. Ville helst løst dette direkte med Colormax, men siden han velger å se bort fra alle våre henvendelser om dette og fortsette sitt salg på forumet, må vi ta det offentlig.

IPB Image

www.terrengbil.com

#20 SkogsBjønn

SkogsBjønn

    Grand offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 676 posts

Posted 03 October 2007 - 14:39

Skjønner ikke helt hvorfor dette blir tatt opp i plenum når det er noe som berører 2-3 personer.
Colormax sitter tydeligvis inne med mye kunnskap om det mange av oss driver med. Å det kan ikke være spesielt gøy å bli dratt ned i gjørma når man har ofret så mye for å hjelpe folk her.