Gå til innhold



Foto

Hjelp til valg av bil?


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
5 replies to this topic

#1 lozn

lozn

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 10 Innlegg:

Posted 26 November 2007 - 22:56

Hei. Er ny på forumet, og har ei gryande interesse for skogskøyring og moro i terrenget. Har ikkje tenkt å starte opp med noko slags form for konkurransekøyring eller noke slikt, men kunne godt tenkje meg å skaffe meg ein biltransporter og ein relativt lett og grei bil eg kan drage med meg der folk ferdast. Derfor lurer eg på om de kan hjelpe meg litt med valg av bil. Har sett meg ut nokre enkle og greie bilar som f.eks Suzuki SJ eller ein gammal Lada, som nok er greie å drage på sida dei ikkje veg så mykje. Har ein Hiace pr.idag, men sjefen har bestilt ein ny Transporter som eg hadde tenkt å bruke som trekkar. Uansett er det 2200 kilo som er totalvekta på hengaren på denne bilen, derfor er det nok nokre bilar som kanskje blir for tunge. Hadde jo vore moro å ta turar vinteren og utan at den forhjulsdrevne Transportaren spinn seg alldeles ut på viddene.

Som oppvakte lesarar allereie skjønar er det ikkje min intensjon å registrere bilen, så det treng ikkje være allverda til bil, så lenge den fungerer er det flott for meg. Sida det er litt begrensa med plass å skrue på hadde det vore rett moro å finne seg ein bil som kanskje er rigga litt på førehand, ein som nokre andre har vokse frå. Og sia eg er sunnmøring skal det sjølvsagt ikkje koste noke som helst for denne bilen, den skal jo helst være gratis;) Tilhengar er eg og på jakt etter, så gode tips i den retninga er og interessante.

Så: Kva slags biltyper bør eg satse på for dette formålet? Kva bør eg unngå? Bør eg gå for diesel, eller er det ikkje så farleg med? Kjem jo sjølvsagt an på kor mykje ein kjører, men her eg bur skyt folk berre ein kjem for langt ut på kanten av vegen. Dermed er det ikkje kvar dag ein er på skogstur.

Andre viktige ting ein bør ta hensyn til? Har lest andre trådar med nesten samme innhald, men dei tilfella er det bilar dei skal ha på vegen, og dermed er det litt andre krav enn det eg stiller.

Og sist men ikkje minst... No hard feelings; Er det såpass til aktivitet i Sogn og Fjordane at det er hyppige treff???

Ventar spent på svar

Edited by lozn, 26 November 2007 - 22:57.


#2 Bjønjen

Bjønjen

    Grand offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 973 Innlegg:

Posted 27 November 2007 - 08:43

http://www.offroad.n...showtopic=84975

Her er en bil du kan få mykje moro med. biggrin.gif
"Å bratt var det!!"

Bjørn Bakkelid
tlf 95768618

#3 lozn

lozn

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 10 Innlegg:

Posted 27 November 2007 - 14:54

QUOTE(Bjønjen @ 27 Nov 2007, 08:43) <{POST_SNAPBACK}>
http://www.offroad.n...showtopic=84975

Her er en bil du kan få mykje moro med. biggrin.gif


Hehe, har sett den og vurdert den nøye, men eg er redd den blir litt tung å drage på. Veit du vekta på han? Korleis er tilstanden på bilen? Såg ein anna plass at du hadde litt motorproblemer, kva var det som stakk han da?

#4 Bjønjen

Bjønjen

    Grand offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 973 Innlegg:

Posted 27 November 2007 - 16:19

QUOTE(lozn @ 27 Nov 2007, 14:54) <{POST_SNAPBACK}>
Hehe, har sett den og vurdert den nøye, men eg er redd den blir litt tung å drage på. Veit du vekta på han? Korleis er tilstanden på bilen? Såg ein anna plass at du hadde litt motorproblemer, kva var det som stakk han da?


Den veg ca 1500- 1600kg. Vist en ser bort frå rust er bilen bra den. Einaste motorproblem eg har hadt er då eg bada bilen slik at den tok in vatn. Då tok motoren kveld.Har sett i ny motor og laga snorkel. biggrin.gif denne bilen tåler mykje juling. har masse res.deler

Edited by Bjønjen, 27 November 2007 - 16:22.

"Å bratt var det!!"

Bjørn Bakkelid
tlf 95768618

#5 lozn

lozn

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 10 Innlegg:

Posted 27 November 2007 - 16:30

QUOTE(Bjønjen @ 27 Nov 2007, 16:19) <{POST_SNAPBACK}>
Den veg ca 1500- 1600kg. Vist en ser bort frå rust er bilen bra den. Einaste motorproblem eg har hadt er då eg bada bilen slik at den tok in vatn. Då tok motoren kveld.Har sett i ny motor og laga snorkel. biggrin.gif denne bilen tåler mykje juling. har masse res.deler


Ja, rust er jo ikkje allverda til problem så lenge det ikkje er såpass te trekk at eg må sette inn vedomn for å halde varmen:)

Skal no tenke litt på det, må jo først finne meg en henger som kan brukast før det er mogleg å i det heile tatt flytte bilen etter vegen. Eg hadde egentlig ikkje tenkt å bruke såpass til kronasje sånn med det samme, ikkje det at den ikkje er verdt det for det kan det jo godt hende at den er, men brukt tilhengar kjem fort på 15 lapper minimum, og med bilen i tillegg snakkar vi fort 30 før eg er kommen i gang. Da høyres det litt betre ut med en skrotbil som ikkje har livets landeveirett meir, og ein henger til 15 som ein kan reise rundt å leike med.

Kva er breidda på den forresten?

Skal som sagt tenke på det...smile.gif Noke kjøyring med dokke da framover?

Edited by lozn, 27 November 2007 - 16:31.


#6 Bjønjen

Bjønjen

    Grand offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 973 Innlegg:

Posted 27 November 2007 - 20:03

Den er ca 190cm brei.

Ja det kjem litt an på ka en er ute etter, Kan no ha det moro med en standardbil, men det blir ikkje heilt den same framkomeligheten. Kan no plukke av Winchen vist du vil ha den litt billigare. (11000,-) Men den er utruleg god å ha. biggrin.gif

Venter på deler til min, blir kjøyring når dei kjem.

Edited by Bjønjen, 27 November 2007 - 20:05.

"Å bratt var det!!"

Bjørn Bakkelid
tlf 95768618