Jump to content



Photo

Hva må til for mer deltagelse.


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
18 replies to this topic

#1 olemangor

olemangor

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 438 posts

Posted 08 February 2004 - 00:00

ja...
Det begynner å minke på folk på løpene, hva må til for å skaffe mer deltagelse,
Avisannonsering er blitt prøvd.
Dette har vært på tv. og reportasjer i aviser.
Hva må til for å få folk interessert??


-ole

#2 Per F

Per F

    Team x-files

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4284 posts

Posted 20 February 2004 - 00:00

Hva med å prøve et løp i Osloområdet igjen? Vi var jo noen som ønsket å prøve, men synes det er langt å kjøre for å prøve dette...! Dere som er hektet kunne jo kanskje få oss til å synes at dette var SÅ gøy at vi overlevde distansen til neste løp.....!

Per
91791531 / 64988722
Per@offroad.no / Ptf@c2i.net
Delespørsmål:23032000 Mfa@offroad.no OBS HAR FERIE FREM TIL 1/3

Team X-Files (Du tror det ikke før du ser det!)

#3 junkern

junkern

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1451 posts

Posted 22 February 2004 - 00:00

Enig i at gps-challenge er morsomme saker. Jeg skulle gjerne deltatt på flere løp, men det blir dessverre for langt å kjøre fra oslo til arendal for å kjøre et dagsløp også oppigjen. Er det arrangementer som går over en helg, blir det i hvertfall mye lettere for meg å forsvare all kjøringen. Natt-GPs-løp er jo også vanvittig morro, husker godt fra sommertreffet i fjor. Det tok jo helt av!

Jeg håper det kommmer flere gps-løp litt lenger nord også, men det forutser selvfølgelig at "noen" tar initiativet til å arrangere noe sånt. GPS-løp i hønefoss-området hadde sikkert vært morro, kanskje vi kunne fått tillatelser til å ha noen poster på helgelandsmoen og den andre "moen" som ligger borte ved jevnaker. ER jo flotte kjøreområder det.

#4 olemangor

olemangor

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 438 posts

Posted 22 February 2004 - 00:00

det var da veldig så negativ da....mad.gifmad.gifmad.gif
tror da ikke det er bare sørlendiger som leser dette

#5 nilskt

nilskt

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 116 posts

Posted 21 February 2004 - 00:00

Hehe. tror ikke du kan invitere folk fra Østlandet gjennom dette forumet. De fleste vet jo at dette er på sørlandet, og av denn grunn gidder de nok ikke å se på dette forumet engang. Men en og annen kan du kanskje nå.

#6 olemangor

olemangor

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 438 posts

Posted 21 February 2004 - 00:00

er det interesse for å ha et løp i f.eks hønefoss??
Hvor mange fra østlandet kommer??

-ole

#7 Bergum

Bergum

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2838 posts

Posted 18 February 2004 - 00:00

Jeg har delt ut ca 200 flyere til folk jeg tenkte kunne være interssert.
Ikke en skjel kom!

________________________________________________________________________________
______
GPS Fantomet - Alle har hørt om han, og denne sesongen satser han på at flest mulig skal få sett ham

#8 Tommy

Tommy

    Pirate....

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6300 posts

Posted 17 February 2004 - 00:00

Vi har hatt rubrikker foran ca 7-8 løp, det genererte 1 deltager i ett løp

Tommy Olsen

#9 nilskt

nilskt

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 116 posts

Posted 17 February 2004 - 00:00

<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">Det er ikke mulig å få de mindre avisene i distriktet til å sponse en liten rubrikk da..?
Aust-Agder blad, Tvedestrandsposten + kanskje ts-avisen!? +++

</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">

Det har vært en hel artikkel i Agderposten, der en journalist var med ett team. Det ble ikke fler deltagere av den grunn, så en rubrikk hjelper neppe.

#10 supersvein

supersvein

    BilKiller

  • Validating
  • PipPipPipPipPip
  • 1095 posts

Posted 17 February 2004 - 00:00

Det er ikke mulig å få de mindre avisene i distriktet til å sponse en liten rubrikk da..?
Aust-Agder blad, Tvedestrandsposten + kanskje ts-avisen!? +++

Er en annen mulighet å få legge "flyers" hos bensinstasjoner, gatekjøkken etc? ...noe som inneholder praktisk informasjon i tillegg til innbydelse. Det trenger i grunnen ikke koste så mye mer enn en sort/hvit utskrift + en bunke kopier.

Internett når absolutt ikke alle, så jeg er helt enig i at det også bør tenkes andre baner ja.

Svein A.Stiansen
www.offroad.allhere.com

#11 nilskt

nilskt

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 116 posts

Posted 16 February 2004 - 00:00

<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">tenkte på noe annet enn bare hjemmesider..... plakater kommer jo opp snart får håpe det hjelper.

<i><div align="right">Opprinnelig postet av olemangor</div id="right"></i>
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">

Hva tenkte du på da Ole Mangor?

#12 olemangor

olemangor

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 438 posts

Posted 16 February 2004 - 00:00

tenkte på noe annet enn bare hjemmesider..... plakater kommer jo opp snart får håpe det hjelper.

#13 Tommy

Tommy

    Pirate....

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6300 posts

Posted 16 February 2004 - 00:00

jeg tror egentlig hjemmesiden er uvesentlig i den store sammenhengen, selv med verdens feteste side så kommer nok ikke deltagerantallet til å eksplodere desverre.



Tommy Olsen

#14 olemangor

olemangor

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 438 posts

Posted 16 February 2004 - 00:00

hjemmesiden er en ting, men det må være andre ting som kan gjøre for å bedre deltagelsen på disse løpene, dette er tross alt veldig morro.

#15 nilskt

nilskt

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 116 posts

Posted 23 February 2004 - 00:00

<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">
(...) den andre "moen" som ligger borte ved jevnaker. ER jo flotte kjøreområder det.

<i><div align="right">Opprinnelig postet av junkern</div id="right"></i>
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">

Eggemoen og hvalsmoen. Det er så mange moer her atte :-)

#16 Tommy

Tommy

    Pirate....

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6300 posts

Posted 15 February 2004 - 00:00

jeg er ikke så hårsår jeg vettu Nils:D

Vet at siden ikke har vært bra i det siste, oppgradering står selvsagt på planen, men er redd for at det ikke blir tid til det før over sommeren, men selvsagt så må og bør alle linker på siden virke, jobber med saken.

Har grublet endel, og lurer litt på om det tette programmet er en av grunnene. Har en plan om en cup som går over 1 kalenderår med 6 løp totalt, gjenom hele året, tror kanskje det vil appelere flere, føler at 2 klasser er kommet for å bli, det er pr. dags dato stor forskjell på klassene, resultatmessig

Jeg jobber forøvrig hardt med 48 timers løpet, siden er oppdatert, det eneste vi mangler er deltagere som vanlig, men vi håper og tror vi når grensen på 20 biler, i dette løpet er det kun en klasse og man kan kun delta med 4x4 biler

Vi trenger stadig å lufte nye ideer her så kom med det



Tommy Olsen

#17 Tommy

Tommy

    Pirate....

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6300 posts

Posted 08 February 2004 - 00:00

Dette er sinnsykt morro og veldig sosialt, hadde vært fint med reksjoner både fra deltagerer, tidligere deltagere og de som har tenkt å delta en gang, ja til og med de som ikke har tenkt å delta..... hjelp oss!!

Tommy Olsen

#18 nilskt

nilskt

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 116 posts

Posted 12 February 2004 - 00:00

Ikke for å være frekk, Tommy, men en ting som det bør gjøres noe med er web-sidene. De ser ut som de var 10 år gamle og trenger en kraftig ansiktsløft. Fjern den skrekkelige bakgrunnen og gjør siden litt mer interessant, kanskje litt mer som en nyhetsportal (for eksempel litt a la framsida på gps.no)
Siden må nok oppdateres litt oftere, og linker må virke.

Jeg mener dette er første steget for å få flere deltagere. Jeg er sikker på at nysgjerrige tror dette er en nedlagt side ved første-gangs besøk.

Og hvis du ikke vil lage siden selv, kan jeg tipse om at svært mange høgskoler med IT utdanning (for eksempel HiBu, avd Hønefoss) tar på seg oppgaver med å lage større web-sider med for eksempel database applikasjoner i grunnen. De studentene som evt. tar på seg slike oppgaver bruker som regel i underkant av ett semester, og gjør en bra jobb da de får karakterer for det de gjør. Prisen for oppdragsgiver er null.

Vel dette var jo bare et tips fra min side, og jeg håper jeg ikke fornærmet noen. Jeg vet selv hvor vanskelig å lage gode web sider, og vet også at det er lettere å kritisere sider enn å skryte av dem.

-Nils

#19 supersvein

supersvein

    BilKiller

  • Validating
  • PipPipPipPipPip
  • 1095 posts

Posted 12 February 2004 - 00:00

Utseende på websidene kan sikkert folk leve med (selv om gromme web-sider ikke kan skade), men det viktigste er innholdet.
Jeg opplever dette litt forvirrende - det kommer informasjon på gps-challenge.no, gpsfun.net og her på forumet.

Det er ikke noen krise at det finnes flere informasjons-kilder, men de som finnes bør være oppdaterte ihvertfall med informasjon om nærmeste konkurranser.

Ellers synes jeg informasjonen tidligere har vært veldig bra, og det at dette virker veldig moro. Jeg håper at tiden strekker til slik at jeg også får anledning til å bli med på dette etterhvert.


Svein A.Stiansen
www.offroad.allhere.com