Jump to content



Photo

yamaha 340et


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
5 replies to this topic

#1 truls lurås

truls lurås

    Offroad-wannabe

  • Supermedlem
  • PipPip
  • 60 posts

Posted 03 January 2009 - 08:40

Jeg har en 86 modell 340 et som er vanskelig og starte sjoken er ødelagt. Jeg har fått start på den med startgass men det virker som den ikke klarer å dra fram bensin fort nok. Den er også vanskelig og starte varm. Er det noen som har vert bort dettejeg tenker på å bytte forgasser kanskje motor? er det noen som har deler?
Truls

#2 Garamond

Garamond

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 1 posts

Posted 07 January 2009 - 02:14

QUOTE(truls lurås @ 3 Jan 2009, 08:40) <{POST_SNAPBACK}>
Jeg har en 86 modell 340 et som er vanskelig og starte sjoken er ødelagt. Jeg har fått start på den med startgass men det virker som den ikke klarer å dra fram bensin fort nok. Den er også vanskelig og starte varm. Er det noen som har vert bort dettejeg tenker på å bytte forgasser kanskje motor? er det noen som har deler?
Truls

Jeg ville ha besøkt www.scooterforum.no - der er det folk fra hele landet som kan hjelpe deg smile.gif

#3 bukt

bukt

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 237 posts

Posted 08 January 2009 - 16:36

QUOTE(truls lurås @ 3 Jan 2009, 09:40) <{POST_SNAPBACK}>
Jeg har en 86 modell 340 et som er vanskelig og starte sjoken er ødelagt. Jeg har fått start på den med startgass men det virker som den ikke klarer å dra fram bensin fort nok. Den er også vanskelig og starte varm. Er det noen som har vert bort dettejeg tenker på å bytte forgasser kanskje motor? er det noen som har deler?
Truls


har en gammel 340 som jeg setter på choken og må dra en del drag før tenning, er bensinen som renner fra forgassser tilbake til tanken så må pumpes frem igjen før start. prøv å sette på en tilbakeslagsventil på bensinslangentil gasser et lite stykke ifra forgasser slik at det ner bensin i slangen.



#4 pat42

pat42

    pat42int

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 790 posts

Posted 03 March 2009 - 18:14

Reparer choken din. umulig å få vett i det uten choke.
http://www.4x4norway.no

Patrol Y61 SE
4.2TDI

#5 teo

teo

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 16 posts

Posted 14 February 2011 - 20:44

kjøp en primer da kan du pompe bensin rett i forgasser uten og dra deg i hjel

#6 teo

teo

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 16 posts

Posted 14 February 2011 - 20:45

kjøp en primer da kan du pompe bensin rett i forgasser uten og dra deg i hjel jeg har masse deler til et 340-.