Gå til innhold



Foto

Lade problemer 85 2,8TD Rocky


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
2 replies to this topic

#1 Per Ståle

Per Ståle

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 9 Innlegg:

Posted 27 January 2009 - 20:04

Har slitt en stund med at lade spenningen har steget jevnt og trutt.. I øyeblikket stabil rundt 18 Volt.. Men har etter mye om og men endelig funnet feilen (tror jeg).. Sitter en spennings regulator på inner skjermen, som er gåen.. 2500Kr ny mad.gif
Noen som har hatt samme problemene, og funnet løsninger som jeg kan kopiere uten å måte legge ut så halve bilens verdi;)

Og er det noen som har deler/ delebil???

Edited by Per Ståle, 28 January 2009 - 13:55.

Bedre å angre på de man har gjort, en de man ikke har gjort:)

#2 ragnar_garli

ragnar_garli

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 104 Innlegg:

Posted 31 January 2009 - 22:08

Du har akkurat funnet en av rockyens få slitedeler. En rocky jeg hadde brukte 3 stykker. Det som løste problemet på den var et ekstra jordledningsnett. Tror det blir litt dårlig kontakt mellom de forskjellige delene frammi der etterhvert.

Regultorer av den mekaniske typen der kan forresten justeres. Mulig du kan få et liv til ut av den.

Ragnar

Edited by ragnar_garli, 31 January 2009 - 22:10.

--------------------------------------
Ragnar Garli

Plass mellom tre'a. Her e det veg.

#3 rikosjett

rikosjett

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 4 Innlegg:

Posted 04 October 2010 - 18:19

QUOTE(ragnar_garli @ 31 Jan 2009, 23:08) <{POST_SNAPBACK}>
Du har akkurat funnet en av rockyens få slitedeler. En rocky jeg hadde brukte 3 stykker. Det som løste problemet på den var et ekstra jordledningsnett. Tror det blir litt dårlig kontakt mellom de forskjellige delene frammi der etterhvert.

Regultorer av den mekaniske typen der kan forresten justeres. Mulig du kan få et liv til ut av den.

Ragnar

ny regulator hos lønsethagen i trondheim 260,-