Gå til innhold



Foto

Argo 6*6 eller 8*8


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
10 replies to this topic

#1 Leo

Leo

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 500 Innlegg:

Posted 23 February 2004 - 00:00

Noen som har Argo her?. Må vel være det ultimate offroadkjøretøy?

Har leita etter en brukt argo , men det er jammen ikke lett å finne.

Noen her som kjenner til disse Kunne godt tenkt meg biggfotten jeg:D

Prøvde å legge inn et bilde her men det gikk dårlig gitt.

#2 Leo

Leo

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 500 Innlegg:

Posted 26 February 2004 - 00:00

Jepps dem er spreke nok i massevis. Det stemmer ,er høy å lavserie samt revers. Hm funderer her hvor jeg kan komme åver noe slikt brukt Noen som har noen tips?

#3 offroadguru Solli

offroadguru Solli

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1639 Innlegg:

Posted 26 February 2004 - 00:00

Det var ihvertfall ingenting å si på aksen i Argoen.Hvis du satte deg på seteryggen,ga full gass og slapp bremsen så steilte "baljen".Det var også høyserie,den prøvde hverken jeg eller ungene,men unge Åge Kolaas testet engang.

Du er heldig,OffroadguruSolli,TV-Norge stjerne, tok seg tid til å svare på ditt spørsmål.

#4 Leo

Leo

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 500 Innlegg:

Posted 26 February 2004 - 00:00

Da tenker jeg du har set en ponnchin. Dem er ganske mye større , men ikke sammenlign disse med argon.
Ponnchin har fiat bilmotor vanlig gass brems å clutch som på en bil. å utvendige drevkasser under til kjededrifta, desuten går dem ikke på vannet å blir får tunge til myr. Men litt tøffe dem også Desverre har firmaet som produserte disse lagt ned så deler er det ikke så enkelt å betille lenger, men motor å noe drivverk er jo fiat så den biten er nok grei.

Toyoten har jeg ikke set bare argoen . Toyotaen brukes den til vanlig kjøring å eller er den bare til linjekjøring

#5 odin

odin

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 747 Innlegg:

Posted 25 February 2004 - 00:00

de har jo toyota hilux til å kjøre langs jernbana

#6 fra-norm

fra-norm

    4x4-Høvding

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2501 Innlegg:

Posted 25 February 2004 - 00:00

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA slik har jeg da sett ... står en slik til salgs i Sandnes bare at den er litt større enn disse.



"Han sover ikke, han jobber for maij"

#7 Leo

Leo

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 500 Innlegg:

Posted 25 February 2004 - 00:00

Nei du er nok ikke den eneste som ikke har hørt om dem. Fatter ikke at dem er mere solgt her i landet. Liker man offroad å har kjørt en slik en er det noe som står høyt på ønskelista.

Får ikke til å legge inn bilde her, men websiden til Argo er www.argoatv.com

Det er ikke den beste siden sån biledmessig , men et vist innblikk får man. En del folk trur nok kansje dette blir som å kjøre en buldozer treigt å stivt , Men kjørekomfåren var helt åverveldene spør du meg. Akselrasjon trekkraft å hastighet var også svært bra.

En annen ting er at maken til enkel oppbygning skal man lete lenge etter ,noe som gjør den veldig enkel å vedlikeholde.

Ser ut som største kjøpergruppen her i landet er tele å bran etater Brannvesenet i oslo har en som har tillegshjul slik at man kan kjøre på jernbaneskinenne tilfelle brann i tuneller ol

#8 fra-norm

fra-norm

    4x4-Høvding

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2501 Innlegg:

Posted 25 February 2004 - 00:00

Hei..


Er det noen av dere som har et bilde av denne doningen???
Har aldri hørt om eller sett noe slikt før.
PLEAS PLEAS PLEAS PLEAS


mvh Frank



"Han sover ikke, han jobber for maij"

#9 offroadguru Solli

offroadguru Solli

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1639 Innlegg:

Posted 25 February 2004 - 00:00

Jeg har hatt en.En gammel 6x6.Det var ett vrak som krevde 1 boks startgass for å i det hele tenke på å starte.Når den først startet gikk den meget bra.Ungene tok ut det siste,trodde jeg,av den.Faktisk kom det en og kjøpte den,billigt,med 6 ødelagte dekk og drev og kjettinger som hadde gjort sitt på moder jord.
De er svindyre nye,men meeeget morsomme.Anbefales rike personer.

Du er heldig,OffroadguruSolli,TV-Norge stjerne, tok seg tid til å svare på ditt spørsmål.

#10 Leo

Leo

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 500 Innlegg:

Posted 24 February 2004 - 00:00

Ingen som har vært borti argo her? Max da, noen som har vært borti di??

#11 Leo

Leo

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 500 Innlegg:

Posted 25 February 2004 - 00:00

Takker så mye får svar her. Jepp husker du hadde den til salgs i billisten , men der var jeg litt får sent ute gitt får den var solgt da jeg ringte.

Rart at ikke flere kjøper argo istede får disse 4 hjuls motorsyklene. Dem går jo på myr vann land nær sagt åver alt et kjøretøy kan på landgjorda. Men det er jo en ganske høy pris på dem så noe av grunnen kan jo være der, men 4 hjulingene er jo ikke akkurat billig dem heller.