JA, har bestilt, kjapp levering og god service. Priser til en brøkdel av norske. Det som tok lengst tid var å få fortollet varene av posten...
Mulig defekt pakning i dieselpumpa på på min 2.8L gen2 paj. kaldkøring problem
Started by
esc_cos
, Mar 15 2009 11:17
24 replies to this topic
#21
Posted 26 July 2011 - 21:34
If it ain't broken, you haven't been looking good enough!
HardKåres Pajeroer
HardKåres Amerikanere
HardKåres Pajeroer
HardKåres Amerikanere
#22
Posted 01 August 2011 - 21:13
QUOTE(Torsja @ 26 Jul 2011, 15:52) <{POST_SNAPBACK}>
Hei, har noen bestillt noe fra dem noen gang? http://www.milneroffroad.com
Er de greie å ha med å gjøre for pakker til Norge?
Ser de har mye andre rimelige deler der også.
Torsja
Er de greie å ha med å gjøre for pakker til Norge?
Ser de har mye andre rimelige deler der også.
Torsja
Sånn da sparte jeg nok minst rundt 6-7 tusen i deler og arbeid idag.
Mitsubishi i Norge skulle ha ca.2500,- pluss moms og 14dagers levering for bare ÉN bakre calipper.
Bestilte da heller fra http://www.milneroffroad.com
begge calipre m/skiver og klosser bak pluss klosser forran med DHL levering (4-5dager) for totalt rett under 3000,- inkl.mva.
Edited by Torsja, 01 August 2011 - 21:14.
Hilsen
Torsja
Torsja
#23
Posted 13 January 2012 - 14:16
Jeg sliter også med stopping både på tomgang og ved kjøring når motoren er kald. Det jeg har gjort som muligens er det billigste inne her er å sette på ei litta pumpe fra biltema som sitter like ved dieselfilteret for å hjelpe dieselpumpa med å få fram nok diesel
#24
Posted 29 November 2013 - 21:40
Hei. Har samme problem med at den stopper når den er kald.
Mener er det noen som veit om det er nok å skifte den simeringen som er i front på pumpen? Blir det bra da? Er det eventuelt flere pakninger/tetninger som kan skiftes når pumpen først er ute?
Vist jeg velger å skifte pumpe er det noen som har bilder eller en go forklaring på hvor alle 0 punkt på kam/veiv/pumpe å ellers av ting som må stå i rett posisjon skal stå?
Mener er det noen som veit om det er nok å skifte den simeringen som er i front på pumpen? Blir det bra da? Er det eventuelt flere pakninger/tetninger som kan skiftes når pumpen først er ute?
Vist jeg velger å skifte pumpe er det noen som har bilder eller en go forklaring på hvor alle 0 punkt på kam/veiv/pumpe å ellers av ting som må stå i rett posisjon skal stå?
#25
Posted 29 November 2013 - 23:34