Gå til innhold



Foto

Gimmy`s G460. Skal nå fikses og godkjennes;) ENDRET TEKST


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
84 replies to this topic

#1 Gimmy

Gimmy

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 2 Innlegg:

Posted 21 March 2009 - 18:54

Nå er tiden inne til å bruke noen kr her.

Mellomaksel mellom girkasse å transfer er for kort. Forlenges eller byttes
Mellomaksel mellom transfer tar borti girkasse OG eksosbend i dumper. Rettes opp og eksos flyttes.

Mulig bytte bakdør.
Fikse vindusheis sjåførdør.
Bytte frontrute.
Nye speil.

Jeg har også lyst på større felger og dekk. men ikke reine offraod. større felg mindre gummi. Skal ikke ha under 60 profil(trenger jo litt fjæring fra dekk)... Tips på bra felgalternativer taes imot. Jeg vil ikke ha standar Gel felger, dem er kjedelige(beklager).

Gimmy 16/05/2009



LES FRA INNLEGG nr29 da innlegg før dette er vann under brua. biggrin.gif

Attached Thumbnails

  • 72__1307849076.jpg

Edited by GIMMY, 16 May 2009 - 16:22.


#2 Rossi

Rossi

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1268 Innlegg:

Posted 21 March 2009 - 20:11

Velkommen til oss G-alninger her på offroad.no Gimmy smile.gif

Håper du finner det du søker her, det finnes garantert både kunskap og lyst til å hjelpe men det gjelder å spøre på en fornuftig måte. Noen skrev i en av dine tidligere tråder at de fleste av oss her er entusiaster som har våre G-wogner til mer enn personforflytting, det stemmer veldig godt etter min mening smile.gif

Ser frem imot å følge din bil her når du kommer deg igang med ev reparasjoner og som jeg har sagt før er det absolutt første du bør gjøre å få noen med erfaring til å se på bilen for deg.
Østerklev driver som Initium sa verksted men har alikevell veldig ok priser såvidt jeg har skjønt det. Hør om han kan ta en sjekk på bilen din for å finne ut ev feil og ev reparere dem for deg. Han er selv entusiast og har massevis av erfaring med G-wagen smile.gif

Lykke til smile.gif


Jeg synes forresten du burde lage deg en skikkelig prosjekttråd med noen bilder og sånt cool.gif

Edit: PS: Beklager ryggproblemene dine Gimmy! Har selv gått sykemeldt i over et år med dårlig rygg så jeg vet omtrent hvordan det er sad.gif

Edited by Rossi, 21 March 2009 - 20:14.


#3 Gimmy

Gimmy

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 2 Innlegg:

Posted 21 March 2009 - 21:46

QUOTE(Rossi @ 21 Mar 2009, 20:11) <{POST_SNAPBACK}>
Velkommen til oss G-alninger her på offroad.no Gimmy smile.gif

Håper du finner det du søker her, det finnes garantert både kunskap og lyst til å hjelpe men det gjelder å spøre på en fornuftig måte. Noen skrev i en av dine tidligere tråder at de fleste av oss her er entusiaster som har våre G-wogner til mer enn personforflytting, det stemmer veldig godt etter min mening smile.gif

Ser frem imot å følge din bil her når du kommer deg igang med ev reparasjoner og som jeg har sagt før er det absolutt første du bør gjøre å få noen med erfaring til å se på bilen for deg.
Østerklev driver som Initium sa verksted men har alikevell veldig ok priser såvidt jeg har skjønt det. Hør om han kan ta en sjekk på bilen din for å finne ut ev feil og ev reparere dem for deg. Han er selv entusiast og har massevis av erfaring med G-wagen smile.gif

Lykke til smile.gif


Jeg synes forresten du burde lage deg en skikkelig prosjekttråd med noen bilder og sånt cool.gif

Edit: PS: Beklager ryggproblemene dine Gimmy! Har selv gått sykemeldt i over et år med dårlig rygg så jeg vet omtrent hvordan det er sad.gif


kombiner ryggen med whiplash så begynner ting å bli dritt... hehe med fare for å syte;)

Skal sjekke med han jeg;)
Skjønner jo dette er veldig 4x4 noe offroad også støtter opp om. men er vel litt lov å bare like asfalt ogsåwink.gif



#4 Østerklev

Østerklev

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3360 Innlegg:

Posted 21 March 2009 - 23:05

Har svart deg privat, men glemte å nevne at jeg har verksted på Magnor, ca 1,5 time fra Oslo. Kort vei til Harryland om du vil handle mens jeg ser på bilen.
Øyvind

-man kan ikke lese seg til praktisk erfaring

#5 Gimmy

Gimmy

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 2 Innlegg:

Posted 21 March 2009 - 23:12

QUOTE(Østerklev @ 21 Mar 2009, 23:05) <{POST_SNAPBACK}>
Har svart deg privat, men glemte å nevne at jeg har verksted på Magnor, ca 1,5 time fra Oslo. Kort vei til Harryland om du vil handle mens jeg ser på bilen.


Ja kan man gå dit mens du mekker funker jo det;)

Edited by GIMMY, 21 March 2009 - 23:14.


#6 Rossi

Rossi

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1268 Innlegg:

Posted 22 March 2009 - 10:48

QUOTE(GIMMY @ 21 Mar 2009, 22:46) <{POST_SNAPBACK}>
kombiner ryggen med whiplash så begynner ting å bli dritt... hehe med fare for å syte;)

Skal sjekke med han jeg;)
Skjønner jo dette er veldig 4x4 noe offroad også støtter opp om. men er vel litt lov å bare like asfalt ogsåwink.gif

Mente at mange her på forumet har et forhold til bilene sine som de fleste "vanlige" bileiere ikke har. Det er en av grunnene til at folk ikke har vært så veldig ivrige til å hjelpe deg når det virket som om årsaken til at du ville ha hjelp var at du ville få bilen solgt for mest mulig cash...........

Har alltså ingenting med offroad/vegbruk å gjøre, ikke for min del iallefall.


Er ellers mange flinke, hyggelige og hjelpsomme folk her smile.gif

#7 Gimmy

Gimmy

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 2 Innlegg:

Posted 22 March 2009 - 19:02

QUOTE(Rossi @ 22 Mar 2009, 10:48) <{POST_SNAPBACK}>
Mente at mange her på forumet har et forhold til bilene sine som de fleste "vanlige" bileiere ikke har. Det er en av grunnene til at folk ikke har vært så veldig ivrige til å hjelpe deg når det virket som om årsaken til at du ville ha hjelp var at du ville få bilen solgt for mest mulig cash...........

Har alltså ingenting med offroad/vegbruk å gjøre, ikke for min del iallefall.


Er ellers mange flinke, hyggelige og hjelpsomme folk her smile.gif



Du skriver litt for mye på andres vegne, og legger også din mening i hva JEG ønsker og oppnå uten å vite hva JEG mener..

Jeg spørr om hjelp for å få bilen i strekk. Som nevnt skulle bilen selges "AS IS" eller fikses mere for MEG og bruke. Liker ikke helt at folk legger ord i munnen på meg så jeg tror kanskje jeg trekker meg pent fra forum her om dette fortsetter.

For en som føler noe peronlig med alle eiendeler jeg har så skal jeg la være og kommentere den første delen av innlegget ditt.

Jeg ønsket hjelp, ikke noen til å jobbe gratis for meg................. blink.gif

#8 Rossi

Rossi

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1268 Innlegg:

Posted 22 March 2009 - 19:38

QUOTE(GIMMY @ 22 Mar 2009, 19:02) <{POST_SNAPBACK}>
Du skriver litt for mye på andres vegne, og legger også din mening i hva JEG ønsker og oppnå uten å vite hva JEG mener..

Jeg spørr om hjelp for å få bilen i strekk. Som nevnt skulle bilen selges "AS IS" eller fikses mere for MEG og bruke. Liker ikke helt at folk legger ord i munnen på meg så jeg tror kanskje jeg trekker meg pent fra forum her om dette fortsetter.

For en som føler noe peronlig med alle eiendeler jeg har så skal jeg la være og kommentere den første delen av innlegget ditt.

Jeg ønsket hjelp, ikke noen til å jobbe gratis for meg................. blink.gif

Du har klart og tydelig vist hva du mener om ting tidligere og jeg var ikke den eneste som reagerte på måten du ba om hjelp her. Derimot var jeg tydeligvis den eneste forummedlemmen som var klar til å gi deg "en ny start her med din G460".....

Nå er jeg ferdig med å prøve å være hjelpsom og hyggelig mad.gif

Jeg har ingen problemer med at du "trekker deg pent fra forum her" og tviler på at det er så veldig mange andre som har det heller dry.gif

Lykke til med bilen din Gimmy!

Edited by Rossi, 22 March 2009 - 19:49.


#9 Gimmy

Gimmy

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 2 Innlegg:

Posted 22 March 2009 - 20:19

QUOTE(Rossi @ 22 Mar 2009, 19:38) <{POST_SNAPBACK}>
Du har klart og tydelig vist hva du mener om ting tidligere og jeg var ikke den eneste som reagerte på måten du ba om hjelp her. Derimot var jeg tydeligvis den eneste forummedlemmen som var klar til å gi deg "en ny start her med din G460".....

Nå er jeg ferdig med å prøve å være hjelpsom og hyggelig mad.gif

Jeg har ingen problemer med at du "trekker deg pent fra forum her" og tviler på at det er så veldig mange andre som har det heller dry.gif

Lykke til med bilen din Gimmy!




Takker for tildelt spempel som sleip slask. shiftyninja.gif

Jeg ønsker bare å vite NÅR jeg ba noen om å skur bilen min tipp topp gratis for meg???..... eller trakk noen kanskje noen kjappe meninger.

Liker ikke å trokke folk på tærne, men jeg ønsket en ny start men man måtte trekke missforståelser inn her også.. well well


#10 Rossi

Rossi

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1268 Innlegg:

Posted 22 March 2009 - 21:11

QUOTE(GIMMY @ 22 Mar 2009, 20:19) <{POST_SNAPBACK}>
Takker for tildelt spempel som sleip slask. shiftyninja.gif

Jeg ønsker bare å vite NÅR jeg ba noen om å skur bilen min tipp topp gratis for meg???..... eller trakk noen kanskje noen kjappe meninger.

Liker ikke å trokke folk på tærne, men jeg ønsket en ny start men man måtte trekke missforståelser inn her også.. well well

Sa jeg at du var en sleip slask Gimmy? Nei, det var dine ord! Sa jeg at du var ute etter gratismekk? Nei, dine ord enda en gang! Tror du burde ta deg en sjekk av lesekapasiteten din før du kaster dritt rundt deg mad.gif
DU er flink til å missforstå det som skrives her! Leste du f eks rett når jeg skrev dette:

"en av grunnene til at folk ikke har vært så veldig ivrige til å hjelpe deg når det VIRKET som om årsaken til at du ville ha hjelp var at du ville få bilen solgt for mest mulig cash"


Nå er det tid for meg å la denne tråden dø av seg selv som andre tråder av denne typen gjør..........


Lykke til med bilen din Gimmy! Det er en pen bil som jeg håper du får til å fungere som den en gang var tenkt å gjøre smile.gif

#11 Nadar

Nadar

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 256 Innlegg:

Posted 22 March 2009 - 21:11

Jeg hadde brann i huset i begynnelsen av Februar, og har således ikke hatt mulighet til å følge med på noe av det jeg pleier. Jeg har derfor ikke lest noen av de andre trådene du tydeligvis har hatt Gimmy, men etter å ha lest denne må jeg bare si at jeg ikke kan se NOE galt i det Rossi skriver her. Han forsøker kun å være hjelpsom og imøtekommende slik jeg leser det. Dersom du klarer å finne dette støtende på noen måte, vil jeg hevde at det er noe galt med din leseevne. På meg virker det han skriver som en forklaring på hva som kunne ha blitt "misforstått" og et forsøk på å bygge broer.

Det finnes en masse skrevne OG uskrevne regler for hvordan man oppfører seg på et forum, og jeg har vært på en god del. Jeg må si at jeg generelt finner offroad.no særs tilgivende og vennligsinnet til forum å være, selv om man har en og annen "bruk søk" kommentar i ny og ne (i hvilket tilfelle jeg synes det er bedre å ikke skrive noe). Dersom du klarer å erte på deg denne gjengen så tror jeg du er dårlig egnet til forum i det store og hele, og dersom du har noe ønske om å kunne delta i et slikt miljø tror jeg du burde gå i deg selv og lære deg "skikk og bruk" for slike scenarioer.

Den eneste jeg ser som omtaler deg som en "sleip slask" her er deg selv. Min livserfaring sier meg at dersom noen er veldig opptatt av å benekte at de er noe som ingen anklager de for, så er det ofte ganske avslørende - men det er sikkert feil i dette tilfellet innocent.gif

Nå vet ikke jeg noe om G'en din heller, men generelt vil jeg si: Enten har man en ny, bra G som man betaler BO for å holde på veien - ellers så skrur man selv eller har venner som finner det bryet verdt å gjøre det for seg. Har man ingen venner og f.eks er fysisk redusert (eller bare uten kunnskap/evner), så selger man G'en og kjøper seg en nyere, billigere, enklere bil - og titter med lengsel i blikket etter de andre som har det man ikke selv evner å ha og tenker at "livet er urettferdig!". Sånn er det uansett for mange av oss i mange sammenhenger...

#12 drinking

drinking

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 22 Innlegg:

Posted 22 March 2009 - 21:25

QUOTE(GIMMY @ 22 Mar 2009, 20:19) <{POST_SNAPBACK}>
Takker for tildelt spempel som sleip slask. shiftyninja.gif

Jeg ønsker bare å vite NÅR jeg ba noen om å skur bilen min tipp topp gratis for meg???..... eller trakk noen kanskje noen kjappe meninger.

Liker ikke å trokke folk på tærne, men jeg ønsket en ny start men man måtte trekke missforståelser inn her også.. well well

For det første så er det ingen som har kalt deg "slask" (men hvis skoa passer så....)
For det andre. Det eneste du har oppnådd her er å gjøre det vanskelig for oss andre vitebegjærlige. Har lest alle innlegg i alle dine tråder og konkluderer med at du er rimelig "hår sår". Rossi med flere har gitt råd etter beste evne som vanlig, og du har svart med eder og galle. La også merke til at enkelte har tilbudt seg å hjelpe deg. Det har blitt bortforklart med din helse tilstand. Greit nok det, men kanskje du skal innse at du ikke er skikket til å skru bil.
Stakkars neste person som kommer innom forumet og stiller spørsmål. Regner med Rossi med flere tenker seg om to ganger før de stiller opp.

Med vennlig hilsen Drinking

#13 Gimmy

Gimmy

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 2 Innlegg:

Posted 22 March 2009 - 22:16

QUOTE(drinking @ 22 Mar 2009, 21:25) <{POST_SNAPBACK}>
For det første så er det ingen som har kalt deg "slask" (men hvis skoa passer så....)
For det andre. Det eneste du har oppnådd her er å gjøre det vanskelig for oss andre vitebegjærlige. Har lest alle innlegg i alle dine tråder og konkluderer med at du er rimelig "hår sår". Rossi med flere har gitt råd etter beste evne som vanlig, og du har svart med eder og galle. La også merke til at enkelte har tilbudt seg å hjelpe deg. Det har blitt bortforklart med din helse tilstand. Greit nok det, men kanskje du skal innse at du ikke er skikket til å skru bil.
Stakkars neste person som kommer innom forumet og stiller spørsmål. Regner med Rossi med flere tenker seg om to ganger før de stiller opp.

Med vennlig hilsen Drinking


Hvorfor kladre folk som er nye for at noen har en formening om andre. Burde man ikke være åpne for alle og ikke kun noe som kan virke som en klikk(lukket gruppe).

Ok. skjønner jeg har tapt her. Og OK jeg kan være hårsår når man trekker konklusjoner som at jeg er ute etter folk skal fikse bilen min gratis så jeg kan tjene penger ved salg. Noe jeg forgjeves har prøvd å få noen til å skjønne at ikke stemmer. Skjønner at man kunne ta feil men da burde man spurt og ikke konkludert i skriftelig fora men hellet SPURT via PM. Jeg er faktisk ganske vant til nettforum og er vel kun i forum omhandlet G at jeg ikke helt passer inn.

Har skjedd endel med min helse og dødsfall i nær familie som har gjort at jeg ikke har kunnet avtale et endelig møte. Og ting har blitt satt på vent på alt...

Jeg ba om hjelp og fikk til del meget positiv respons helt til...

Men alt dette er nå vann under brua for en ting jeg har lært meg er at når sånne knytta miljøer har fått en negativ mening, er det desverre lite å gjøre med.

Desverre ER det jeg som er den store taperen her ved å ikke få ta del i deres enorme kunskaper om disse bilene. ikke sarkasme

Og folkens... Bilen skal nok få leve en stund med meg. Jeg klarer meg selv, eller betaler for at noen andre skal fikse det.

Edited by GIMMY, 22 March 2009 - 22:19.


#14 Rossi

Rossi

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1268 Innlegg:

Posted 22 March 2009 - 23:06

Dine tråder Gimmy
http://www.offroad.n...ult_type=topics

Alt vell
http://www.offroad.n...460-t96494.html

Fortsatt bra
http://www.offroad.n...ort-t97247.html

Her får du tilbud om hjelp fra både Initium og Californiaman
http://www.offroad.n...ort-t97969.html

Nå begynner det å gå gale veien
http://www.offroad.n...dt-t100519.html

Kanskje er håp tross alt
http://www.offroad.n...60-t100716.html

Ser nesten bra ut
http://www.offroad.n...or-t101285.html

Fortsatt folk som prøver å hjelpe deg men noen begynner å gå lei som du ser
http://www.offroad.n...-G-t100998.html

Vet ikke helt hva jeg skal si om denne tråden da Gimmy, satser på at du er trøtt og sliten siden du åpenbart ikke gidder å lese det folk faktisk skriver huh.gif
http://www.offroad.n...me-t101415.html

Det er null (0) problemer å "komme seg inn" på dette forumet og faktisk etterhvert bli en i "klikken" som du velger å kalle det smile.gif
Nadar skrev tidligere at de verste "påhoppene" kommer de få gangene noen skriver at man kan bruke søk for å få svar på noen av spørsmålene sine, veldig ok måte å si at forumet er et hyggelig forum på synes jeg smile.gif

Det er garantert mulig for deg å få ta del av kunskapen som finnes på offroad.no hvis du tar to trinn bakover å virkelig prøver på nytt med noen hyggelige ord og en litt mer positiv instilling enn det du har vist i spesiellt denne tråden. De aller fleste her vil virkelig hjelpe deg, så enkelt er det!

Jeg ser gjerne at du fortsetter å være en aktiv deltager her på offroad Gimmy men jeg synes,og tydeligvis flere med meg, at du kranglet med helt feil person når du begynte å krangle med meg. Hvis du leser igjennom alle trådene dine, det har jeg gjort, så kanskje du skjønner hvorfor jeg ble litt sur når du plutselig kjeftet på meg som kun har forsøkt å hjelpe deg fra ditt første spørsmål og hele veien frem til denne "gi meg en ny start"-tråden din........

#15 Gimmy

Gimmy

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 2 Innlegg:

Posted 23 March 2009 - 01:07

Mener ikke jeg har kjeftet. Jeg prøvde å poengtere flere ganger at jeg ikke var ute etter gratis hjelp for å tjene penger men noen prøver hele tiden å dra dette tilbake inn hele tiden. "kun hjelpe" ???? ok. Jeg gir meg.


HAR JEG FORNÆRMET NOEN. BEKLAGER. beklagelser burde nok rusle flere veier her.

TAKKER LIKEVEL FOR ALL HJELP

Edited by GIMMY, 23 March 2009 - 01:09.


#16 Nadar

Nadar

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 256 Innlegg:

Posted 23 March 2009 - 05:57

Jeg skjønner at det sikkert bare er meg det er noe feil med Gimmy, men jeg kan ikke annet enn å sitte igjen med følelsen av at du har et ganske heftig sensurfilter påslått når du leser innlegg.

#17 Rossi

Rossi

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1268 Innlegg:

Posted 23 March 2009 - 07:07

QUOTE(GIMMY @ 23 Mar 2009, 02:07) <{POST_SNAPBACK}>
Mener ikke jeg har kjeftet. Jeg prøvde å poengtere flere ganger at jeg ikke var ute etter gratis hjelp for å tjene penger men noen prøver hele tiden å dra dette tilbake inn hele tiden. "kun hjelpe" ???? ok. Jeg gir meg.


HAR JEG FORNÆRMET NOEN. BEKLAGER. beklagelser burde nok rusle flere veier her.

TAKKER LIKEVEL FOR ALL HJELP

Ok Gimmy, du vinner! Jeg gir meg nå. Tydeligvis et håpløst prosjekt dette dry.gif

Lykke til som sagt.

Du kan forresten prøve www.pointedthree.com for hjelp med din bil. Dem er nok mye mer hjelpsomme og vennligsinnede der.......... rolleyes.gif

#18 Gimmy

Gimmy

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 2 Innlegg:

Posted 23 March 2009 - 14:50

QUOTE(Rossi @ 23 Mar 2009, 07:07) <{POST_SNAPBACK}>
Ok Gimmy, du vinner! Jeg gir meg nå. Tydeligvis et håpløst prosjekt dette dry.gif

Lykke til som sagt.

Du kan forresten prøve www.pointedthree.com for hjelp med din bil. Dem er nok mye mer hjelpsomme og vennligsinnede der.......... rolleyes.gif



Du skjønner vist ikke poenget i det hele tatt.

Jeg sier ikke at du/dere ikke er vennligsinnet her. sier heller ikke du/dere ikke hjelper. heller det motsatte. Men jeg sier det er på tide å slutte med heksejakten.

At jeg reagerer når noen skriver bilen er dårlig uten engang å ha sett den bør jeg få lov til. jeg spør om hjelp ikke løsleppe. Er noen skarp til meg må jeg få svare skarpt tilbake.... at bilen ikke er godkjent er en bagatellfeil. noen små lekasjer som blir fikset snart og da er det ikke noe som skal stoppe den fra å passere biltilsyn.

Som nevnt tidligere. En får store grattiser for å ha kjøpt bil svinebillig av en naiv selger som ikke visste at bilen har "verdi" på nesten 100000,- mere, men jeg får dritt for å prøve å selge for selvkost.

OG bunnlinja blir.
Jo jeg kan være sår når jeg blir tråkka på... Og jeg kan ha missforstått.
Og man trenger ikke rakke ned på andres biler eller saker i felles fora, uten å vite all fakta(og selv da kan man holde det privat)
OG hvis man absolutt ikke vil se sannheta i øye så gjør man aldri det. Jeg for min del har prøvd *#%)&"#!* ganger å beklage for eventueller overtramp men dritten kommer fortsatt flytende.

Så nå erre nok.

Min største feil var å bli glad i bilen min, og å ønske den best enten hos meg eller noen som veit hva det er...(men har time fredag for sjekk;)

#19 Iver460

Iver460

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2473 Innlegg:

Posted 23 March 2009 - 16:45

Hei gutter (jenter?)!

Kan dere ikke bare diskutere bil da? Krangle kan vi gjøre med dama, parkeringsvakta, Lånekassen, skattefuten, banken eller sjefen!

Har du ikke noe konstruktivt å bidra med (les "hvilken foring bør byttes", "hvilket lager er gåent", "hvem kan fikse oljelekasjen"), skru av pcn, gå ut i solen og gjør noe hyggelig. Lykke til!





#20 Iver460

Iver460

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2473 Innlegg:

Posted 23 March 2009 - 16:47

Forresten GIMMY, har du tid til å vente til juni/juli kan vi ta en kikk og gjennomgang samt show-and-tell på bilen din.