Gå til innhold



Foto

fjusking frontera 2.8tdi


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
3 replies to this topic

#1 impala

impala

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 137 Innlegg:

Posted 27 March 2009 - 17:45

noen her som har/har hatt problemer med frontera 2.8 tdi som fjusker? mest mellom 2400-3000 omdr.

#2 Tommy Mellem

Tommy Mellem

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 5 Innlegg:

Posted 21 January 2010 - 21:15

QUOTE(impala @ 27 Mar 2009, 17:45) <{POST_SNAPBACK}>
noen her som har/har hatt problemer med frontera 2.8 tdi som fjusker? mest mellom 2400-3000 omdr.

Hallo, ser det er lenge siden du skreiv det her, men har samme problem på min Frontera 2.8tdi. Har bytta dyser,slipa ventiler ok kont vakum, men ikke bedre dry.gif . Har du funnet ut av det nå huh.gif ?

#3 Ehoy

Ehoy

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 8 Innlegg:

Posted 26 January 2010 - 22:50

Jeg har litt av det samme, men jeg har også skikkelig rustne dieselrør. Tror kanskje at det kan være en sammenheng med pådrag og høyt turtall, at jeg trekker inn litt luft. Nå har jeg en rull med fint nytt dieselrør i nylon hengende i garasjen. Må bare rote meg til å skifte det...



#4 impala

impala

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 137 Innlegg:

Posted 15 February 2010 - 08:57

jeg satte i dyser av en 89 trooper 2,8 å da ble problemet helt borte, prøvde det meste jeg og men ingen ting funket, er jo kanske dyre deler så en kan liksom ikke prøve alt bare for å prøve. men du må ha dyserør fra trooper også....


QUOTE(Tommy Mellem @ 21 Jan 2010, 21:15) <{POST_SNAPBACK}>
Hallo, ser det er lenge siden du skreiv det her, men har samme problem på min Frontera 2.8tdi. Har bytta dyser,slipa ventiler ok kont vakum, men ikke bedre dry.gif . Har du funnet ut av det nå huh.gif ?