Kjøp av Jeep Cherokee
#22
Posted 04 May 2009 - 14:59
#25
Posted 04 May 2009 - 15:11
#26
Posted 04 May 2009 - 15:13
#27
Posted 04 May 2009 - 15:14
#28
Posted 04 May 2009 - 15:16
Bare by ivei du...kan jo ta det på msn hvis du har, eller PM?
Anbefaler deg å lese nøye i garasjen min på pirate.no (linki signatur) før du byr uansett
Edited by Rocker, 04 May 2009 - 15:21.
#29
Posted 04 May 2009 - 19:22
Slimjim
Jeep Grand Cherokee 99' 4,7 V8 - 2,5" løft, 32/11,5-16
Land Rover Discovery II (Aldri mer) (Solgt, heldigvis)
Jeep Grand Cherokee 5,2 V8 (Solgt)
91 Jeep XJ 4H.O. 4" løft og 31/10,5 - 15
Chervrolet Suburban - 33-12,5-16 Goodyear Wrangler DT m/pigg (Solgt)
Yamaha TrailWay. bakdekk: 180-80-14 knast(!) (Solgt)
Toyota Hilux D-cab 31-10,5-15 - Solgt
Jeep XJ 4.0L H.O - 3" Skyjacker og 32-11,5-15 hjul. Solgt
Toyota 4-Runner 94mod 3" Dobinson på 32-11,5-15 - Solgt
Toyota Landcruiser LJ70 på 2" OME, 32-11,5-15, fanger og masse lys. Solgt
Jeep garasje: http://www.offroad.n...showtopic=94509
Toyota garasje: http://www.offroad.n...p;#entry1383886
Er dumt å legge skylda på storken for noe en gjøk har gjort....
#30
Posted 04 May 2009 - 22:17
#31
Posted 05 May 2009 - 10:35
98 Pajero 2,8 td, 2" ome og 32"
95 Cherokee 2,5 td 4" Trailmaster og 31"
92 Cherokee 4,0 HO 4" ome+bb og 31"
86 Cherokee 2,6 V6 prosjekt høvdingen
89 Terrano 3,0 V6, 32"
#32
Posted 05 May 2009 - 11:27
#33
Posted 05 May 2009 - 13:18
Bare en liten kommentar til bensinforbruk. Jeg hadde tidligere en '91 modell HO, og den drakk. .. Gikk over til 96 modell (som bla har annen girkasse med overdrive), og jeg kan med hånden på hjertet si at den bruker 1.0 l/m Oslo- strømstad. Kjører da i 100 i ca 2100 rpm. Oppdatert tenning har bidratt til dette.
Vinter/by kjøring derimot, regner jeg 2.0 l/m.
Men hav spiller det for noen rolle. XJ'en er den billigste bilen jeg noensinne har hatt. Grunnen er lave vedlikeholdskostnader, lite verditap + at jeg kun kjører 6-8 000 km i året.
Diesel? Hva skal jeg med det?
Noen som har en 2000/2001 modell 4.0 limited til salgs?
#34
Posted 05 May 2009 - 14:12
Man skulle fått tak i en "60th Anniversary Edition" fra 2001, eller en "Freedom Edition" fra 2000...kun produsert i - 2,821 eksemplarer
DET hadde vært noe det
#35
Posted 05 May 2009 - 14:53
Slimjim
Jeep Grand Cherokee 99' 4,7 V8 - 2,5" løft, 32/11,5-16
Land Rover Discovery II (Aldri mer) (Solgt, heldigvis)
Jeep Grand Cherokee 5,2 V8 (Solgt)
91 Jeep XJ 4H.O. 4" løft og 31/10,5 - 15
Chervrolet Suburban - 33-12,5-16 Goodyear Wrangler DT m/pigg (Solgt)
Yamaha TrailWay. bakdekk: 180-80-14 knast(!) (Solgt)
Toyota Hilux D-cab 31-10,5-15 - Solgt
Jeep XJ 4.0L H.O - 3" Skyjacker og 32-11,5-15 hjul. Solgt
Toyota 4-Runner 94mod 3" Dobinson på 32-11,5-15 - Solgt
Toyota Landcruiser LJ70 på 2" OME, 32-11,5-15, fanger og masse lys. Solgt
Jeep garasje: http://www.offroad.n...showtopic=94509
Toyota garasje: http://www.offroad.n...p;#entry1383886
Er dumt å legge skylda på storken for noe en gjøk har gjort....
#36
Posted 05 May 2009 - 15:55
#37
Posted 05 May 2009 - 23:24
Bilde av bilen
Edited by geromy, 05 May 2009 - 23:36.
Hilsen selveste GeRoMy
#39
Posted 06 May 2009 - 11:22
Bilde av bilen
Fin den, men liten vits for meg å gå fra '96 til '97 modell... + at min har kun gått 110000
#40
Posted 06 May 2009 - 17:25
Uenig
Det er faktisk en stor vits i å gå for 97+. og uten at jeg skal si noe om dette "objektet", er det ikke hver dag det er en 4,0L 97+ tils. Den ble oppgradert i 97 - 2001 og motorlengde er vel ikke stort problem. Du sitter ikke så mye tryggere med 110'Km på klokken på din 96. Normal er dette motorer som lett går 3-400 000 ved rett stell. (Min 97 var ikke så godt vedlikeholdt av forrige eier og har kjøpt ny overhalt motor fra US for 1250 USD så da kan jeg vel sette km teller til "0" )
Edited by Oseberg, 06 May 2009 - 17:27.