Gå til innhold



Foto

Obs obs


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
4 replies to this topic

#1 Snømannen

Snømannen

    Hitech redneck

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 644 Innlegg:

Posted 10 June 2009 - 15:16

Da jeg skulle logge meg på Offroad.no i dag fikk jeg en utrivelig beskjed. Dette har hendt flere ganger før, og er noe admin og brukere bør være obs på.





_____________________



Heisann, enda en ulyd!

Fine linker: imageshack - howstuffworks - Grunleggende om turboladere

#2 anders

anders

    Skogens Konge

  • Eier
  • PipPipPipPipPip
  • 1452 Innlegg:

Posted 11 June 2009 - 06:17

Hei.

Den har jeg aldri sett på offroad.no før. Skal ikke være noe script her som tar noe info fra brukerne. Dette må sjekkes.. Se om jeg kan finne ut hvorfor dette har skjedd?

Kan brukerne rapportere inn sider på denne norton security?
Anders Venaas
Offroad.no - Shop.offroad.no

#3 Lipton

Lipton

    Too bored to breathe...

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1563 Innlegg:

Posted 11 June 2009 - 09:20

Norton er et møkkaprogram... Sperret helt nøytrale sider for meg flere ganger... Byttet antivirus, og problemet har vært ikke-eksisterende siden....
Mvh
-Lipton-


454/7,4/300 - Go big or stay home!!


"A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools."
Douglas Adams


"Collecting coins is just like life itself; It stopped beeing fun a long time ago..."
Homer Simpson


Visit LIPTON'S PALACE!!


#4 Snømannen

Snømannen

    Hitech redneck

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 644 Innlegg:

Posted 11 June 2009 - 10:36

Jeg har aldri opplevd det hos andre sider enn offroad.no, og jeg bruker internettet ganske flittig.
_____________________



Heisann, enda en ulyd!

Fine linker: imageshack - howstuffworks - Grunleggende om turboladere

#5 Nöcke Gunnar

Nöcke Gunnar

    Forskrudd i skuffelse over myndighetene.

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3691 Innlegg:

Posted 12 June 2009 - 13:40

Det har ikke noe med om dette nettstedet er ne dritt eller norton er noe dritt. Det er en kombinasjon av egne innstillinger på egen maskin opp i mot nettstedet og hvordan en har lagret passord for innlogging.

Jeg har fått det til å slå ut på VG, yr.no, offroad, ntnu og flere andre gjennom å sette litt ugunstige parametre på innstillinger i nettleseren og antivirusprogrammet.

En må bare bruke hodet litt selv noen ganger og vurdere. Om en virkelig tror at offroad er et nettsted med "bedragerske" script så får en holde seg unna. Om en har gangsynet i orden så driter en i slike advarsler som helst klart er direkte feilmeldinger.

Siden det bare dukker opp hos noen enkelte ut av alle de som kjører norton så kan en vel tenke seg hvor problemet ligger.