hvilke biler har fått endret vognkort til 3500kg henger.
#1
Posted 20 June 2009 - 18:16
og undersøkte.. og skjønte ikke noe når patrol, hi.lux.. osv.. kunne dra 16-1700kg.
så fikk jeg greie på at det var noen som hadde fått dette endret i vognkortet etter godkjenningspapirer fra forhandler og en tur på biltilsynet.
bilene jeg vurderer er eldre biler 84-94 mod.
Pajero lang eller kort.
Patrol. (vet nissan gir ut papirer på 3500kg.)
cherokee
MB Gelendervagen.
hi-lux
king-kab
terrano
noen andre biler i denne gata ?
og noen som vet sikkert at forhandler gir ut godkjenning til noen av bilene?
#2
Posted 20 June 2009 - 19:35
#3
Posted 20 June 2009 - 19:43
#4
Posted 20 June 2009 - 19:44
#5
Posted 20 June 2009 - 22:58
#6
Posted 21 June 2009 - 00:03
hva er årgangen på de?
er ute etter en eldre og rimeligere bil
#7
Posted 21 June 2009 - 09:46
#8
Posted 21 June 2009 - 10:57
er dette lang og kort type du snakker om da?
#9
Posted 21 June 2009 - 11:48
Man slutter ikke å leke på grunn av at man blir gammel, man blir gammel på grunn av at man slutter å leke
#10
Posted 09 July 2009 - 16:30
Edit; Lang utgave trekker 3,1 tonn
Edited by ChrisEge, 09 July 2009 - 16:31.
#11
Posted 15 September 2009 - 09:33
Edit; Lang utgave trekker 3,1 tonn
Vår lange Galloper tar 3,3 i følge vognkort, men er kanskje forskjell på de forskjellige modellene, vi har den super exeed(eller hvordan det skrives)
#12
Posted 15 September 2009 - 10:35
Geländewagen 463; 1989-present; maks 3500kg på både kort og lang bil
Initium
Lost in Iceland.....
#13
Posted 26 September 2009 - 18:53
Får skriv av importør, og kan vise dette. Ellers står de fleste med "lave" vekter i vognkortet, slik som det var etter de gamle reglene.
PS! Ikke dra til BT i Elverum når dette skal godkjennes. Kan hende de finner ut at bilen din ikke er terrengående Slik de har gjort med min Range Rover....
Edited by YMK, 26 September 2009 - 18:54.
#14
Posted 01 October 2009 - 10:23
Holdt ikke ! Må ha dokumentasjon fra fabrikk om at det er en terrengående bil. Skal prøve i Drøbak senere, men har lite tro på at det nytter. De vil rett og slett ikke !!
Siste nytt er at Chrysler Norge mailer over "terrengdokumentasjon". Blir spennende å prøve igjen og å se hva de krever da ?
Edited by Buhund, 01 October 2009 - 10:43.
#16
Posted 02 October 2009 - 22:56
Holdt ikke ! Må ha dokumentasjon fra fabrikk om at det er en terrengående bil. Skal prøve i Drøbak senere, men har lite tro på at det nytter. De vil rett og slett ikke !!
Siste nytt er at Chrysler Norge mailer over "terrengdokumentasjon". Blir spennende å prøve igjen og å se hva de krever da ?
Skriver du en update når (om) du har får til dette. kunne tenke meg å prøve sjøl om det går iorden
http://pirate4x4.no/...ead.php?t=23833
1990 Mod 2 Door Xj 4.0l. Renix 32x11,5 kumho road venture kl71
#17
Posted 02 October 2009 - 23:15
#18
Posted 03 October 2009 - 11:23
#19
Posted 03 October 2009 - 14:43
Skal du ha 3500kg på LC, må du på Worker utgavene, alternativt LC80, 120 ( ? ) og 200...
Initium
Lost in Iceland.....
#20
Posted 03 October 2009 - 15:57