Var "smart" og bestilte fra USA en Scangauge 2 for å montere i bilen min for 170$. Dette er inkludert frakt.
Det som ikke var så smart er at av alle ting som den støtter så støtter den ikke det sære systemet Subaru brukte på bilene sine før 2001. Noe som heter SSM.
Scangauge støtter obd, obd2 og eobd. Denne er da ubrukelig til min bil. På toppen fikk jeg ei regning på moms og greier fra frakt selskapet DHL. 110kr i utleggsgebyr og over 350kr i moms. Den siste delen skjønte jeg ikke helt hvordan går an da 25% av 170$ ikke blir så mye
Jaja, sånn går det avåtil.
Min Subaru
Started by
elmy
, Jun 25 2009 01:39
24 replies to this topic
#21
Posted 25 October 2009 - 01:30
#24
Posted 08 September 2010 - 09:42
Fin bil, jeg hadde en tilsvarende og var superfornøyd.
Tips: Stivere krengestag bak gjør bilen mindre understyrt og langt bedre å kjøre (med dårligere offroad). Kjøp et justerbart, men ikke still det for stramt, da slipper den bak. Noen kjører ulik setting sommer og vinter.
Ellers er denne artikkelen nyttig: http://www.mrtrally....GT-Forester.pdf
Tips: Stivere krengestag bak gjør bilen mindre understyrt og langt bedre å kjøre (med dårligere offroad). Kjøp et justerbart, men ikke still det for stramt, da slipper den bak. Noen kjører ulik setting sommer og vinter.
Ellers er denne artikkelen nyttig: http://www.mrtrally....GT-Forester.pdf
#25
Posted 08 September 2010 - 16:33
Fjærene og demperne gjør at bilen er ganske stiv i allerede. Er ikke så opphengt i ytelse. Da hadde den blitt senket og ikke hatt AT dekk som sommer dekk
Skal montere frame locking bolter bak får å låse av ramma ellernoe sånt. Hjelper visst litt. Kosta veldig lite fra USA. 26$ for mæ siden dem trekk fra inkludert frakt å sånt.
Linken der har jeg sett før
Skal montere frame locking bolter bak får å låse av ramma ellernoe sånt. Hjelper visst litt. Kosta veldig lite fra USA. 26$ for mæ siden dem trekk fra inkludert frakt å sånt.
Linken der har jeg sett før