Gå til innhold



Foto

Trenger litt generell info


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
1 reply to this topic

#1 V8 Turbo

V8 Turbo

    Offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPip
  • 164 Innlegg:

Posted 28 June 2009 - 10:35

Hei.
Har akku rat henta meg en gammal haug av en snøskuter. Den ser ut til å ha vært med på to verdenskriger, og tapt begge.. tongue.gif

Veit ikke om den starter, går el noe som helst, men jeg fikk den gratis på en gravejobb, så je heiste den opp på pickupen og tok den med hjem. cool.gif .

Har egentlig tenkt lenge å skaffe meg en scooter å dra ved/tømmer med om vinteren. Er denne scooteren sterk nok til det?

Blir vel noen timer med restaurering i høst, og trenger helt sikkert deler, lett å få tak i deler til en slik?

Har 0 peil på scooter, utenom det jeg ble kursa til i forsvaret.

Håper inderlig på hjelp! rolleyes.gif rolleyes.gif

Mvh.
Marius
"Diger og grønn som ei skikkelig...
....bøbbe?"

#2 P11

P11

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 7 Innlegg:

Posted 28 June 2009 - 16:02

QUOTE(V8 Turbo @ 28 Jun 2009, 11:35) <{POST_SNAPBACK}>
Hei.
Har akku rat henta meg en gammal haug av en snøskuter. Den ser ut til å ha vært med på to verdenskriger, og tapt begge.. tongue.gif

Veit ikke om den starter, går el noe som helst, men jeg fikk den gratis på en gravejobb, så je heiste den opp på pickupen og tok den med hjem. cool.gif .

Har egentlig tenkt lenge å skaffe meg en scooter å dra ved/tømmer med om vinteren. Er denne scooteren sterk nok til det?

Blir vel noen timer med restaurering i høst, og trenger helt sikkert deler, lett å få tak i deler til en slik?

Har 0 peil på scooter, utenom det jeg ble kursa til i forsvaret.

Håper inderlig på hjelp! rolleyes.gif rolleyes.gif

Mvh.
Marius


Hallo Marius

Finnes nok ikke så mange av disse maskinene igjen. tror det sitter en rotax 503 i den, som burdde være enkel å finne deler til. Men kan være værre med belte og girkasse. sjekk Blocket for brukte deler.

Den trekker nok litt, men ikke forvent at den skal dra hjem de største lastene. Kan ikke sammenliknes med nyere maskiner.