lurer på om det lar seg gjøre å koble fra diff sperren forran permanent?
Har problemer med den automatiske sperren forran på venstre side, den kobler seg ikke fra 100% noe som skaper endel ulyder om man kjører kun på bakhjula, har ikke penger på bok til å få byttet dette før over ferien, så lurer på om det lar seg gjøre å bare koble den fra på ett vis?
Om det ikke lar seg gjøre så lurer jeg på om det lar seg gjøre å bytte dem automatiske med manuelle?
Frontera 2.5 97 diff problemer,
Started by
Mr_Burnme
, Jul 10 2009 21:14
2 replies to this topic
#1
Posted 10 July 2009 - 21:14
#2
Posted 11 July 2009 - 21:51
Det høres ut som du snakker om de automatiske frihjulsnavene, som du må rygge en meter eller to for å slå av
Disse er en svakhet på alle isuzu/opel som er levert , og desverre er det ikke mye å gjøre annet enn å bytte dem, og da fortrinnsvis med manuelle!
Det du kan prøve er å ta de fra hverandre, rengjøre godt og smøre opp igjen med fett.
dette er en litt grisete jobb, og det kan være vanskelig å orientere seg når alt er fullt av fett.
Når du får renset bort fettet, er det derimot ganske kurant å forstå oppbyggingen
Disse er en svakhet på alle isuzu/opel som er levert , og desverre er det ikke mye å gjøre annet enn å bytte dem, og da fortrinnsvis med manuelle!
Det du kan prøve er å ta de fra hverandre, rengjøre godt og smøre opp igjen med fett.
dette er en litt grisete jobb, og det kan være vanskelig å orientere seg når alt er fullt av fett.
Når du får renset bort fettet, er det derimot ganske kurant å forstå oppbyggingen
Ei skulle bære over detta bløthølet.....
#3
Posted 11 July 2009 - 23:48
QUOTE(fastkjørt @ 11 Jul 2009, 22:51) <{POST_SNAPBACK}>
Det høres ut som du snakker om de automatiske frihjulsnavene, som du må rygge en meter eller to for å slå av
Disse er en svakhet på alle isuzu/opel som er levert , og desverre er det ikke mye å gjøre annet enn å bytte dem, og da fortrinnsvis med manuelle!
Det du kan prøve er å ta de fra hverandre, rengjøre godt og smøre opp igjen med fett.
dette er en litt grisete jobb, og det kan være vanskelig å orientere seg når alt er fullt av fett.
Når du får renset bort fettet, er det derimot ganske kurant å forstå oppbyggingen
Disse er en svakhet på alle isuzu/opel som er levert , og desverre er det ikke mye å gjøre annet enn å bytte dem, og da fortrinnsvis med manuelle!
Det du kan prøve er å ta de fra hverandre, rengjøre godt og smøre opp igjen med fett.
dette er en litt grisete jobb, og det kan være vanskelig å orientere seg når alt er fullt av fett.
Når du får renset bort fettet, er det derimot ganske kurant å forstå oppbyggingen
ja sorry ordleggingen, er litt under middels dårlig mekaniker
er det noe for en dårlig hobby mekaniker å gi seg ut på eller børr man få fagfolk til å se på dem?