Gå til innhold



Foto

HJELP!


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
2 replies to this topic

#1 eysteinbjerke

eysteinbjerke

    Skogens Konge

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1220 Innlegg:

Posted 14 October 2009 - 09:49

Har hatt en del problemer med SJ'en og er gått tom for både innsikt og initiativ.. mad.gif

Er det noen som vet om et verksted i Osloområdet som er er gode på gamle SJ'er evt. gamle biler generelt?

Eller om noen her på forumet kunne tenke seg å komme innom og hjelpe meg med å få start, så betaler jeg gledelig for hjelp. Eventulelt så har jeg mye 413-deler liggende som kan overdras i bytte mot en fungerende bil, herav har jeg:
-panser
-frontruteramme m/rute (ikke viskermotor)
-transferkasse
-girkasse (trenger nye lager)
-selvstøpt glassfibertopp til over forsetene
-diverse motordeler
-forgasser i god stand (kjøpt av Gunnar i fjor)
-braketter og pakning til bakrute til hardtop
-ett sett standard felger m/dekk (195R15)
-bremsekraftforsterker
-m.m

Håper virkelig noen kan hjelpe meg... doctor.gif

Hilsen Eystein

-Eystein-

#2 Nöcke Gunnar

Nöcke Gunnar

    Forskrudd i skuffelse over myndighetene.

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3691 Innlegg:

Posted 19 October 2009 - 00:24

QUOTE(eybjerke @ 14 Oct 2009, 10:49) <{POST_SNAPBACK}>
Har hatt en del problemer med SJ'en og er gått tom for både innsikt og initiativ.. mad.gif

Er det noen som vet om et verksted i Osloområdet som er er gode på gamle SJ'er evt. gamle biler generelt?

Eller om noen her på forumet kunne tenke seg å komme innom og hjelpe meg med å få start, så betaler jeg gledelig for hjelp. Eventulelt så har jeg mye 413-deler liggende som kan overdras i bytte mot en fungerende bil, herav har jeg:
-panser
-frontruteramme m/rute (ikke viskermotor)
-transferkasse
-girkasse (trenger nye lager)
-selvstøpt glassfibertopp til over forsetene
-diverse motordeler
-forgasser i god stand (kjøpt av Gunnar i fjor)
-braketter og pakning til bakrute til hardtop
-ett sett standard felger m/dekk (195R15)
-bremsekraftforsterker
-m.m

Håper virkelig noen kan hjelpe meg... doctor.gif

Hilsen Eystein


Vet ikke hva jeg har å bidra med, men jeg skal sannsynligvis forbi Oslo torsdag ettermiddag. Hvor i Oslo holder du til? Har du nødvendig verktøy? Om jeg ser bilen kanskje jeg får en ide, eller klarer forklare til noen som finner løsninger.


#3 eysteinbjerke

eysteinbjerke

    Skogens Konge

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1220 Innlegg:

Posted 19 October 2009 - 12:40

QUOTE(Nöcke Gunnar @ 19 Oct 2009, 01:24) <{POST_SNAPBACK}>
Vet ikke hva jeg har å bidra med, men jeg skal sannsynligvis forbi Oslo torsdag ettermiddag. Hvor i Oslo holder du til? Har du nødvendig verktøy? Om jeg ser bilen kanskje jeg får en ide, eller klarer forklare til noen som finner løsninger.


Holder til ikke langt fra Kringsjå rett ved Korsvoll Skole. --> Kart. Er tilgjengelig stort sett alle dager, torsdag ettermiddag går fint.

Jeg har en mye standard verktøy, men ikke sveiseapparat og kompressor etc... Har heller ikke noen oppvarmet garasje, så det blir utendørs...



-Eystein-