Gå til innhold

Foto
* * * * * 4 votes

Trond`s Toyota garasje

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
817 replies to this topic

#501 PrinZe

PrinZe

Grand offroader

• Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 930 Innlegg:

Posted 03 July 2010 - 09:29

14 timer har gått siden siste post, kom igjen!!!! Du burde da blitt ferdig på den tiden!
- Because it all went to hælvete in a very krapp turn, som Petter Solberg sier -

#502 Trond (spydebergskrens)

Trond (spydebergskrens)

Skogens Konge

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1368 Innlegg:

Posted 03 July 2010 - 17:24

QUOTE(PrinZe @ 3 Jul 2010, 10:29) <{POST_SNAPBACK}>
14 timer har gått siden siste post, kom igjen!!!! Du burde da blitt ferdig på den tiden!

Nå er jeg så grinete at om det skjer mer idag så blir jeg lagt inn!!! Dagen starta omtrent som vanlig....kl 0600, med to ivrige terorrister. Gikk forsåvidt greit fram til kl. 10, hvor jeg skulle bråstikke å handle gps. På veien stakk jeg innom jobben å lasta av no vinterhjul..fortsatt går ting greit og jeg er optimistisk med tanke på videre dagsforløp.....på vei ut fra jobben ser jeg at vi har fått et stort lass med maskinkult...så min brilliate hjerne kicker inn; "hmm, hvorfor ikke kjøre om den haugen på vei ut....JO...det gjør vi....." men så slår den teite delen av hjernen inn; " om jeg kjører opp der skjer det heeeelt sikkert noe, så nei vi skal ikke hæææ, hva er det....auuuuuu...NEI, det er ikke......pang (det var her den brilliante delen av hjernen kom inn og tok livet av den teite delen) Så turen ut fra jobben går via den haugen....det vil si, vi kom halveis...Kom opp på toppen, så skulle jeg bare legge 2 gir, og på en eller anna måte tar jeg tak i feil kjepp og napper til med påfølgende kommentar fra den brilliante hjernen min;" jøss den kjennes jaggu laus ut gitt...." Så der satt jeg med kjeppen til transferekassa i hånda og kassa i nøytral....(ja det er jeg som har sveisa kjeppaene). Så da var det bare å klatre ned, inn på verkstedet å hente egna verktøy: wisegrip og skrutrekker. Vel opp igjen forsvant midtkonsollen farlig fort! Fikk spenna på tanga og skulle vippe inn 4 lav...meeeen nei da...gira, herja, clutcha helt villt (må her få minne om at tempen i skyggen var 27 grader, jeg sto i sola devil.gif ) etter mye overtaling fikk jeg lagt inn 2 h, og ytterligere overtaling fikk jeg 4h og kom meg ned. Vel nede var det bare å rive fra hverandre å få sveisa på nytt. Denna operasjonen gikk greit...merkelig nok. Fikk handla gps, ikke helt uten litt tull og tøys, men er ikke verdt å nevne. Etter litt fram og tilbake kom jeg hjem, bare for å konstatere at nøkkla var borte mad.gif
Endevender runner`n uten å finne nøkkelhælvete, ringer en kollega som jeg visste var på jobben og ber han om å sjekke om de står i døra...joda, der var de.Ut igjen da, reiste å henta nøkkler og hjem igjen (kl er nå ca 1330, om ting hadde gått smertefritt hadde jeg vært hjemme kl 11.30). Så da var det å begynne på det som måtte gjøras; klippe hekken!! I solsteika!!!!! Av en hekk blir det avfall som bør rakes opp..men man har da sittaklepper så 4 ganger over så er det bare mokkel som kan ligga igjen..lett! Men nei da, fram og tilbake og på siste turen kommer jeg litt lang ut, ingen sperrer og angrepsvinkelen er nesten over veltevinkelen så jeg napper i revers, med resultat at klippebordet henger seg fast så det blir revi i fillebetar, men god hjelp av knivane......kjørte stigan på plass...rødda løsøre og satt meg i sofaen!Og her sitter jeg! mad.gif mad.gif mad.gif devil.gif devil.gif devil.gif

Så det går nok nye 14 timer før jeg har tenk å montere noen ting som helst!!! Å i tillegg er Argentina ute av fotball vm!!!

Oh, just a perfect day
"Men som de sier, menn uten pickup er direkte stygt"
-sitat kurt kvasi

Garasjen

#503 PrinZe

PrinZe

Grand offroader

• Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 930 Innlegg:

Posted 03 July 2010 - 18:52

Jeg ler ikke!!! Lo-hoho-ver!

Men at Argentina gikk ut av VM var jo det verste..
De tapte jo mot.......ehm...de derreøøøh....andre folka vettu.....eller no sånt...?
- Because it all went to hælvete in a very krapp turn, som Petter Solberg sier -

#504 Trond (spydebergskrens)

Trond (spydebergskrens)

Skogens Konge

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1368 Innlegg:

Posted 03 July 2010 - 19:19

QUOTE(PrinZe @ 3 Jul 2010, 19:52) <{POST_SNAPBACK}>
Jeg ler ikke!!! Lo-hoho-ver!

Men at Argentina gikk ut av VM var jo det verste..
De tapte jo mot.......ehm...de derreøøøh....andre folka vettu.....eller no sånt...?

Veit at jeg alltid kan regne med en skulder å gråte på hos deg....full av fa... forståelse du... laugh.gif laugh.gif

Du er reine Drillo!!!! tongue.gif (det han som trener det norske landslaget)
-sitat kurt kvasi

Garasjen

#505 PrinZe

PrinZe

Grand offroader

• Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 930 Innlegg:

Posted 03 July 2010 - 19:45

Drillo har jeg hørt om!! Det er en sånn litt god is biggrin.gif

#506 Trond (spydebergskrens)

Trond (spydebergskrens)

Skogens Konge

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1368 Innlegg:

Posted 03 July 2010 - 20:27

QUOTE(PrinZe @ 3 Jul 2010, 20:45) <{POST_SNAPBACK}>
Drillo har jeg hørt om!! Det er en sånn litt god is biggrin.gif

Jepp! laugh.gif
-sitat kurt kvasi

Garasjen

#507 simen_solberg

simen_solberg

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 103 Innlegg:

Posted 09 July 2010 - 21:51

hvorfor får vi ikke se bilde av bilen med grom hjula på!?!?!?!?!

#508 Lars'ern

Lars'ern

Skogens Konge

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1450 Innlegg:

Posted 09 July 2010 - 22:33

Kom igjen nå!! Vi venter i spenning...
Du får fikse ett bilde eller to i helgen Simen biggrin.gif

Edited by Lars'ern, 09 July 2010 - 22:34.

Lars'ern

Norges største trosamfunn er folk som har kjøpt ett VAG produkt å tror de har fått en bra bil
(sitat Volvo-Lars på http://volvoforum.no)

#509 Trond (spydebergskrens)

Trond (spydebergskrens)

Skogens Konge

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1368 Innlegg:

Posted 09 July 2010 - 22:36

Gæys!!!!Rooolig nå!!Ingen fæle bilder av 4r nå!

Simen du er uønska hjem på gården denna helga!!

Edited by Spydebergskrens, 09 July 2010 - 22:37.

-sitat kurt kvasi

Garasjen

#510 simen_solberg

simen_solberg

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 103 Innlegg:

Posted 10 July 2010 - 22:57

du har flykta ut i skogen så

#511 Trond (spydebergskrens)

Trond (spydebergskrens)

Skogens Konge

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1368 Innlegg:

Posted 10 July 2010 - 23:04

QUOTE(simen_solberg @ 10 Jul 2010, 23:57) <{POST_SNAPBACK}>
du har flykta ut i skogen så

Må gå i dekning ja... tongue.gif

Felga blei henta idag, så kommer dekka til uka..... dry.gif
-sitat kurt kvasi

Garasjen

#512 simen_solberg

simen_solberg

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 103 Innlegg:

Posted 11 July 2010 - 11:19

når blir felga lakkert?? for de har fryktelig feil farge!!! 30 år siden åttitallet nå veit du

#513 PrinZe

PrinZe

Grand offroader

• Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 930 Innlegg:

Posted 11 July 2010 - 11:30

Jeg mener så bestemt at NOEN i dag tidlig klaga på at det ikke gikk så fort i svinga hjemme hos meg?

Nå skal det vel ikke sies at det går stort kjappere her i gården?

#514 Trond (spydebergskrens)

Trond (spydebergskrens)

Skogens Konge

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1368 Innlegg:

Posted 11 July 2010 - 19:06

QUOTE(PrinZe @ 11 Jul 2010, 12:30) <{POST_SNAPBACK}>
Jeg mener så bestemt at NOEN i dag tidlig klaga på at det ikke gikk så fort i svinga hjemme hos meg?

Nå skal det vel ikke sies at det går stort kjappere her i gården?

Å vi tar den ja! Har nte fått dekka ennå! laugh.gif
-sitat kurt kvasi

Garasjen

#515 PrinZe

PrinZe

Grand offroader

• Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 930 Innlegg:

Posted 11 July 2010 - 21:58

Jeg har i det minste fått bytta frontlampene og satt på dekk på Runner'n, tatt av hjulet og fått ut demperen på AT'en, grilla meg en bedre middag OG lagt inn en 2,5 timers powernap i dag!

#516 Lars'ern

Lars'ern

Skogens Konge

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1450 Innlegg:

Posted 11 July 2010 - 22:33

Og jeg har tross alt hengt opp FEM kroker og TO lamper i gangen i dag, så dette er bare dårlige unnskyldninger Trond!! Du kunne satt på BJ-spacerene, og i det minste tatt ett par bilder og lagt de ut. dribble.gif dribble.gif dribble.gif dribble.gif dribble.gif
Evt så har jeg ett par som ble tatt torsdag, ikke av din bil, men ett par andre fine wink.gif

Edited by Lars'ern, 11 July 2010 - 22:35.

Lars'ern

Norges største trosamfunn er folk som har kjøpt ett VAG produkt å tror de har fått en bra bil

#517 Trond (spydebergskrens)

Trond (spydebergskrens)

Skogens Konge

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1368 Innlegg:

Posted 11 July 2010 - 23:02

QUOTE(Lars'ern @ 11 Jul 2010, 23:33) <{POST_SNAPBACK}>
Og jeg har tross alt hengt opp FEM kroker og TO lamper i gangen i dag, så dette er bare dårlige unnskyldninger Trond!! Du kunne satt på BJ-spacerene, og i det minste tatt ett par bilder og lagt de ut. dribble.gif dribble.gif dribble.gif dribble.gif dribble.gif
Evt så har jeg ett par som ble tatt torsdag, ikke av din bil, men ett par andre fine wink.gif

Såså gæys.og bilder av runnern kommer ikke ut på nettet av meg.....VÆR TRYGG!

Bare legg ut bildene fra torsdagen du...jeg kan nte for at jeg ser ut som et hælvete laugh.gif
-sitat kurt kvasi

Garasjen

#518 Lars'ern

Lars'ern

Skogens Konge

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1450 Innlegg:

Posted 11 July 2010 - 23:48

Kan jo legge ut et bilde av hvordan 4R'n kommer til å se ut på bakruta om en stund, slik som du siklet på dette merket, så må vi jo få satt på ett merke eller to wub.gif wub.gif

Lars'ern

#519 Trond (spydebergskrens)

Trond (spydebergskrens)

Skogens Konge

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1368 Innlegg:

Posted 12 July 2010 - 16:05

QUOTE(Lars'ern @ 12 Jul 2010, 00:48) <{POST_SNAPBACK}>
Kan jo legge ut et bilde av hvordan 4R'n kommer til å se ut på bakruta om en stund, slik som du siklet på dette merket, så må vi jo få satt på ett merke eller to wub.gif wub.gif

Slag under belte Gjermund! tongue.gif Får si som eldstemann på 5; Cat.....ÆÆÆÆÆÆÆSSSSSSSSJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ laugh.gif
-sitat kurt kvasi

Garasjen

#520 DevilDuckie

DevilDuckie

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 120 Innlegg:

Posted 14 July 2010 - 14:13

Toyota truck vel Gjermund:P
If you don't push the limits, you don't get any further;)
Turbolux e saker:)