Link :
http://www.acmeadapt...tore_engine.php
VW diesel i SJ med ACME
Started by
vidar
, Nov 09 2009 08:36
8 replies to this topic
#1
Posted 09 November 2009 - 08:36
Vidar
Founder Suzuki 4x4 Norway
Founder Suzuki 4x4 Norway
#2
Posted 04 February 2010 - 21:17
Får man godkjent den motor'en der i SJ ?
#3
Posted 05 February 2010 - 14:18
Ingenting er umulig, men her må det nok veies og med den lave lasteevna til forakselen på SJ og rigid holdning til VD på dette så kan det bli vanskelig..
Mellom Bakkar og Berg Aaffroad - terrengbil.com
Medlem nr.63 Suzuki 4x4 Klubb Norge
Har deaktivert PM, men send gjerne en epost
Medlem nr.63 Suzuki 4x4 Klubb Norge
Har deaktivert PM, men send gjerne en epost
#4
Posted 05 February 2010 - 19:42
Suzuki Sj 413 85mod cab
#5
Posted 07 February 2010 - 14:38
Blir veldig tung i front ja, må nok ha en LWB der en kan få ned vekta framme med å legge til vekt bak, som igjen ikke må overgå grensa på bakakslingen. Acme-settet er veldig fint og nøyaktig laget, anbefales
#6
Posted 09 February 2010 - 20:24
er peugoten lettare skal tru?
enklare/billigare å finne en bra motor sidan bilane kanskje ruster enda raskare og går raskare ned i pris?
er dei enklare elektrisk?
enklare/billigare å finne en bra motor sidan bilane kanskje ruster enda raskare og går raskare ned i pris?
er dei enklare elektrisk?
Mellom Bakkar og Berg Aaffroad - terrengbil.com
Medlem nr.63 Suzuki 4x4 Klubb Norge
Har deaktivert PM, men send gjerne en epost
Medlem nr.63 Suzuki 4x4 Klubb Norge
Har deaktivert PM, men send gjerne en epost
#7
Posted 10 February 2010 - 10:11
Får man de uten elektronikk i det hele tatt slik som vw mon tro? det selges kit i england til peugot, men der er det sveisa om girkasse, samt at motoren ligger veldig på siden
#8
Posted 10 February 2010 - 14:37
Jeg har laget adapterplate selv, det var den enkle jobben nå holder jeg på med svinghjulet det er litt mere utfordrende.
Dette er en 1,9 td 110 hk fra 98 mod Passat noe som ikke er så bra da den har startsperre som er vanskelig å koble ut.
Jeg har tenkt å ta topp og dieselpumpe fra Golf III opp til 94 mod der er det en meget enkel startsperre.
Bunnpanna er halvt Suzuki og halvt VW. Vekta på motoren er ikke så ille men det er ikke noe problem for jeg skal ha det i Zukin i Hellas å der er det ikke noe problem og få det godkjent.
Det var bare å bygge om og vise bilen til det greske BT der er det noen ekstra €uro som gjelder, det var bedre for et par år siden før vi fikk BT da slapp vi å vise bilen bare betale noen €uro så var det gjort.
Ελευθερία ή θάνατος,
DON'T GIVE OUT DUFF ADVICE. IF YOU DON'T KNOW THE ANSWER THEN DON'T ANSWER - SIMPLE!!!,
DON'T GIVE OUT DUFF ADVICE. IF YOU DON'T KNOW THE ANSWER THEN DON'T ANSWER - SIMPLE!!!,
#9
Posted 12 February 2010 - 13:20
har du prosjekttråd Ailos`? for dette vil jeg gjerne se mer av. Da blir det 3 stk i Norge.. eller 2.5 ?