Gå til innhold



Foto

litt begynner hjelp :P


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
1 reply to this topic

#1 T-1

T-1

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 1 Innlegg:

Posted 13 November 2009 - 00:36

Hoi, jeg og min samboer fikk ånden over oss å kjøpte 4x4 (vitara cab) 92 model. vi kjøpte egentlig bilen kun for å komme oss letter opp til huset, men nå har vi vært på skogen å rasa! MORO tongue.gif jeg lurte på hvor går det ann å få tak i litt grommere felger med dekk til sånn bil? å gjerne litt mer grom deler som fks ku fanger mm.

Tips motas me takk smile.gif

Tommy

#2 Nöcke Gunnar

Nöcke Gunnar

    Forskrudd i skuffelse over myndighetene.

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3691 Innlegg:

Posted 13 November 2009 - 01:14

QUOTE(T-1 @ 13 Nov 2009, 00:36) <{POST_SNAPBACK}>
Hoi, jeg og min samboer fikk ånden over oss å kjøpte 4x4 (vitara cab) 92 model. vi kjøpte egentlig bilen kun for å komme oss letter opp til huset, men nå har vi vært på skogen å rasa! MORO tongue.gif jeg lurte på hvor går det ann å få tak i litt grommere felger med dekk til sånn bil? å gjerne litt mer grom deler som fks ku fanger mm.

Tips motas me takk smile.gif

Tommy


Artig er bare fornavnet :-).

Gi inn på Forum og let bedover til Garasjer og så leter du opp garasjer med Vitara i navnet så finner du masse tips og bilder av ting du kan gjøre.

Det er flere offroadbutikker i Norge. Norsk Offroadteknikk, BGNor etc Pluss en mengde amerikanske som er rimelige. Disse finner du ine på sukiforumdelen

Dekk , felger, locker, sperre, heving, nedgiring av lavserie, bøyler, skliplate, bodylift osv osv osv osv