Gå til innhold



Foto

Kjøring på Svindal 11 april?


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
163 replies to this topic

#1 Hilux

Hilux

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1929 Innlegg:

Posted 12 March 2004 - 00:00

Noen som kunne tenke seg og kjøre litt på Svindal Søndag 11 April?

Må i såfall sjekke med Gunnar at han holder åpent, men kan ikke tenke meg at det er noe problem.

Tenkte vi kunne møtes på Svindal kl 11.00.

Kansje jeg tar med noen ATV`er hvis noen skulle ønske og prøve seg litt på det.



Time will show, som dem sier i amerika...

#2 Hilux

Hilux

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1929 Innlegg:

Posted 13 March 2004 - 00:00

Da er vi igang.. Skal ta en liten ringerunde i morra, så kansje jeg får lurt med noen andre og..

Skal kjøre bortom en tur uka i forveien og sjekke forholdene der.

#3 ray

ray

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 206 Innlegg:

Posted 12 March 2004 - 00:00

jeg kommer så sant bil og føre holder seg,(ikke is)cool.gifbiggrin.gif

Roar
KORC

#4 harley

harley

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 438 Innlegg:

Posted 12 March 2004 - 00:00

Jeg kommer også vis føre tilater det:)

big boyz big toyz
http://j_e_b80@yahoo.no
Mob 48279310

#5 Chris

Chris

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1378 Innlegg:

Posted 12 March 2004 - 00:00

jeg oxo bare ikke noe kommer i veien

Chris

#6 Absolut Offroad

Absolut Offroad

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 633 Innlegg:

Posted 13 March 2004 - 00:00

KOMMMMMER!!biggrin.gif
Nå har jeg jo bil. Skal prøve å få med meg flere i fra skjeberg! De må få de bilene sine på utsiden av veien en gang før eller siden!!!!smile.gif

#7 massey

massey

    Skogs samen Antes veiviser

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2872 Innlegg:

Posted 13 March 2004 - 00:00

Jeg er med

-----------------
Toylet
www.toylet.no

#8 junkern

junkern

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1451 Innlegg:

Posted 13 March 2004 - 00:00

:DJeg kommer ogsåbiggrin.gif

#9 Hilux

Hilux

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1929 Innlegg:

Posted 13 March 2004 - 00:00

Da er vi (med Skruzuki) 8 stk så langt. Kan bli morro det her biggrin.gifB)biggrin.gif

Time will show, som dem sier i amerika...

#10 Amund

Amund

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 8481 Innlegg:

Posted 13 March 2004 - 00:00

Er vel kanskje muligheter for at jeg må komme og denge litt kanaler igjen.. hvis ikke det er bare is oppi der da, da blir det vel ikke særlig gøy uten rallypigg?



#11 Hilux

Hilux

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1929 Innlegg:

Posted 13 March 2004 - 00:00

[quote][/q hvis ikke det er bare is oppi der da, da blir det vel ikke særlig gøy uten rallypigg?
uote]

Snakket med G.P. Det hadde vært 19 biler der for tre uker siden, løypene har blitt oppkjørt og det er lite is. Snøen laver ned i området her i dag, så vi får se ann litt utover.

Stikker opp og sjekker litt fremover, så får vi se. Men Sukin begynner og bli klar og jeg er lysten på å prøve`n snart...

Time will show, som dem sier i amerika...

#12 Raymond

Raymond

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1699 Innlegg:

Posted 13 March 2004 - 00:00

Nå er jeg i utgangspunktet ganske skeptisk til GP sine uttalelser om føre og løypeforhold:D men kommer mest sannsynlig med en eller annen bil. Enten Jeepen min eller Jeepen til Svend. Kjenner det begynner å klø litt etter litt skikkelig terrengkjøring, og ikke bare strandsurfing i Danmark cool.gif.

http://forums.mbworl...5339674-Raymond
-88 Jeep YJ 258" 33" BFG MT 4" Procomp 7" Warnflares
-Rocky B230, snart Hiluxaksler og 35" på Beadlockfelger

#13 Roger`n

Roger`n

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 394 Innlegg:

Posted 13 March 2004 - 00:00

Etter å ha svaia meg uvel på stranda nede i Danmark er jeg rimelig klar for å få rockka meg litt i skaugen jeg også .
Har no L.C. deler som skal fraktes til ei låve i Vestby distriktet og er jo greit å ta det på samme turen... eller hva Hilux/Skruzuki ???

#14 Hyper

Hyper

    Reiseleder

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 748 Innlegg:

Posted 13 March 2004 - 00:00

Kanskje på tide å få sveiva igang Sukien, må ha ny forgasser, får ta meg en tur på hogger'n eller en tur innom Per F..

#15 Hilux

Hilux

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1929 Innlegg:

Posted 13 March 2004 - 00:00

<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">Nå er jeg i utgangspunktet ganske skeptisk til GP sine uttalelser om føre og løypeforhold</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">

Litt enig med deg Raymond, men jeg stikker som sagt opp en tur til uka og sjekker føreforholdene. Så har jeg en unskyldning til og kjøre litt ATV på dagtid biggrin.gif:D:D

<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">Kanskje på tide å få sveiva igang Sukien, må ha ny forgasser, får ta meg en tur på hogger'n eller en tur innom Per F.. </td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">

Må på hoggern en tur og jakte gasser jeg og.. Mener det var noe Mitsubishi greier som passa på 413 motoren. Har det skrevet opp et sted..

Time will show, som dem sier i amerika...

#16 massey

massey

    Skogs samen Antes veiviser

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2872 Innlegg:

Posted 13 March 2004 - 00:00

<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">Kanskje på tide å få sveiva igang Sukien, må ha ny forgasser, får ta meg en tur på hogger'n eller en tur innom Per F..

<i><div align="right">Opprinnelig postet av Hyper</div id="right"></i>
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">


Husk at nesten alle "bensinstasjoner" i Sverige har rep sett til slike volvo gassere..hehe

-----------------
Toylet
www.toylet.no

#17 Hilux

Hilux

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1929 Innlegg:

Posted 13 March 2004 - 00:00

<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">Har no L.C. deler som skal fraktes til ei låve i Vestby distriktet og er jo greit å ta det på samme turen... eller hva Hilux/Skruzuki ??? </td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">

Hehe, for min del er lommeboka for tom til og motta deler om dagen. Men jeg kan høre med Thomas...

Snakka med PerF i stad, ser ut til at han dukker med Rockyen..

Time will show, som dem sier i amerika...

#18 Raymond

Raymond

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1699 Innlegg:

Posted 14 March 2004 - 00:00

Hei Hibenzinlux.

Jeg kommer også fra Halden, vi kan jo slå følge innover. Vi kan jo avtale nærmere når det nærmer seg. Hvem andre er det du tar med deg? Kjenner eller vet om hvem de fleste med 4x4 biler i Halden er...

http://forums.mbworl...5339674-Raymond
-88 Jeep YJ 258" 33" BFG MT 4" Procomp 7" Warnflares
-Rocky B230, snart Hiluxaksler og 35" på Beadlockfelger

#19 Hi Benzin Lux

Hi Benzin Lux

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 374 Innlegg:

Posted 14 March 2004 - 00:00

Kommer jeg og.Har aldri vært der før men det går nok godt.Tar med noen kompiser og, vi blir 3 biler fra halden og kanskje 1 ATV

#20 Hi Benzin Lux

Hi Benzin Lux

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 374 Innlegg:

Posted 14 March 2004 - 00:00

Han ene jobber på volvo,hvit hilux 95mod med 31x10,5. han andre skal hente en nissan king cab i morgen. Han har kjøpt 35x12,5 men vet ikke om han får felgene i tide. jeg har en rusten blå x-cab 87 benzin orginal. har 33x12,5 i kjellern,bestilte 3"boddylift hos bg nor om onsdag. så det rekker jeg nok og få på. Om bilene våre ikke blir ferdige i tide så vi ikke får kjørt så er det vel sikkert mye og se på i svinndal. Det hadde vært greit og kjørt sammen. Hvilken bil har du nå? Husker godt den blå hi luxen din fra du bodde i tistedal. vi kan jo avtale nermere hvor vi skal møtes. Det er bra att noen kan veien for jeg er helt ræva på og finne fram