Gå til innhold



Foto

Betalende medlemskap på Offroad.no?


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
68 replies to this topic

#1 Absolut Offroad

Absolut Offroad

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 633 Innlegg:

Posted 14 March 2004 - 00:00

Vil ha i gang en diskusjon her. Vi var en gjeng som diskuterte problemet med en del useriøre på forumet. Slike som opptrer med flere navn og byr på varer som de ikke vil ha:(. Flere har opplevd det som slitsomt og irriterende over missbruken som enkelte leker seg med. Vi ble egentlig enige om at det egentlig hadde vært greit å betalt for medlemskapet her på forumet. For eksempel 120,-kr i året. ( En tier pr mnd.)Gutta som bruker så mye tid og energi på å holde offroad.no i gang kan godt få litt igjen for dette de også, samtidig som seriøsiteten på forumet forhåpentligvis blir større. Bare fantasien setter grenser for hva vi kan få igjen for disse pengene. Noe stort blir det jo ikke, men..............

#2 Ida

Ida

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 577 Innlegg:

Posted 17 March 2004 - 00:00

hm.. jeg fikk ikke helt med meg om gjester på forumet også får sett profilene til registrerte brukere? -for da er det vel litt skummelt å ha mobilnr., bilde av seg selv, av bilen sin, hvor man holder til og masse info tilgjengelig for gudoghvermann..?!

____
.ida.

#3 MoNiTo

MoNiTo

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 759 Innlegg:

Posted 14 March 2004 - 00:00

Enig der. Det er utrolig mye bra informasjon på sidene her som man kan dra nytte av, så jeg syns vi fint kan betale medlemskap uten at vi taper på det...

#4 simon

simon

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1373 Innlegg:

Posted 14 March 2004 - 00:00

Betaler gjerne for det beste forumet i landet, jeg.

Simon
----------------
Wrangler YJ -95 4.0L, aut. 2.5" OME, 32x11.5 BFG MT,W8000, Rocksliders, SYE

#5 Jeepir

Jeepir

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3070 Innlegg:

Posted 14 March 2004 - 00:00

Og hvor skal vi sende knapper og glansbilder.. wtf.gifwtf.gif

Jeg skriver meg opp som evt støttende og betalende medlem, for å si det sånn..

Vælkømmin inn i Galleriet mitt..!!

#6 Chevypia

Chevypia

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1270 Innlegg:

Posted 14 March 2004 - 00:00

enig, den som e interessert i å bruke forumet betala sikkert gjerne 120 kr eller nokke, e gjør de hvertfall.. syns de virka veldig fornuftigt:))))

#7 Hi Benzin Lux

Hi Benzin Lux

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 374 Innlegg:

Posted 14 March 2004 - 00:00

Enig, en eneste ting er att det må være lett og få bet, med tanke på nye medlemer som tilfeldig kommer innom denne siden. Kunne jo vært 1 måned gratis prøve tid eller no da? og en reg som gjorde det umulig og gå inn i en ny prøve tid med nytt navn(om dette er mulig da)Burde vel være en ganske stor innterese for dette , får jo trossalt ganske mye bra gratis info her som er vannskelig å få andre steder. Vil da trekke fram blant annet hoolern og blom som svarer på nesten alt og det er jo mye bra og nyttige svar

#8 fredrik

fredrik

    Mallcrawler

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 858 Innlegg:

Posted 14 March 2004 - 00:00

Betaler mer enn gjerne jeg også, selvfølgelig. smile.gif

------


#9 ZukiJack

ZukiJack

    Huffroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3756 Innlegg:

Posted 14 March 2004 - 00:00

Dette har blitt tatt opp tidligere...og da var det også stooooor enighet om at det ikke er noe problem med å betale litt for seg her...

Samtidig mener jeg passordet for å komme inn her må sendes til vedkommende via "sneglepost"....(vanlig brevpost).... slik at man ikke så lett kan opperere med falske navn og drive med humbug her på forumet.

Slik er det jo på f.eks .qxl.no som så mange liker å sammenligne forumet med ved enkelte anledninger...
Der får man bare handlet en vare før man har blitt registrert bruker...og fått sitt passord via brevpost.
I forumet her kunne man da få en "hakemulighet" ved innleggingen av passordet...om man vil at sine personlige opplysninger skal være synlig for flere enn admin.

Kom igjen Anders & Anders og resten av gutta som styrer mølla her....ikke nøle lenger med å lage en betalingstjeneste her...


MVH
Terje Normann



"Jai sover ikke,Jai skruuuur!"

#10 Roar Hovet

Roar Hovet

    Bygdetulling

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5180 Innlegg:

Posted 14 March 2004 - 00:00

Helt ok for meg å betale litt også. Er nesten blitt avhengig av dette forumet jeg...

Mvh
Roar
92208497
trine-ilder@c2i.net

#11 Herman

Herman

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 840 Innlegg:

Posted 14 March 2004 - 00:00

Barer må hade JA jeg er med:D:D

#12 jabh

jabh

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 186 Innlegg:

Posted 14 March 2004 - 00:00

Jeg er også med

jabh

#13 FrankWS

FrankWS

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1234 Innlegg:

Posted 14 March 2004 - 00:00

Jeg er med jeg også.

Hi Benzin Lux, jeg er bare litt uenig med det som ble nevnt her ang 1 mnd gratis prøvetid. Hvis hoved hensikten (i tillegg til at det blir noen kroner i kassa) skal være å få "luket ut" useriøse, kan jo de registrere seg på nytt for hver måned som går og likevell holde på med faenskapet sitt. Hvis det blir en medlemsavgift, vil kansje antall medlemmer gå noe ned, men da sitter vi igjen med folk som har en "seriøs" interesse for dette. Folk som surfer innom her har jo likevell full adgang til å lese de innlegg som allerede er her på forumet.

Dette var bare noen tanker fra meg.

Glemte forresten å si at hvis det går en dag uten at jeg har vært innom her så får jeg abstinenser.....

#14 Henning

Henning

    Grunnlegger Harstad Offroaders

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4712 Innlegg:

Posted 15 March 2004 - 00:00

Hvis det kan føre til at vi slipper sørverproblemer så er jeg med, det hjalp ikke å kjøpe streamers biggrin.gif

Pynt e for homsa å småpie!

#15 krydderkongen

krydderkongen

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 322 Innlegg:

Posted 15 March 2004 - 00:00

Bare send reigninga kun vi som er hekta betaler mer en gjerne. vil å takke alle som har hjelpt meg med en masse spørsmål som jeg har fått svar påsmile.gifsmile.gif

DET GÅR NOK BRA

#16 Stian F

Stian F

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 624 Innlegg:

Posted 15 March 2004 - 00:00

Hvordan skal man da rekrutere nye medlemmer, hvis de må betale bare får og prøve.
Jeg tror en slik ordning vil bety slutten for den fine siden offroad.no er i dag.
Sist, er det så mange useriøse medlemmer hær på forumet???

Mvh
Stian F

#17 anders

anders

    Skogens Konge

  • Eier
  • PipPipPipPipPip
  • 1452 Innlegg:

Posted 15 March 2004 - 00:00

Hei allesammen...

Det kommer ikke til og bli noen betal forum.. Det er litt av policy'en til offroad.no.
Det kommer en garasje tjeneste ettervært... Den kommer til og se slik ut..
Kommer til og inneholde galleri, loggbok, gjestebok og venner. Det kommer til og være en del gratis med begrensninger og betal delen med mere muligheter.
Og garasje delen i forumet vil bli lukket.




.Anders

CJ7 '83 mod, 258cid, 33", ellers nesten orginal.
Se bilder på www.cj7.no bilens egen hjemmeside.

#18 Tore M

Tore M

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1104 Innlegg:

Posted 15 March 2004 - 00:00

Hørtes fint ut, når forventes dette å være klart?

- '95 Explorer
- '85 Blazer S10

#19 anders

anders

    Skogens Konge

  • Eier
  • PipPipPipPipPip
  • 1452 Innlegg:

Posted 15 March 2004 - 00:00

Om ikke så veldig lenge.. Har jobbet på det i noen uker nå... Er vel bare den venne funksjonen som mangler... Eller så fungerer den.. Må teste litt til.. Har jo funnet noen feil under veis.
Takke være Amund.. biggrin.gif som har bidratt med litt beta testing... Og det trengs.. Litt lett når man lager et slikt komplisert script og over se forskjellige ting. Håper at vi kanskje kan få til noe om en uke eller noe rundt der.. Kommer litt ann på hvor mye jobb jeg har eller i uken.


.Anders

CJ7 '83 mod, 258cid, 33", ellers nesten orginal.
Se bilder på www.cj7.no bilens egen hjemmeside.

#20 Tore M

Tore M

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1104 Innlegg:

Posted 15 March 2004 - 00:00

2 spørsmål til:

1 - Vil garasjesidene slik vi kjenner dem i dag endres?

2 - Hva vil dette koste pr bruker?

- '95 Explorer
- '85 Blazer S10