Gå til innhold



Foto

Dempere vitara 96. heve?


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
45 replies to this topic

#41 Lite

Lite

    Offroad-wannabe

  • Medlem
  • PipPip
  • 54 Innlegg:

Posted 30 April 2010 - 20:35

Han karen på bits4vits sier at hvis man setter på grandvitara fjærer på vanlig vitara fra tilsvarende GV så får man 1.5" løft og hær slipper man å kappe og styre smile.gif
se http://www.bits4vits...k/gvsprings.jpg så da trenger jeg vell stort sett bare å lage en form for spacer bake eller kjøpe fra bits4vits smile.gif

#42 Atlen

Atlen

    Offroad-wannabe

  • Medlem
  • PipPip
  • 53 Innlegg:

Posted 27 June 2010 - 07:19

Eg køyrer med Biltema-heving og snudd innfestning på demper foran, var heldig og fekk tak i Nissan-demperane sjølv om dei var gått ut av sortimentet.
Ein får veldig bra fleks bak, men eg syns den er for dårlig foran. Fjøra framme er ganske kort so ein får ikkje so mykje innfleks når ein pressar inn ei fjør som egentlig er for lang.

Eg har div bilder i garasjen eg og, men har ikkje vore so aktiv på forumet her på ei stund pga flytting og oppussing m.m...

#43 Lite

Lite

    Offroad-wannabe

  • Medlem
  • PipPip
  • 54 Innlegg:

Posted 19 July 2010 - 22:49

Tilbake igjen, å ettersom alt av tid de siste mnd har gått vekk til hus mm så har det vært en stabel med deler som har bygget seg opp og ikke blitt montert.
Kom meg til å montere monroe demperne med grand vitara færer bak, fikk ca 1 tommes løft. Har ikke bygget ned demperen ettersom jeg ikke ser noe stort behov for å få mere vandring ut, behovet for å beholde innflexen virket større. Skal prøve en stund, så får jeg se om jeg bygger den ned en tomme.

Håper nye dempere med mb fjærer kommer på iløpet av dagene som kommer. hvis ikke alt av tid går bort i husfix smile.gif

#44 Daniel90

Daniel90

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 1 Innlegg:

Posted 20 July 2011 - 23:46

Hva slags skoda pick-up dempere er det snakk om? Kan de kjøpes på biltema?

#45 Biffbaron

Biffbaron

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 46 Innlegg:

Posted 13 August 2012 - 05:45

Tenke jeg skulle prøve denne BT-hevingen,men nå jeg leter i bt-katalogen finner jeg verken Mercedes fjærer,Audi fjærer eller dempere som dere anbefaler,noen som vet om andre fjærer og dempere som passer? har en 1997 Vitara 2.0TD

Noen som har prøvd og kjenner til spacer lift kit fra ebay?
http://www.ebay.com/...r#ht_1906wt_825

forstått det slik at man ikke får dette godkjent men er det noen som har prøvd?

#46 Harald Th

Harald Th

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 362 Innlegg:

Posted 10 September 2012 - 19:12

Nå er det salg hos Bits for Vits!
Får endelig snorkel å noe annet snax, så da blir det enda mere morro på Jeep arctic challenge.
Ligger masse bilder der, kansje ikke så mange av Vitaraen men noen er det.
Åpen gruppe på FB
Harald Thoresen
Vitara SWB OME 30" 2"BL
Stårfastoverallt