Er ikke så mange år siden en her i distriktet ble liggene på rygg med bilen over seg, jeg bytter dekk uten bukk, men skal jeg jobbe med bilen setter jeg bukker under..
Armbruster Stageway
#41
Posted 19 September 2010 - 19:56
Er ikke så mange år siden en her i distriktet ble liggene på rygg med bilen over seg, jeg bytter dekk uten bukk, men skal jeg jobbe med bilen setter jeg bukker under..
#42
Posted 19 September 2010 - 21:12
Høres betryggende ut. Dumt om en G-entusiast skulle ta kvelden pga. tankeløshet.
-man kan ikke lese seg til praktisk erfaring
#43
Posted 20 September 2010 - 09:12
Bård Th Hesvik
Mercedes Benz 280GE 1982 X / Jaguar XJ40 V12 1994 / Jaguar XJ12 Serie III 1986 / Daimler Double Six 1984
Mercedes Benz 280GE 1985 / Jaguar XJ12 Serie I 1973 / Jaguar XJ12 Serie II 1978 / Jaguar XJ8 Sport 1998 / E Type Serie 1.5
#44
Posted 20 September 2010 - 14:53
Jagman: Kan se ut som dårlig grunnarbeid, mulig det er dårlig stål også. Hverken kanaler, dører eller hjørnene bak har rustet.
#46
Posted 21 September 2010 - 09:46
Men,men blir bedre enn hullene i siden, ser ut som det blr " alene ferie" på Armbruster`n først til sommeren.
Hva så? Har du jobbet så mye på'n at kona har logget ut??
Bård Th Hesvik
Mercedes Benz 280GE 1982 X / Jaguar XJ40 V12 1994 / Jaguar XJ12 Serie III 1986 / Daimler Double Six 1984
Mercedes Benz 280GE 1985 / Jaguar XJ12 Serie I 1973 / Jaguar XJ12 Serie II 1978 / Jaguar XJ8 Sport 1998 / E Type Serie 1.5
#47
Posted 21 September 2010 - 10:13
Neida, bilen skal alene til Litahauen til sommeren, og fruen jobber også på bilen, hun skrur og pusser....
Hun vil bare ha den på veien igjen, har ikke kjørt G på ett år nå.
#48
Posted 22 September 2010 - 08:21
Mangler bremselys...
Slår jeg på lysene og trår inn bremsen kommer tenningen på
Var mange variasjoner av feil, koblet ut rele for aut. kjørelys. Startet opp og trådde på bremsen, da kom nærlysene på
Men men, den som leter den finner. Er bare å lete til feilen er funnet.
#49
Posted 22 September 2010 - 09:36
Mangler bremselys...
Slår jeg på lysene og trår inn bremsen kommer tenningen på
Var mange variasjoner av feil, koblet ut rele for aut. kjørelys. Startet opp og trådde på bremsen, da kom nærlysene på
Men men, den som leter den finner. Er bare å lete til feilen er funnet.
Der er en del jordingspunkter på Geländewagen, ikke bare store med kraftig kabel, men også steder hvor mange små brune ledninger er samlet og kjørt til jord i rammen...
Bård Th Hesvik
Mercedes Benz 280GE 1982 X / Jaguar XJ40 V12 1994 / Jaguar XJ12 Serie III 1986 / Daimler Double Six 1984
Mercedes Benz 280GE 1985 / Jaguar XJ12 Serie I 1973 / Jaguar XJ12 Serie II 1978 / Jaguar XJ8 Sport 1998 / E Type Serie 1.5
#50
Posted 22 September 2010 - 10:16
Har lest gammle tråder om problemer med jording, hadde samme tilfelle som deg, 5 ledninger var samlet på en kabelsko på venstresiden bak, disse var klippet av, koblet de på uten at det ble noe forskjell....
#51
Posted 22 September 2010 - 11:23
#52
Posted 22 September 2010 - 12:38
#54
Posted 25 September 2010 - 16:17
#56
Posted 26 September 2010 - 19:18
Det ser nå bra ut på bildene ihvertfall! Tøff bil du har fått deg der. Lakker du med sprøyte og 2k lakk?
#57
Posted 26 September 2010 - 19:24
Takker
Nei, var noe miljøvennlig lakk som skulle tynnes i kalkfritt vann, 2K klarlakk
#59
Posted 04 October 2010 - 13:42
#60
Posted 04 October 2010 - 14:09
Da er det bare å kjøre med ett smil